Hopelijk blijft Kudus nog een jaarquote:Op zondag 19 maart 2023 20:34 schreef Haringkop het volgende:
Volgend jaar met 100 miljoen opnieuw proberen.
Hij acteert vooral een echte Ajacied met "branie."quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johnny Heitinga acteert een gelouterde toptrainer.
Het enige wat er nog aan ontbreekt is zo'n klassiek Ajax stropdasje met #1 erop.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij acteert vooral een echte Ajacied met "branie."
Tenenkrommend wel.
Al helemaal wanneer je er vervolgens met 2-3 afgaat.
Gaat nog wel lastig zat worden gezien de rest van de resultaten van onze concurrentenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen, hopelijk wordt in ieder geval plek 2 nog gepakt.
Is dit geen Photoshop? Hahahaquote:Op zondag 19 maart 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEN
Sjonnie is één van ons!quote:
Ajax gaat ook geen 24 punten pakken, dan zullen ze echt flink moeten choken. Dat zie ik niet gebeuren.quote:
Je mag hem gratis hebben.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjonnie is één van ons!
Geef die man een meerjarencontract
De ene na de andere infiltrant daar, Berghuis, Schreuder, nu Johnniequote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjonnie is één van ons!
Geef die man een meerjarencontract
3 punten zie ik ze nog wel verliezen, maar wij pakken er ook geen 24quote:
Heeee ouwe pik ouwe pijpquote:Op zondag 19 maart 2023 07:02 schreef Malavita het volgende:
Matchday! Kakkerlakken vernederen vandaag
Ben je nou echt topics aan het teruglezen?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeee ouwe pik ouwe pijp
Hoe is het gap
Caland heeft weer eens gezopen denk.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nou echt topics aan het teruglezen?
OH SJONNIEEEEEEquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord sterker is dan Ajax, die hype doet wat met je zie ik maar het is vrij simpel, Ajax moet winnen Feyenoord niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |