Geniet ervan!quote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Ik doe hetzelfde. Die 90 minuten hebben er een beetje ingehakt.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ik wat ga bestellen.
#Viesdik
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik ga vandaag voor kip.
Als je daar nog durft te eten, dan is er echt wat ernstig mis met je. Dat is gewoon een satanistentent.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.
McDonalds
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon ik maar iets om voetbaluitslagen geven ter ontspanning voor alle walgelijke informatie die wij vandaag te weten zijn gekomen.
McDonalds
Wat nou weerquote:Op zondag 19 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar nog durft te eten, dan is er echt wat ernstig mis met je. Dat is gewoon een satanistentent.
Het is toch kbr geworden maatquote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Er zit mensenvlees in de hamburgers bij McDonaldsquote:
Oja, dat berichtquote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zit mensenvlees in de hamburgers bij McDonalds![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Hoe hou je zoveel herhaling vol?quote:
Dat snap ik ook niet, het is toch dodelijk saai, iedere dag dezelfde hap.quote:
Misschien heeft @onlogisch 40 potjes kruiden die het dragelijk maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, het is toch dodelijk saai, iedere dag dezelfde hap.
Nee, dit kookgedrag kunnen we gewoon onmogelijk goedkeuren.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft @:onlogisch 40 potjes kruiden die het dragelijk maken.
Ook geen credits voor zijn doorzettingsvermogen?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit kookgedrag kunnen we gewoon onmogelijk goedkeuren.
Was het maar doorzettingsvermogen, het is gewoon gemakzucht.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook geen credits voor zijn doorzettingsvermogen?
Dit vooral ja. Eten staat bij mij in 17 minuten op tafel. Heerlijk man.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het maar doorzettingsvermogen, het is gewoon gemakzucht.
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?quote:
Ja, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Hou je van koken?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan redelijk goed kunnen koken of het ook geweldig vinden om elke dag te doen?
Genoteerd.quote:
Leuk om te doen, niet houden van.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik er eigenlijk mee. Hou je van koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |