SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt een opbouw naar de rest van de afleveringen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het een vermakelijke eerste aflevering. Benieuwd naar volgende week.
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanavond op nederland 3 een nieuwe Nederlandse/Belgische serie Arcadia.
Spoiler niet lezen als je nog niet gekeken hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 00:20 schreef praadje het volgende:
[..]Ik vind juist het script te expliciet in de eerste paar afleveringen. Alles moet zo nadrukkelijk uitgesproken worden en ook maar het minste 'Show, don't tell' kan er niet vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 2 december 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende: Is goed. Mail maar een end weg. Daag.
Ook mijn mening. ben wel benieuwd naar de filmlocatie.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:30 schreef Kanaroe het volgende:
Aflevering 1 net bekeken. Ik vond het mooi kwa beeld, fantastische architectuur en oude auto's en bussen in beeld.
Ik waande me in de voormalige DDR.
Mooie cliffhanger met Pa Hendriks in het 'buitengebied'. Ik ga het voorlopig wel volgen.
Wikipedia:quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook mijn mening. ben wel benieuwd naar de filmlocatie.
Ik heb het gegoegeld en was verbaasd dat het 'gewoon' locaties in NL en België betrof. Radio Kootwijk o.a.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook mijn mening. ben wel benieuwd naar de filmlocatie.
Ik loop nog een aflevering achter, omdat ik elke zondagmiddag terugkijk, maar verder ben ik het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb de serie gebinged en moet eerlijk zeggen dat ik het niet verkeerd vond. Een aantal karakters maakt een mooie ontwikkeling door (en Hanna is sowieso een schatje), het geeft een kijkje in wat zomaar de toekomst zou kunnen zijn en cinematografisch zag het er lekker uit, zeker qua locaties. Er was duidelijk te zien dat er 1 miljoen per aflevering tegenaan gesmeten was, en dat mag ik wel, dat er meer ambitie is in de Nederlandse serie-cultuur (ook al is deze productie van een Vlaams productiehuis). Wel jammer dat het verhaal tegen het einde wat wolliger wordt.
Het enige wat ik oprecht vreemd vond: als dit in een toekomst speelt die al minstens een jaar of 90 bestaat (op een formulier stond ergens "geboren in jaar 72"), waarom praten de bewoners dan nog zowel ABN als Vlaams
Was het een hoogvlieger? Zeker niet, maar in elk geval beter dan een inspiratieloos 36ste seizoen van Flikken Purmerend of zoiets. Spijtig dan ook dat het (om meerdere redenen) niet aanslaat bij het grote publiek.
Helemaal mee eens. En ze hebben een prachtige keuze gemaakt door de hele serie niet in de 'vliegende auto-toekomst' te laten plaatsvinden maar meer historisch-futuristisch met de jaren '70 als belangrijkste inspiratiebron. Hoewel er met die Chrysler 300C's zelfs jaren '00-'10 doorsijpelt. Ik ga er wel goed op, maar ik vind boeken als die van Dave Eggers ook mooi.quote:Op zondag 16 april 2023 20:49 schreef NaarMensje het volgende:
Loop nog steeds een aflevering achter op de programmering, maar kan hier echt niet kritisch op zijn. Ben zo dankbaar dat we eens met zoiets komen ipv de 100.000e talentenjacht, Flikken Schubbenkutteveen of "reality show" waarbij wat mensen in een hok gedropt worden en spelletjes mogen spelen.
Het is echt even door de eerste 3 afleveringen heen bijten, maar dan wordt steeds ietsje beterquote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef Kanaroe het volgende:
Ben nu ook benieuwd naar die strijders met pijl & boog 'Buiten'.
Er beginnen meerdere lagen in het verhaal te komen.
Ik vond het tot nu allemaal wel goed te pruimen eigenlijk. Mooie beelden, soms een beetje slap spel, maar soit.quote:Op maandag 24 april 2023 18:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is echt even door de eerste 3 afleveringen heen bijten, maar dan wordt steeds ietsje beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |