Doe de wachtkamer maar de groetjes van mijquote:Op maandag 20 maart 2023 11:04 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes vanaf de wachtkamer van de huisarts.
Wie weet had iemand acute ernstige kiespijn of een tandongeluk, als jou dat betreft wil je ook zsm geholpen worden!quote:Op maandag 20 maart 2023 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Echt top. En altijd zelf haasten om op tijd te zijn
Het is de huisartsquote:Op maandag 20 maart 2023 11:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wie weet had iemand acute ernstige kiespijn of een tandongeluk, als jou dat betreft wil je ook zsm geholpen worden!
Snap je niet dat dit een enorm dom bericht is?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wie weet had iemand acute ernstige kiespijn of een tandongeluk, als jou dat betreft wil je ook zsm geholpen worden!
Don't feed the troll.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap je niet dat dit een enorm dom bericht is?
Erg vervelend dat het jou allemaal zo enorm tegenzit vandaag!quote:Op maandag 20 maart 2023 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap je niet dat dit een enorm dom bericht is?
Ik heb ook wel goede opmerkingen voorbij zien komen, dus tja.quote:
Actief wachten is nog niet een ding geloof ik nee.quote:
Ha, dan kan je het bakje wat ik over de poort gooi straks toch nog zelf opvangenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Mijn huisarts loopt altijd flink uit, want ze neemt de tijd wat op zich een pluspunt is, maar mijn afspraak was om 11 en de mevrouw voor me is nog binnen.
Afhankelijk van hoe lang ik nog zit te wachten jaquote:Op maandag 20 maart 2023 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha, dan kan je het bakje wat ik over de poort gooi straks toch nog zelf opvangen
Ook die hebben wel eens spoed toch? Als je een beetje op Twitter mee leest wat die beroepsgroep voor de kiezen krijgt allemaal dan vind ik een kleine uitloop niet echt erg want ze zullen je echt niet expres lang laten wachten.quote:
En nu is het de vraag of de huisarts nog leeft of dat je in een aflevering van The Last of Us zit ?quote:Op maandag 20 maart 2023 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Mijn huisarts loopt altijd flink uit, want ze neemt de tijd wat op zich een pluspunt is, maar mijn afspraak was om 11 en de mevrouw voor me is nog binnen.
Ze leeft nog, ze riep zonet de patiënt die ook nog voor me is naar binnen...quote:Op maandag 20 maart 2023 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nu is het de vraag of de huisarts nog leeft of dat je in een aflevering van The Last of Us zit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |