Dat is dus 21.00 onze tijd?quote:
Beter. Wel jammer dat het nu nķet voor een vrije dag is.quote:
Die race wordt hervat na de CC600.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Xfinity was naar 17.00 uur gehaald, maar is nog niet afgelopen
[ twitter ]
Of wat er aan commentaar te geven vielquote:Op maandag 29 mei 2023 21:20 schreef Doler12 het volgende:
Onze grote vriend Ronald van dam deed het commentaar gisteren
Vandaag Amerikaans commentaarquote:Op maandag 29 mei 2023 21:20 schreef Doler12 het volgende:
Onze grote vriend Ronald van dam deed het commentaar gisteren
Moet ie vaker doen. Kan hij vast heel goed.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:29 schreef Doler12 het volgende:
Ronald doet nu basketbal bij de nos kennelijk
Nou ja, eerlijk is eerlijk: hij weet van héél veel dingen bovengemiddeld veel. Maar van héél weinig dingen zo veel dat hij voor de wat meer reguliere kijker echt fijn is.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ie vaker doen. Kan hij vast heel goed.
Vooral als er ergens autosport is
Beter!quote:Op maandag 29 mei 2023 21:29 schreef Doler12 het volgende:
Ronald doet nu basketbal bij de nos kennelijk
Maar we zitten in een Amerikaanse reclame, dus we horen dat niet.quote:
Zoals? Dit is echt de eerste keer in héél lang dat ik dat bij NASCAR hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Ziggo aan het bezuinigen lijkt wel ..
Valt mee regelmatig op dat er geen eigen commentaar meer is bij live uitzendingen ..
Ik doel meer op algemeen ... ook andere sporten ..quote:Op maandag 29 mei 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals? Dit is echt de eerste keer in héél lang dat ik dat bij NASCAR hoor.
Maar zoals waar?quote:Op maandag 29 mei 2023 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel meer op algemeen ... ook andere sporten ..
Kan ook zijn dat je een andere audiokanaal hebt geselecteerd.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Ziggo aan het bezuinigen lijkt wel ..
Valt mee regelmatig op dat er geen eigen commentaar meer is bij live uitzendingen ..
Dat zou ook kunnen ...quote:Op maandag 29 mei 2023 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je een andere audiokanaal hebt geselecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |