Hopelijk blijft Kudus nog een jaarquote:Op zondag 19 maart 2023 20:34 schreef Haringkop het volgende:
Volgend jaar met 100 miljoen opnieuw proberen.
Hij acteert vooral een echte Ajacied met "branie."quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johnny Heitinga acteert een gelouterde toptrainer.
Het enige wat er nog aan ontbreekt is zo'n klassiek Ajax stropdasje met #1 erop.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij acteert vooral een echte Ajacied met "branie."
Tenenkrommend wel.
Al helemaal wanneer je er vervolgens met 2-3 afgaat.
Gaat nog wel lastig zat worden gezien de rest van de resultaten van onze concurrentenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen, hopelijk wordt in ieder geval plek 2 nog gepakt.
Is dit geen Photoshop? Hahahaquote:Op zondag 19 maart 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEN
Sjonnie is één van ons!quote:
Ajax gaat ook geen 24 punten pakken, dan zullen ze echt flink moeten choken. Dat zie ik niet gebeuren.quote:
Je mag hem gratis hebben.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjonnie is één van ons!
Geef die man een meerjarencontract
De ene na de andere infiltrant daar, Berghuis, Schreuder, nu Johnniequote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjonnie is één van ons!
Geef die man een meerjarencontract
3 punten zie ik ze nog wel verliezen, maar wij pakken er ook geen 24quote:
Heeee ouwe pik ouwe pijpquote:Op zondag 19 maart 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
Matchday! Kakkerlakken vernederen vandaag
Ben je nou echt topics aan het teruglezen?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeee ouwe pik ouwe pijp
Hoe is het gap
Caland heeft weer eens gezopen denk.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nou echt topics aan het teruglezen?
OH SJONNIEEEEEEquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord sterker is dan Ajax, die hype doet wat met je zie ik maar het is vrij simpel, Ajax moet winnen Feyenoord niet.
Misschien kan Sjonnie weer een ranglijstje uitprinten om dit te verminderenquote:
dit kan nietquote:Op zondag 19 maart 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het trouwens helemaal niet zo’n slechte wedstrijd van jullie, behalve van de defensie natuurlijk, Wijndal en Bassey waren echt enorm slecht. Feyenoord heeft gewoon een goed team waardoor weinig ploegen aan voetballen toekomen, wat zorgt voor veel matige potjes tegen handbalverdedigingen, maar dat was dit niet.
De eerste helft werden we echter vastgezet, en dat lukt weinig ploegen. Je ziet dat Ajax in essentie beter kan voetballen dan Feyenoord. Das al een winst sinds Schreuder weg is. Alleen hield Ajax dat hoge tempo gewoon nog niet vol, en tegen dit bijzonder fitte Feyenoord ruimtes weggeven kan gewoon niet. Uiteindelijk was het ook een bijzonder intens potje waar wij op het einde net iets scherper en ook gelukkiger zijn, dat kan. Maar zou er niet bijzonder negatief over zijn. Ajax wordt gewoon tweede, en als enkele verdedigers+Taylor vervangen worden en jullie het hoge tempo langer vol gaan houden komt het uiteindelijk wel goed. Alleen is dat voor dit seizoen vermoedelijk te laat.
Slecht begin, goed laatste half uur eerste helft, toen dacht ik wel dat ze door zouden zetten maar Slot was wat slimmer dus werden ze gewoon overklast eerste kwartier na rust, erna wel weer wat meer grip maar dat niveau van dat half uur werd niet meer gehaald.quote:
Je kan wel de prestatie van Feyenoord ondermijnen door te zeggen dat je zelf zo slecht was, maar dat viel dus echt reuze meequote:
Eens, en erg zwaarmoedig terwijl er nog niets is gespeeld, maar blijkbaar wel in de logica van de Pantalic Podcast. De Branie Podcast zal niet veel beter worden en laat staan Kale en Kokkie morgen op AT5...quote:Op zondag 19 maart 2023 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Poging gedaan om voor de lol eens de Pantelic Podcast te luisteren maar daar is zelfs bij een nederlaag tegen Feyenoord echt niet doorheen te komen. Wat een gortdroge zooi.
Zou wat zijn als Ajax volgend seizoen Hancko kooptquote:Op maandag 20 maart 2023 00:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een miljoen of 15 meer dan Hancko (lol)
gelijkspelletje was meer terecht geweest. Maargoed het is wat het is. Blijven de mooiste club ter wereld waar anderen zich kennelijk altijd maar mee bezig houdenquote:Op zondag 19 maart 2023 23:09 schreef Caland het volgende:
Ja ik vond Ajax ook best goed
Toch zeker 30 minuten de bovenliggende partij tegen een ploeg als Feyenoord
Ik denk eigenlijk niet dat Ajax nog kampioen wordt gappiequote:Op maandag 20 maart 2023 06:32 schreef manny het volgende:
Ik vrees dat we weer een kampioen van de armoede krijgen.
Inmiddels een beetje gelul natuurlijk, het heeft er alle schijn van dat Feyenoord vrij ruim boven de 80 punten gaat eindigen en maar 1 keer verliest in een compleet seizoen. Dan ben je absoluut geen kampioen van de armoede. Als je wilt weten wat een kampioen van de armoede is, kijk dan die rotzooi onder De Boer nog eens terug.quote:Op maandag 20 maart 2023 06:32 schreef manny het volgende:
Ik vrees dat we weer een kampioen van de armoede krijgen.
Ik ben daar sowieso niet zo van, is net zoiets als xG zonder dat je de wedstrijd hebt gezien en Feyenoord speelt momenteel goed maar een topploeg is is het natuurlijk ook weer niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels een beetje gelul natuurlijk, het heeft er alle schijn van dat Feyenoord vrij ruim boven de 80 punten gaat eindigen en maar 1 keer verliest in een compleet seizoen. Dan ben je absoluut geen kampioen van de armoede. Als je wilt weten wat een kampioen van de armoede is, kijk dan die rotzooi onder De Boer nog eens terug.
Vooral vreemd dat ze net doen alsof Sjonnie kan schrijven.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is dit dan voor cringy shit? Johnny Heitinga is de grootste demagoog in het nationale voetbal.
[ twitter ]
Het was niet allemaal slecht hoor, in de rust dacht ik echt dat Ajax het zou klaren want vrij goed laatste half uur 1e helft maar Feyenoord kwam veel beter uit de kleedkamer, toen kreeg je een kwartier voetballes en waren ze het helemaal kwijt, laatste half uur was dat wel weer wat beter in balans maar was Ajax niet goed genoeg al kreeg het nog een grote kans op 3-2.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:48 schreef Black-Death het volgende:
Geen beelden gezien, maar hoor niets positiefs.. wat een ellende
Scheelt dat het bij AZ en PSV ook zo gaat.. wordt je tenminste nog 2e
Sjeeezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |