Hier kan ze toch zelf ook niet gelukkig mee zijn?quote:
Best wel, maar daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Erg hè wat die Jessica Alves zichzelf heeft aangedaan
Dat valt toch wel mee of kijk ik verkeerdquote:Op zondag 28 mei 2023 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Whigfield (die wel erg leuke liedjes had vroeger!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieder z'n smaakquote:Op zondag 28 mei 2023 22:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee of kijk ik verkeerd
Ik had bij de eerste foto al: 'Wie is datquote:Op maandag 29 mei 2023 05:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik vind haar persoonlijk best wel veranderd. Tuurlijk zit er 20 jaar tussen de foto's, maar ik heb als ik de nu foto bekijk niet zoiets van, 'Hee, dat is Whigfield'.
Maak van die 20 maar bijna 30.quote:Op maandag 29 mei 2023 05:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik vind haar persoonlijk best wel veranderd. Tuurlijk zit er 20 jaar tussen de foto's, maar ik heb als ik de nu foto bekijk niet zoiets van, 'Hee, dat is Whigfield'.
Nou, inderdaad! Ze ziet er compleet anders uit. Het lijkt net alsof ze hetzelfde 'zo wil ik er uitzien'-plaatje heeft gekozen als Gwen Stefani.quote:Op maandag 29 mei 2023 05:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn hemel. Maar ze is ook al 74 jaar lees ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:33 schreef BE het volgende:
Schoot me weer te binnen: Marijke Helwegen bij de Barbie première:
[ afbeelding ]
Wat erg!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:33 schreef BE het volgende:
Schoot me weer te binnen: Marijke Helwegen bij de Barbie première:
[ afbeelding ]
Al ? Je dan laten verminken ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mijn hemel. Maar ze is ook al 74 jaar lees ik.
Die vallen moeilijk met geld te verbouwen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Ze doet er verstandig aan om haar armen te bedekken, de rimpelige afgezakte huid bij haar ellenboog maakt het er niet beter op.
Nee joh, zo zien oude armen er gewoon uit. Verstandig is om je daar niks van aan te trekken.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Ze doet er verstandig aan om haar armen te bedekken, de rimpelige afgezakte huid bij haar ellenboog maakt het er niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |