SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt een opbouw naar de rest van de afleveringen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het een vermakelijke eerste aflevering. Benieuwd naar volgende week.
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanavond op nederland 3 een nieuwe Nederlandse/Belgische serie Arcadia.
Spoiler niet lezen als je nog niet gekeken hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 00:20 schreef praadje het volgende:
[..]Ik vind juist het script te expliciet in de eerste paar afleveringen. Alles moet zo nadrukkelijk uitgesproken worden en ook maar het minste 'Show, don't tell' kan er niet vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mijn mening. ben wel benieuwd naar de filmlocatie.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:30 schreef Kanaroe het volgende:
Aflevering 1 net bekeken. Ik vond het mooi kwa beeld, fantastische architectuur en oude auto's en bussen in beeld.
Ik waande me in de voormalige DDR.
Mooie cliffhanger met Pa Hendriks in het 'buitengebied'. Ik ga het voorlopig wel volgen.
Wikipedia:quote:Op maandag 27 maart 2023 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook mijn mening. ben wel benieuwd naar de filmlocatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |