Ja en?quote:Op maandag 20 maart 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag een mooi lijstje van dit seizoen voorbijkomen.
AZ 2-1 Ajax
Ajax 1-2 PSV
Ajax 0-0 Twente
Feyenoord 1-1 Ajax
Ajax 2-3 Feyenoord
Liverpool 2-1 Ajax
Ajax 1-6 Napoli
Napoli 4-2 Ajax
Ajax 0-3 Liverpool
Ajax 0-0 Union
Union 3-1 Ajax
Twente 0-1 Ajax
Ajax 3-5 PSV
Ajax presteert uiterst belabberd in de topwedstrijden dit seizoen, enkel van Rangers werd 2x gewonnen en dus Twente uit. Een Ajax in vorm had gisteren die 2-1 vastgehouden of zelfs uitgebouwd. Je zag het van een kilometer aankomen dat het mis ging.quote:
Een beetje realisme mag wel hoor, je hebt gisteren gewoon je kans gemist.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets vooraf. Feiten tellen alleen na afloop van de wedstrijd, niet nog voor hij gespeeld moet worden.
Realisme is ook dat je nog 8 finales moet gaan spelen en je er geen mag verliezen. Zo simpel is dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje realisme mag wel hoor, je hebt gisteren gewoon je kans gemist.
Klopt, maar realisme is ook dat Ajax blij moet zijn als het 2e wordt en niet 3e of 4e..quote:Op maandag 20 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Realisme is ook dat je nog 8 finales moet gaan spelen en je er geen mag verliezen. Zo simpel is dat.
Welke z.g.n. 'topwedstrijden' moet Ajax nog spelen...?quote:Op maandag 20 maart 2023 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ajax presteert uiterst belabberd in de topwedstrijden dit seizoen, enkel van Rangers werd 2x gewonnen en dus Twente uit. Een Ajax in vorm had gisteren die 2-1 vastgehouden of zelfs uitgebouwd. Je zag het van een kilometer aankomen dat het mis ging.
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Realisme is ook dat je nog 8 finales moet gaan spelen en je er geen mag verliezen. Zo simpel is dat.
PSV uitquote:Op maandag 20 maart 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke z.g.n. 'topwedstrijden' moet Ajax nog spelen...?
Go Ahead uit, ook lastig. Daar won Ajax thuis niet eens van.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
PSV uit
AZ thuis
Utrecht thuis
Twente uit
schaar ik daar onder
Groningen uit idem dito op 14-5 (speelronde 32), kan voor Groningen goed om degradatie of lijfsbehoud gaan dan.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Go Ahead uit, ook lastig. Daar won Ajax thuis niet eens van.
Nou nou.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
PSV uit
AZ thuis
Utrecht thuis
Twente uit
schaar ik daar onder
18.00 uur staat hij op Youtube.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even serieus: hoe laat Kale & Kokkie?
Je doet nu net of Ajax hier effe overheen walstquote:
Dat moet. Zo simpel is het.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je doet nu net of Ajax hier effe overheen walst
Moeten en kunnen, nogal een verschil.quote:
Kunnen dat gewoon ook. Wij hebben beter materiaal dus met het budget wat wij hebben moet je daar gewoon van kunnen winnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moeten en kunnen, nogal een verschil.
Budget zegt niks, dat bleek gisteren wel weer.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kunnen dat gewoon ook. Wij hebben beter materiaal dus met het budget wat wij hebben moet je daar gewoon van kunnen winnen.
Staat die Budget verdedigende middenvelder ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kunnen dat gewoon ook. Wij hebben beter materiaal dus met het budget wat wij hebben moet je daar gewoon van kunnen winnen.
Klinkt als Raf op voorhand over de wedstrijd gisteren:quote:
Nou, dat pakte lekker uitquote:Het wordt 3-0, want ze mogen niet verliezen.
Dat had met andere oorzaken te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Budget zegt niks, dat bleek gisteren wel weer.
Raf snapt het.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Klinkt als Raf op voorhand over de wedstrijd gisteren:
[..]
Nou, dat pakte lekker uit
Nee, maar dat maakt toch niet uit.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar had hij ook gelijk? Kwam z'n voorspelling uit?
Je snapt het niet of je trolt.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je wint, als je maar denkt dat je wint!
Plus dat Feyenoord er 2 van de 8 moet verliezen, zo simpel is dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook dat kan gewoon nog. Zo simpel is dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat Feyenoord er 2 van de 8 moet verliezen, zo simpel is dat.
Al met al gewoon een afgang, dan bedoel ik niet alleen gisteren maar dit hele seizoen, hoop dat ze er van leren.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Staatslot gekocht dus ga ik m winnen. Zo simpel is dat.
Eagles thuis, Volendam thuis, Emmen uit het is ook wel lachwekkend als je eraan terugdenkt. En dan doet PSV het nog beroerder tegen dat soort teams.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al gewoon een afgang, dan bedoel ik niet alleen gisteren maar dit hele seizoen, hoop dat ze er van leren.
PSV is het nieuwe Feyenoord.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles thuis, Volendam thuis, Emmen uit het is ook wel lachwekkend als je eraan terugdenkt. En dan doet PSV het nog beroerder tegen dat soort teams.
Spuit 11quote:
Ja geestig...quote:Op maandag 20 maart 2023 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een Staatslot gekocht dus ga ik m winnen. Zo simpel is dat.
3x gelijkspelen mag ook.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nunez voor 80mquote:Op maandag 20 maart 2023 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ajax hoopt deze week Julian Ward aan te stellen als nieuwe technisch directeur.'
Dat melden De Telegraaf, het Algemeen Dagblad en The Mirror. De Engelsman, nu nog werkzaam bij Liverpool, moet Marc Overmars opvolgen.
Het is geen geheim dat Ajax in gesprek is met Ward, die wel oren heeft naar de overstap. Inmiddels zijn de partijen er nagenoeg uit. Het is de bedoeling dat Ajax later deze week met witte rook komt, bijna veertien maanden na het geruchtmakende vertrek van Overmars.
Ward moet in Amsterdam een selectie smeden die na de zomer de misčre van dit seizoen, inclusief alle miskopen, kan doen vergeten. Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar slaagden - samen met algemeen directeur Edwin van der Sar - niet voor het examen.
De 41-jarige Ward is al jaren werkzaam bij Liverpool en speelde afgelopen seizoen een centrale en leidende rol in het aan- en verkoopbeleid op Anfield. Dit jaar haalde hij onder meer Darwin Núńez (80 miljoen) en Cody Gakpo (42 miljoen) naar Liverpool.
Bron: voetbalprimeur
En hij is ijzersterk. Van A to Z met de mannen eens.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:24 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws, de nieuwe Kale en Kokkie is EINDELIJK uit
Dat verbaast mij nietquote:Op maandag 20 maart 2023 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hij is ijzersterk. Van A to Z met de mannen eens.
plus dat jullie nog naar psv moetenquote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit gaat allemaal volgens plan.quote:
Ze hebben hem offline gehaaldquote:Op maandag 20 maart 2023 17:24 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws, de nieuwe Kale en Kokkie is EINDELIJK uit
Analist Sjon gaat weer het moeilijkste voetbal wat er is spelen .quote:Op maandag 20 maart 2023 19:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gaan jullie wraak nemen in Rotterdam?
Waarschijnlijk de best bekeken aflevering ooit. Nu al.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze hebben hem offline gehaald
Met Bassey wordt elk voetbal moeilijk.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Analist Sjon gaat weer het moeilijkste voetbal wat er is spelen .
Net als Dirk Kuit bij Ado
In de verdediging en op het middenveld heb je maar 2 spelers die kunnen voetballen : Timber en Berghuis .quote:Op maandag 20 maart 2023 21:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met Bassey wordt elk voetbal moeilijk.
Genotquote:
Die was zenuwachtig precies op het verkeerde moment. Totale off day.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met Bassey wordt elk voetbal moeilijk.
En het voetballende vermogen van Timber wordt dan ook nog wel eens overschat. Zijn lange passes zijn niet bepaald fameus.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de verdediging en op het middenveld heb je maar 2 spelers die kunnen voetballen : Timber en Berghuis .
Klopt , beetje een pseudo Danny Blind ook als die wil indribbelen . Maar hij draait tenminste niet altijd automatisch terug naar achteren als er ook maar een beetje druk op komt.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En het voetballende vermogen van Timber wordt dan ook nog wel eens overschat. Zijn lange passes zijn niet bepaald fameus.
oh hij staat bij mij op privé, maar nu wel kunnen zien.quote:
"Over de scheidsrechter zeuren, dat vind ik calimero!"quote:
Eventjes ja, maar terecht ook.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
"Over de scheidsrechter zeuren, dat vind ik calimero!"
Vervolgens gaat de helft van het filmpje over Makkelie. (lol)
Ik stopte met kijken toen ze moddertje, scootmobiel dik bleken te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
"Over de scheidsrechter zeuren, dat vind ik calimero!"
Vervolgens gaat de helft van het filmpje over Makkelie. (lol)
Hij moet gewoon verdedigen en met de bal aan de voet de juiste dingen doen. Dan wordt Ajax kampioen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die was zenuwachtig precies op het verkeerde moment. Totale off day.
Ik vind ze wel leuker voetballen, dat heeft PSV eigenlijk zelden gehad.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Feyenoord het nieuwe PSV.
Ik ga hem nu kijken, heb hem 2-3 keren eerder gezienquote:Op maandag 20 maart 2023 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
oh hij staat bij mij op privé, maar nu wel kunnen zien.
topshow
Sjonnie wordt gefileerd door PIETER BLACKEDquote:Heitinga praatte na het verlies tegen Feyenoord in termen die deden vermoeden dat de tijd vijftien jaar had stilgestaan. De voormalig topverdediger had zich geërgerd aan het druk zetten na rust. ‘Zij hebben net zoveel spelers als wij op het veld’, was zijn duiding. ‘We moeten er gewoon overal een-op-een van maken. En dan moet je de persoonlijke duels winnen.’ Hoe het volgens Heitinga kon dat Ajax alsnog in de problemen kwam? ‘Dat zijn individuele fouten die gemaakt worden.’
De trainer die in Europa imponeerde met zijn manier van druk zetten, zal nooit dergelijke taal uitkramen. Al is het maar omdat de pressing van Feyenoord gestoeld is op totaal andere tactische principes. In navolging van succesvolle Duitse trainers als Jürgen Klopp organiseert Slot zijn ploeg vanuit de zone. Op die manier zijn de belangrijkste gebieden op het veld altijd bezet. Misschien nog wel belangrijker: Feyenoord kan hierdoor domineren zonder de bal te hebben. Doordat de spelers van Slot niet achter hun directe tegenstanders aanrennen, bepaalt Feyenoord waar de ruimtes ontstaan. Zodat de opponent naar de zijkant gelokt kan worden. Daar is het dankzij de zijlijn mogelijk om druk te zetten zonder achterin een-op-een te staan.
In deze topper bleek de methodiek van Slot superieur aan die van Heitinga. De openingstreffer van Santiago Giménez begon met een drukmoment waarin Steven Bergwijn op eigen helft de bal verloor tegenover een overmacht aan tegenstanders. Zoals het collectieve jagen al dit hele seizoen een groot offensief wapen bleek voor Feyenoord. In deze topper was het minstens zo belangrijk dat de bezoekers Ajax vaak weghielden bij het doel. De ploeg van Heitinga noteerde minder doelpogingen, Expected Goals en balcontacten in de vijandelijke zestien dan Feyenoord. De betere aanvallers creëerden dus minder gevaar. Dat zou bij Ajax te denken moeten geven over de manier van verdedigen.
quote:Gerry Hamstra lijkt te gaan vertrekken bij Ajax. Dat onthulde clubwatcher Mike Verweij in de Kick-off Podcast van De Telegraaf. "Ik krijg wel meerdere signalen dat ze bezig zijn met de ontbinding van zijn contract", aldus Verweij, die niet uitsluit dat Hamstra het seizoen niet eens af mag maken. "Huntelaar loopt er ook rond. Wat heeft het voor zin als je tot 1 juli bij Ajax rondloopt en je eigenlijk helemaal geen slagkracht meer hebt, dan kun je net zo goed nu wegwezen."
Gerry Hamstra neemt een groot deel van de verantwoordelijkheid voor de aanstelling van Alfred Schreuder en de mislukte transferzomer op zich en heeft daarom bij de clubleiding van Ajax aangegeven te vertrekken.quote:
Tsja dat is voetbal. Als Kudus die bal erin tikte was je koploper geweest en zag de wereld er heel anders uit. Maar dan zou een gebrek aan kwaliteit nog gemaskeerd worden door resultaat. Nu dus niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik alle analyses mag geloven hebben we met 1-7 verloren ipv een goaltje in de 87ste minuut na net daarvoor een wereldredding van de keeper van Feyenoord waarna je anders de wedstrijd had gewonnen.
Met als kanttekening dat de tweede helft eigenlijk gewoon één grote rondo was.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik alle analyses mag geloven hebben we met 1-7 verloren ipv een goaltje in de 87ste minuut na net daarvoor een wereldredding van de keeper van Feyenoord waarna je anders de wedstrijd had gewonnen.
Maar goed je kan hetzelfde zeggen over Feyenoord, als je af zou fluiten na 85 minuten dan zou Feyenoord 4de staan, kan je een kwaliteit noemen maar het is ook een goed portie geluk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja dat is voetbal. Als Kudus die bal erin tikte was je koploper geweest en zag de wereld er heel anders uit. Maar dan zou een gebrek aan kwaliteit nog gemaskeerd worden door resultaat. Nu dus niet.
Nee tuurlijk en ik wil ook nog wel toegeven dat Feyenoord iets beter was, maar analyses zoals van Zwart hierboven gaan natuurlijk helemaal nergens over. Dit was niet de overwinning van Arne Slot ten opzichte van Heitinga.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de tweede helft eigenlijk gewoon één grote rondo was.
Of pech/gebrek aan kwaliteit dat je die wedstrijden niet wat eerder beslist. Het kwam in geen van de gevallen uit de lucht vallen in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed je kan hetzelfde zeggen over Feyenoord, als je af zou fluiten na 85 minuten dan zou Feyenoord 4de staan, kan je een kwaliteit noemen maar het is ook een goed portie geluk.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed je kan hetzelfde zeggen over Feyenoord, als je af zou fluiten na 85 minuten dan zou Feyenoord 4de staan, kan je een kwaliteit noemen maar het is ook een goed portie geluk.
[..]
Nee tuurlijk en ik wil ook nog wel toegeven dat Feyenoord iets beter was, maar analyses zoals van Zwart hierboven gaan natuurlijk helemaal nergens over. Dit was niet de overwinning van Arne Slot ten opzichte van Heitinga.
Hij heeft wel zelfkennis in elk geval..quote:Gerry Hamstra heeft bij de clubleiding van Ajax aangegeven te willen vertrekken. Dat meldt De Telegraaf. Hamstra neemt een groot deel van de verantwoordelijkheid op zich voor de aanstelling van Alfred Schreuder en de transferzomer. Ajax is al in onderhandeling over de ontbinding van het nog tot 2024 doorlopende contract.
Bezem erdoor, van der Sar ook graag oprotten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij heeft wel zelfkennis in elk geval..
Daarom is Heitinga ook goed als tussenpaus maar nog niet klaar voor het echte werk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Sjonnie wordt gefileerd door PIETER BLACKED
Hamstra voegt niks toe, daar sta ik wel achter.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bezem erdoor, van der Sar ook graag oprotten.
Omdat pijnlijk duidelijk is geworden dat het geen goed uithangbord voor de club is als Algemeen Directeur.quote:
Beide dingen kunnen waar zijn.... Niemand hier ontkent ook dat Ajax hartstikke slecht is dit jaar, dat blijkt wel uit het feit dat Feyenoord meedoet om de titelquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:12 schreef Heeinz het volgende:
Ben er nog steeds doodziek van, wat een kutseizoen
Ik snapte die hosanna stemming vorige week ook al niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:12 schreef Heeinz het volgende:
Ben er nog steeds doodziek van, wat een kutseizoen
Slot zet het na rust goed neer en Heitinga maakt tegelijkertijd fouten, dat rondo vind ik wat overdreven op het eerste kwartier na rust na, dat was wel schrijnend.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de tweede helft eigenlijk gewoon één grote rondo was.
Ik wel maar ik ben dan ook niet goed bij mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snapte die hosanna stemming vorige week ook al niet.
Heb Ajax zelden zo weggespeeld zien worden als dat kwartier in de 2de helft.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot zet het na rust goed neer en Heitinga maakt tegelijkertijd fouten, dat rondo vind ik wat overdreven op het eerste kwartier na rust na, dat was wel schrijnend.
Mwa dat klopt niet helemaal, het begon allemaal niet zo slecht, het was meen ik een van de beste starts ooit, ik weet de tijdlijn niet exact meer maar die klap van Napoli zijn ze nooit meer te boven gekomen en dan nog had je met ontslag Schreuder voor de winterstop er nu waarschijnlijk beter voor gestaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seizoen 2022/2023 kon al prullenbak in op 12 mei 2022.
Johnny is gewoon nog een beetje beperkt in zijn tactisch inzicht. Komt nog wel goed, maar het is niet goed genoeg om hem nu hoofdtrainer te maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Ajax zelden zo weggespeeld zien worden als dat kwartier in de 2de helft.
Klopt, dat was voetballes maar als je het verliest op het middenveld waarom dan je beste middenvelder qua duelkracht naar achteren halen, dat was wel vreemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb Ajax zelden zo weggespeeld zien worden als dat kwartier in de 2de helft.
Heb liever dat er iets geprobeerd wordt en het mis gaat dan die mongool van een schreuder die pas in de 80ste minuut een aanvaller voor een aanvaller deed wisselen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt, dat was voetballes maar als je het verliest op het middenveld waarom dan je beste middenvelder qua duelkracht naar achteren halen, dat was wel vreemd.
Als je bij Excelsior al meteen begint met het ophangen van een ranglijst vraag ik mij af of dat nog goed gaat komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Johnny is gewoon nog een beetje beperkt in zijn tactisch inzicht. Komt nog wel goed, maar het is niet goed genoeg om hem nu hoofdtrainer te maken.
Je moet wat proberen maar zet er dan een middenvelder bij of wissel 1 op 1, Wijndal was natuurlijk heel matig maar verwachten dat Bassey die ook z'n dag niet had het op die plek beter gaat doen is toch wel een enorme gok.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb liever dat er iets geprobeerd wordt en het mis gaat dan die mongool van een schreuder die pas in de 80ste minuut een aanvaller voor een aanvaller deed wisselen.
Het houdt je wel echt bezig he lieverdquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior al meteen begint met het ophangen van een ranglijst vraag ik mij af of dat nog goed gaat komen.
Mwah, ik vind het wel echt onwijs grappig.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het houdt je wel echt bezig he lieverd
Dat is ook weer wat te makkelijk, het is wel beter sinds hij er is maar het was dan ook helemaal niets, het punt is of hij de ploeg naar een hoger niveau krijgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij Excelsior al meteen begint met het ophangen van een ranglijst vraag ik mij af of dat nog goed gaat komen.
het is toch vooral pijnlijk dat er dan in de selectie eigenlijk niemand zit die fucking wijndal of bassey normaal kan vervangenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet wat proberen maar zet er dan een middenvelder bij of wissel 1 op 1, Wijndal was natuurlijk heel matig maar verwachten dat Bassey die ook z'n dag niet had het op die plek beter gaat doen is toch wel een enorme gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |