Omdat Heitinga er geen klote van snapt en ook hij door het ijs is gezakt en gezakt voor zijn examen om volgend seizoen hoofdtrainer te blijven....quote:Op zondag 19 maart 2023 17:02 schreef Heph844 het volgende:
Waarom stond Klaassen niet in de basis eigenlijk? Typisch zo’n speler die het verschil kan maken in zulke wedstrijden met slimme acties. Zag je ook bij die mega-kans van Kudus.
Dat heb je dan mis....quote:Op zondag 19 maart 2023 17:03 schreef vaarsuvius het volgende:
@:Freaky40
AZ 2de achter FEY hè, niet achter Ajax
(I saw what you did there)
ik mag hopen dat iedereen vanaf het begin hem gewoon al zag als tussenpaus.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat Heitinga er geen klote van snapt en ook hij door het ijs is gezakt en gezakt voor zijn examen om volgend seizoen hoofdtrainer te blijven....
quote:Op zondag 19 maart 2023 17:25 schreef PSVCL het volgende:
4e dit jaar hahaha, lastige programma van de top 4
Niet veel.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Benieuwd wat geen CL halen jullie kost.
Deze post is niet gelukt.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:40 schreef De_Pel het volgende:
Misschien moet Sjonnie toch maar van het moeilijkste voetbal van de wereld af stappen, anders vlieg je zo met de beste linkerkant van Europa uit de voorrondes EL
Kudus was echt heel matig vandaag.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:44 schreef ISVV het volgende:
Je mag als ajaxfan Kudus vandaag bedanken, vertikt het om mee te lopen met Hartman en mist die grote kans.
Alles behaalde de ondergrens, Taylor en Wijndal b.v. Gasten die elke week door de mand vallen elke week iets meer dan de andere week.quote:
Leuke vraag. Een ongelofelijke kneus die vandaag het verschil opnieuw niet kon maken.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef TornadoDK het volgende:
Benieuwd wat @:PietjePuk2000 van Berghuis vindt?
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke vraag. Een ongelofelijke kneus die vandaag het verschil opnieuw niet kon maken.
Wat een onzin zegquote:Op zondag 19 maart 2023 18:13 schreef MaxC het volgende:
Kan mij niet herinneren dat we ooit 22% balbezit hadden, wat een slechte 2e helft.
Wel prima dat er een keer een andere club kampioen wordt en niet de rijkste. Wel leuk voor de competitie
Speelde als een van de weinige Ajacieden echt goed.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuke vraag. Een ongelofelijke kneus die vandaag het verschil opnieuw niet kon maken.
Tweede helft echt geen bal goed geraakt. Eerste helft was leuk ja. Maar ben niet objectief wat betreft deze speler.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelde als een van de weinige Ajacieden echt goed.
Heb me weleens proberen voor te stellen hoe het voor Ajacieden moet zijn om een rampseizoen te spelen aangezien dat niet heel vaak voorkomt maar dit begint er toch verdacht veel op te lijken inderdaad. 2 keer verloren van PSV in eigen huis, (inclusief Cruijffschaal) thuis verliezen van Feyenoord, 7 keer op rij niet winnen, een totale blamerende 1-6 tegen Napoli.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:24 schreef Ronald-Koeman het volgende: Thuis verliezen van Feyenoord, dat gebeurt zelfs in de meest slechte jaren niet. Moet je nagaan hoe slecht we dit seizoen zijn. Dit seizoen kan me niet meer boeien, voorronde CL is kut en verneukt je voorbereiding, desnoods worden we 3e of 4e. Volgend seizoen met een nieuwe trainer, nieuwe TD en een gewijzigde selectie hopelijk weer de weg omhoog.
Tweede helft werd hij goed geneutraliseerd.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond hem sowieso vandaag laks spelen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:44 schreef ISVV het volgende:
Je mag als ajaxfan Kudus vandaag bedanken, vertikt het om mee te lopen met Hartman en mist die grote kans.
Johnny is hopelijk een tussenpaus.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat Heitinga er geen klote van snapt en ook hij door het ijs is gezakt en gezakt voor zijn examen om volgend seizoen hoofdtrainer te blijven....
Zal wel feest zijn in Amsterdam.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:50 schreef freaky40 het volgende:
Om het in het perspectief te zetten: PSV verliest punten...Die dachten te kunnen profiteren bij een verlies van Ajax...mooi naxxx.
Wouters en Westerhof is het jaquote:Op zondag 19 maart 2023 18:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb me weleens proberen voor te stellen hoe het voor Ajacieden moet zijn om een rampseizoen te spelen aangezien dat niet heel vaak voorkomt maar dit begint er toch verdacht veel op te lijken inderdaad. 2 keer verloren van PSV in eigen huis, (inclusief Cruijffschaal) thuis verliezen van Feyenoord, 7 keer op rij niet winnen, een totale blamerende 1-6 tegen Napoli.
Komt zo lamgzamerhand echt in de boeken met de seizoenen van Wouters, Westerhof en Koster.
@:Powerloungen
Dat mag ik toch hopen, en dat schreef ik hier al toen hij Heitinga het best wel goed op de rit had bij al die wedstrijden die gewonnen werden. Ik denk niet dat Heitinga het in zijn vingers heeft tegen sterkere tegenstanders o.a. in Europa. Risico is te groot, dus voor zeker gaan en een nieuwe hoofdcoach gaan zoeken.quote:
Vind hem ook te onervaren in het omgaan met de media, als je al die opmerkingen van hem leest deze week denk jequote:Op zondag 19 maart 2023 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen, en dat schreef ik hier al toen hij Heitinga het best wel goed op de rit had bij al die wedstrijden die gewonnen werden. Ik denk niet dat Heitinga het in zijn vingers heeft tegen sterkere tegenstanders o.a. in Europa. Risico is te groot, dus voor zeker gaan en een nieuwe hoofdcoach gaan zoeken.
Nou dat vind ik wel meevallen. Hij komt wel goed over en zegt zinnige dingen over het algemeen en wat ik als Ajacied ook ervaar als ik de wedstrijd zie. En ja een beetje branie hoort bij Ajax, dat was bij Ten Hag niet anders. Daar schorten het bij Schreuder wel aan. Het was te lauwtjes die media optredens van hem.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind hem ook te onervaren in het omgaan met de media, als je al die opmerkingen van hem leest deze week denk jedoe even normaal gozer.
Hoort er gewoon bij, we zijn geen PSV of Feyenoordquote:Op zondag 19 maart 2023 19:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind hem ook te onervaren in het omgaan met de media, als je al die opmerkingen van hem leest deze week denk jedoe even normaal gozer.
Ja leuk maar dan moet je dit soort potjes wel winnen, anders gaat het tegen je werken. Praatjes zijn alleen leuk als je niet verliest. Tegen Union was ook al een uitglijder.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij, we zijn geen PSV of Feyenoord
Hij werd vandaag tactisch inderdaad behoorlijk overklast. Nou is dat geen doodzonde ofcquote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heitinga doet geen gekke dingen, maar die mag eerst bij een andere club ene paar jaar ervaring opdoen. Zou het ook niet 1,2,3 weten wie wel, maar hopelijk halen ze van de zomer iemand die zich bewezen heeft.
Vond je van vandaag amigo?quote:Op zondag 19 maart 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa dit is wel gespeeld hoor, maar als jij er nog in gelooft prima.
Op zich wist hij door zijn aanvallende wissel voor Wijndal het heft wel weer enigszins in handen te krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heitinga doet geen gekke dingen, maar die mag eerst bij een andere club ene paar jaar ervaring opdoen. Zou het ook niet 1,2,3 weten wie wel, maar hopelijk halen ze van de zomer iemand die zich bewezen heeft.
Was waanzinnig de eerste helft en maakte met al zijn lange ballen het verschil, samen met de rest van de aanval overigens. Een beweeglijke Kudus, een nog altijd snelle Bergwijn en dan Tadic die overal als aanspeelpunt fungeert, dat liep goed omdat Ajax ook alle duels op het middenveld won. Op een gegeven moment konden ze die druk niet volhouden en kregen Wieffer en Szymanski meer tijd om op te bouwen, toen kantelde het heel snel.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wouters en Westerhof is het ja
- Stuk of 9 miskopen met een zwakke technische leiding : Blind/Hamstelaar.
- Voetballend erg zwak in de verdediging en middenveld : Lambiek , Verlaat , Knopper , Winter/ Bassie , Alvarez, Klaassen, Taylor
- Ontluisterende Directeur : Kales/Vd Sar.
- Best veel kansloze nederlagen tegen ''topploegen''
Nu is het alleen nog wachten op een dansende Heitinga bij FC Den Bosch op een vroege woensdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |