Al ? Je dan laten verminken ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn hemel. Maar ze is ook al 74 jaar lees ik.
Die vallen moeilijk met geld te verbouwen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Ze doet er verstandig aan om haar armen te bedekken, de rimpelige afgezakte huid bij haar ellenboog maakt het er niet beter op.
Nee joh, zo zien oude armen er gewoon uit. Verstandig is om je daar niks van aan te trekken.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Ze doet er verstandig aan om haar armen te bedekken, de rimpelige afgezakte huid bij haar ellenboog maakt het er niet beter op.
Ik ben 64 en krijg ook al van deze armenquote:Op zondag 30 juli 2023 20:11 schreef BE het volgende:
Haar armen zijn idd perfect natuurlijk voor iemand van haar leeftijd.
Die armen zijn ook het minst opvallend aan Marijkequote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee joh, zo zien oude armen er gewoon uit. Verstandig is om je daar niks van aan te trekken.
Het enige wat nog jeugdig is aan Estelle Cruijff zijn haar onzekerheid en haar vriendengroep.quote:
Nou dit inderdaad. Het wordt onderhand echt een beetje zielig. Altijd op stap met mensen die half haar leeftijd zijn en ook nog van die debiele poses en dansjes. En die kop wordt alleen maar ouder en lelijkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het enige wat nog jeugdig is aan Estelle Cruijff zijn haar onzekerheid en haar vriendengroep.
Afschuwelijke foto maar qua plastisch chirurgische ingrepen zie ik eigenlijk niets tot bijna niets anders tov vroeger?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
Mutya Buena (Sugababes)
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Afschuwelijke foto maar qua plastisch chirurgische ingrepen zie ik eigenlijk niets tot bijna niets anders tov vroeger?
Imho kan deze eerder in ‘Celebes onflatteus op de kiek’,.
Neus hetzelfde, ogen hetzelfde, lippen hetzelfde (mogelijk iets opgevuld), wenkbrauwen ook (alleen nu haar ipv getekend), deukjes in wangen waren er ook al. Wat mis ik?quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]Compleet verminkt door chirurgie. Dat zie je niet meer door de andere verminkingen.
Een oogarts.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neus hetzelfde, ogen hetzelfde, lippen hetzelfde (mogelijk iets opgevuld), wenkbrauwen ook (alleen nu haar ipv getekend), deukjes in wangen waren er ook al. Wat mis ik?
Duidelijk: je weet het antwoord zelf ook niet.quote:
U voor jou. En wat weet ik zelf nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Duidelijk: je weet het antwoord zelf ook niet.
Ik weet dat je voor mij bedoelde. Je weet zelf ook niet wat er allemaal verbouwd is aan haar gezicht tussen de ‘toen’ en ‘nu’-foto. Ik zie namelijk, zoals ik al zei, nauwelijks verschil. Toen ik informeerde bij je, kwam je zelf ook niet met voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. En wat weet ik zelf nietAlles is verbouwd. Dat postte ik eerder al.
Oh wow 😂quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:33 schreef BE het volgende:
Schoot me weer te binnen: Marijke Helwegen bij de Barbie première:
[ afbeelding ]
Komt door die piercings die daar zaten toch? Of niet?quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Mutya Buena : kuiltjes in haar wangen zijn echt niet natuurlijk. Het doet mij al pijn om er naar te kijken.
Lijkt mij sterk want daarvoor trekt het toch wel te erg naar binnen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Komt door die piercings die daar zaten toch? Of niet?
https://www.theprivatecli(...)y-implants-in-a-jar/quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:53 schreef Donna het volgende:
Ze heeft iig wel borst en bil implantaten schijnt.
Mja ik heb onder m'n lip ook een vrij diepe kuil van een piercing.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk want daarvoor trekt het toch wel te erg naar binnen.
Mijn dochter heeft er in haar gezicht ook wel een gaatje/kuiltje aan overgehouden bij haar lip maar dat ziet er echt heel anders uit. En ik weet dat sommige mensen kunstmatig een kuitje in wangen of kin laten maken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja ik heb onder m'n lip ook een vrij diepe kuil van een piercing.
Maar als ik heb even op haar Insta gekeken en dit zijn wel echt KUILEN ja. Ze houdt van extreem, dus dat zal dan wel nep zijn.
Ik herken haar zo niet eens meerquote:Op donderdag 7 september 2023 10:33 schreef loveli het volgende:
Nicole Kidman speelt in een nieuwe serie. Haar mond is niet beter geworden, maar lijkt nu op die van Daniel Craig.
[ afbeelding ]
Even gespiekt, dit kan heel goed een gevolg van die dimple piercings zijn. Blijkbaar houdt het die vorm goed vast als er littekenweefsel is gevormd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk want daarvoor trekt het toch wel te erg naar binnen.
Sigrid Kaagquote:Op donderdag 7 september 2023 10:33 schreef loveli het volgende:
Nicole Kidman speelt in een nieuwe serie. Haar mond is niet beter geworden, maar lijkt nu op die van Daniel Craig.
[ afbeelding ]
Irene van de Laar in expeditie Robinson is ook zichzelf niet meer:quote:Op donderdag 7 september 2023 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik herken haar zo niet eens meer
Ze is in ER echt onherkenbaar, maar vind haar op deze foto ook nog weer onherkenbaarder. Alsof deze foto nog even extra strakgetrokken is.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Irene van de Laar in expeditie Robinson is ook zichzelf niet meer:
[ afbeelding ]
Zonde dat mooie vrouwen aan zich laten sleutelen en niet meer mooi oud willen worden.
OMG het is besmettelijkquote:Op donderdag 7 september 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonde dat mooie vrouwen aan zich laten sleutelen en niet meer mooi oud willen worden.
Wauw, wat de fuck. Onherkenbaar. En ze was zo mooi.quote:Op donderdag 7 september 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die foto is zeker wel geretoucheerdquote:Op donderdag 7 september 2023 13:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze is in ER echt onherkenbaar, maar vind haar op deze foto ook nog weer onherkenbaarder. Alsof deze foto nog even extra strakgetrokken is.
Zonde iig.
Mooi of niet mooi is een ander verhaalquote:Op donderdag 7 september 2023 14:14 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie niks raars aan die foto ?![]()
heb haar sowieso nooit mooi gevonden![]()
wattan?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi of niet mooi is een ander verhaal![]()
Maar die lippen
Wat ze nu heeft zijn hele andere lippenquote:Op donderdag 7 september 2023 14:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wattan?![]()
ze hangen een beetje meer naar beneden, maar die heeft ze volgens mij altijd al gehad, het is geen duckface toch ?
[ afbeelding ]
ik zie het echt niet
nietquote:Op donderdag 7 september 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ze nu heeft zijn hele andere lippen
Zie je het echt niet?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
[ afbeelding ]
maar oke, ik zie het als enige niet![]()
Ik herkende haar in de promo voor Robinson aan haar stem, niet aan haar gezicht.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
[ afbeelding ]
ik herkende haar meteen, geen spat veranderd zelfs , ik snap dan ook niks van al die opmerkingen hierquote:
Die bril is misschien een goed ideequote:Op donderdag 7 september 2023 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik herkende haar meteen, geen spat veranderd zelfs , ik snap dan ook niks van al die opmerkingen hier![]()
misschien heb ik een bril nodig, kan ook![]()
Duckface galorequote:Op donderdag 7 september 2023 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die bril is misschien een goed idee![]()
![]()
Nee maar dat kan , ik zie het wel en ik snap niet waarom mensen allemaal zo'n plastic smoelwerk willen
quote:Op donderdag 7 september 2023 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Duckface galore
maar goed, hier een foto voor het topic![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet, ja ze heeft van die opgespoten aambeianuslippen (bedankt molo), maar het is niet echt verspookt.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen!quote:Op donderdag 7 september 2023 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Duckface galore
[ afbeelding ]
Ik had Irene nooit gekend ☺️quote:Op donderdag 7 september 2023 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er plastic uit , ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 7 september 2023 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat naar bewegend beeld te zoeken, maar het lukte me niet om iets uit Expeditie Robinson te vinden. Wel vond ik De verraders: backstage (zie bijv. rond 3 minuten). Vergelijk dat met dit oude filmpje.
Gekke bovenlip, wenkbrauwen die gelift en vastgezet lijken, totaal andere mimiek. Ik vind het best schokkend.
Make-up of je lippen opspuiten is wel een verschilquote:Op donderdag 7 september 2023 22:28 schreef Soury het volgende:
Ik vind Irene juist mooi zonder opsmuck. Wat ouder maar wel naturel
Wie is dit?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Duckface galore
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een edit wasquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Het liefdeskind van Liza Minelli en Kris Jung Un via draagmoederschap.
Ik dacht een kruising tussen autistische Kees en MJ.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Het liefdeskind van Liza Minelli en Kris Jung Un via draagmoederschap.
Shit hij doet me nu denken aan een acteur waarvan ik niet op de naam kan komen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
Tommy Lee heeft een jongere vriendin, dus heeft de filler flink laten wapperen, zo te zien. Het zou ook een facelift kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Billy Bob Thornton?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Shit hij doet me nu denken aan een acteur waarvan ik niet op de naam kan komen.
David Tennant?quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Shit hij doet me nu denken aan een acteur waarvan ik niet op de naam kan komen.
Ze lijkt op een bruinharige Nikki Plessen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:42 schreef Molo het volgende:
Bah, en zonde idd
De make up van die dame is ook super weird en spuuglelijk trouwens
Nee, die vrouw is 110 keer knapper dan Plessen. Al ziet ze er niet bepaald naturel uit (als je der make-up wegdenkt dus). Zal ook wel het 1 en ander aan haar kaaklijn en neus vertimmert zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze lijkt op een bruinharige Nikki Plessen.
Ze is een comedian/actrice en heet Brittany Furlan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Ik heb enkel deze foto gezien en d’r verder niet opgezocht,quote:Op vrijdag 29 september 2023 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, die vrouw is 110 keer knapper dan Plessen. Al ziet ze er niet bepaald naturel uit (als je der make-up wegdenkt dus). Zal ook wel het 1 en ander aan haar kaaklijn en neus vertimmert zijn.
Wat een strakgetrokken kopquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
Tommy Lee heeft een jongere vriendin, dus heeft de filler flink laten wapperen, zo te zien. Het zou ook een facelift kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Verrek ja!!quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
Temptation Island's Megan ("Koekeroend")
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Wat zonde zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Omdat dit voor deze types een schoonheidsideaal is blijkbaar. Misschien zien ze het als een indicator dat ze er het geld voor hebben?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:50 schreef deedeetee het volgende:
Vreemd dat ze allemaal zo hun best doen om er identiek uit te zien.Nu nog iedereen de zelfde outfit en je ziet geen verschil meer.
Het lijkt er meer op dat ze domweg zichzelf niet willen/durven zijn. Wellicht bang voor vervelende kritiek op hun uiterlijk of iets dergelijks. Of gewoon laten zien dat ze net zo goed zijn als de anderen die t ook zo laten doen. Het begint iig wel erg bizar te worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat dit voor deze types een schoonheidsideaal is blijkbaar. Misschien zien ze het als een indicator dat ze er het geld voor hebben?
Schoonheidsideaal. Levert likes en eventueel geld op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:50 schreef deedeetee het volgende:
Vreemd dat ze allemaal zo hun best doen om er identiek uit te zien.Nu nog iedereen de zelfde outfit en je ziet geen verschil meer.
Wat een bullquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:57 schreef bleiblei het volgende:
Dat de halve wereld eruit ziet als Jutta Leerdam.
Knappe dame hoor
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Ze kan nu zo een zus van Lisa Kudrow spelen.quote:
Alles aan haar is nep.. gezicht, tand, haren, kont, borsten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:21 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |