ONE OF US ONE OF USquote:Op maandag 20 maart 2023 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik heb mezelf ook al een paar keer betrapt op het wagen van pogingen om het refrein hardop te blèren in de auto.![]()
![]()
Gelukkig lukt het Mimicat wel.
Toch mooi om te zien dat het lied zelf het zo goed doet zelfs zonder de stagingquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:15 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen bij ons ook in de top 50 op plek 30
Ze doet het ook goed in andere Europese landen. Het is nog maar afwachten of dat aanhoud en het niet puur op haar naam is maar ik geloof dat Europa het lied al best goed vindquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
Loreen komt deze week op 36 binnen in de Single Top 100.
quote:Loreen's song 'Tattoo' was played on 245 radio stations in 28 countries this week.
Dit is natuurlijk ook alleen maar in de context van Eurovisie, als ze dit nummer zomaar had uitgebracht had er geen haan naar gekraaid. Nu is het 'the return of Loreen'.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:32 schreef Em31 het volgende:
Je gaat je zo wel afvragen waarom ze na Euphoria dan nooit een hit heeft gehad. Waarom waren radiostations in al die jaren nooit meer enthousiast.
Ja dat is best stom eigenlijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook alleen maar in de context van Eurovisie, als ze dit nummer zomaar had uitgebracht had er geen haan naar gekraaid. Nu is het 'the return of Loreen'.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:20 schreef Moira het volgende:
D'r blijft zonder die staging weinig van over he: https://youtube.com/shorts/AsQLIGcsUcs?feature=share
Dijk van een stem maar het nummer is helemaal niks zonder die staging.
Daarom vind ik dit o.a. allemaal zo stomquote:Op zondag 26 maart 2023 14:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook alleen maar in de context van Eurovisie, als ze dit nummer zomaar had uitgebracht had er geen haan naar gekraaid. Nu is het 'the return of Loreen'.
Ja van nummers die allemaal niet top 3 waardig zijn iddquote:Op zondag 26 maart 2023 05:43 schreef ImStillTheBadGuy het volgende:
Daar vinden ze vast iets op, het is Zweden,
Bovendien kan je dit van heel veel nummers zeggen.
Ik vind het denk ik vooral gewoon jammer dat ze zo’n matig nummer hebben gekozen. Met Zweden’s staging en Loreens talent was er zo veel mogelijk geweest. En dan komen ze met zo’n eentonige dreun-drammer..quote:Op zondag 26 maart 2023 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Daarom vind ik dit o.a. allemaal zo stom![]()
Ergens heb ik nog de hoop dat er nu een nieuwe generatie kijkers is die 2012 wat minder bewust heeft meegemaakt en die dus niet zo erg dat 'omg Loreen' hebben waardoor een winst nog niet zo zeker is als het nu lijkt, maar dat zal allemaal wel ijdele hoop zijn.
Dat ja. Het is geen heel slecht nummer. Maar ook niet heel interessant. Dat is jammer. Vooral als je dan ook nog de hype eromheen krijgt. Dan valt het liedje nog meer tegen.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik vooral gewoon jammer dat ze zo’n matig nummer hebben gekozen. Met Zweden’s staging en Loreens talent was er zo veel mogelijk geweest. En dan komen ze met zo’n eentonige dreun-drammer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |