Ik geloof niet dat ik ooit op Fok een mod heb uitgescholden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je kan ook iets aan de kaart stellen hier zonder meteen mods te gaan uitschelden.
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die A. is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit op Fok een mod heb uitgescholden.
Wel heb ik nare opmerkingen gemaakt tegen Paul. Die is geen mod, maar redactie frontpage.
quote:Studeerde Geschiedenis (UVA), Religiestudies (UVA), Master Holocaust- en genocidestudies (UVA), Postacademische Dagblad Opleiding Journalistiek (EUR)
Schreef eerder voor Quest, Babel, Eindeloos, Groene Amsterdammer, de Volkskrant, Cineville.nl, Viva, Ouders van nu
Was scenarioschrijver bij AT5
Was redacteur, eindredacteur en coördinator bij katern Vonk bij de Volkskrant.
2016-2021 Schreef vanuit Berlijn voor onder meer de Volkskrant en Intermediair
2019 Non-fictie debuut bij Querido De jongen die wilde mislukken
Zomer 2021 na 5 jaar terug vanuit Berlijn naar Nederland
Nu Verslaggever Waterland voor het Noordhollands Dagblad en freelance journalist voor de Volkskrant.
Je brengt het als een verwijt, een verwijt impliceert dat ik er schuld aan zou hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:11 schreef manny het volgende:
[..]
Interessante vraag. Denk niet dat je dat bewust doet (geen idee trouwens), Waarom denk jij dat mensen denken dat je er schuldig aan bent dat je foute mannen aantrekt eigenlijk ?
Om te beginnen zie ik niet in wat dit met mijn post te maken heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die Angela is.
Maar ik vind ook dat als je iets beweert de bewering wel juist moet zijn dus ik verwacht van Roddelpraat ook wel even wat uitleg over het verschil in leeftijd enzo.
Maar je vindt het wel prima dat figuren als Egbers genadeloos worden neergemaaid door de politiek correcte meute? Dat vind ik dan weer opmerkelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Om te beginnen zie ik niet in wat dit met mijn post te maken heeft.
Verder verwacht ik nu van jou wel even uitleg over je stelling dat het er alle schijn van heeft dat het die vrouw is. Jij beweert dat, zonder enige bewijs.
Verder vind ik het niet prima dat 'anonieme getuigen aangepakt' worden, door internetfiguren die 'naspeuringen' gaan doen.
Het is aan de krant hoe ze omgaan met anonieme bronnen, en die bronnen hebben het recht om anoniem te zijn.
Ophef, schande, verontwaardiging, hebben de mensen weer wat te doen op de socialsquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom moet het vandaag de dag altijd zo'n heksenjacht zijn.
Hoe kom je erbij dat ik dat wel prima vind? Als Egbers vreemd wil gaan moet hij dat vooral zelf weten. Interesseert me totaal niet. Dus wel opmerkelijk, dat jij dat opmerkelijk vindt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel prima dat figuren als Egbers genadeloos worden neergemaaid door de politiek correcte meute? Dat vind ik dan weer opmerkelijk.
Verder denk ik dat A. de schijn tegen heeft omdat ze meteen letterlijk alles heeft verwijderd en ook even met een bericht had kunnen komen dat ze het niet is.
De TT is ook immers "Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag". De hele Egbers wordt er niet in genoemd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat wel prima vind? Als Egbers vreemd wil gaan moet hij dat vooral zelf weten. Interesseert me totaal niet. Dus wel opmerkelijk, dat jij dat opmerkelijk vindt.
Om de een of andere reden wil jij maar voortdurend dat dit topic gaat over vreemdgaan, en wie daar de partijen in waren. En dan ga je op zoek wie dan de stageaire geweest moet zijn. Beetje onfris, wel.
Wmb gaat dit topic over de verziekte werksfeer, en daarin was Egbers niet de enige speler.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom moet het vandaag de dag altijd zo'n heksenjacht zijn.
Niemand is blij als hij/zij wordt veroordeeld voor laster en/of smaad. Echt niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om het nog groter te maken dan het is?
Geen weldenkend mens neemt serieus wat dat tuig roept, als je daar een zaak van maakt blijven ze het dusdanig uitmelken dat de rechtszaak in het nieuws komt en dat betekent publiciteit voor hen en mensen die over 10 jaar nog denken dat zij degene was waar het om ging, want rook, vuur, "ze roepen niet zomaar wat", enz.
Nou, kijkend naar Coldeweijer: niet heel veel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niemand is blij als hij/zij wordt veroordeeld voor laster en/of smaad. Echt niet.
Weet je welke gevolgen zo'n veroordeling hebben?
In het profiel dat ze daarvoor had, was totaal geen vermelding van werkzaamheden bij de NOS. Dus of het was al eerder opgeschoond ivm Tom, of het is de verkeerde.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel prima dat figuren als Egbers genadeloos worden neergemaaid door de politiek correcte meute? Dat vind ik dan weer opmerkelijk.
Verder denk ik dat A. de schijn tegen heeft omdat ze meteen letterlijk alles heeft verwijderd en ook even met een bericht had kunnen komen dat ze het niet is.
Nee? als dit verdienmodel in duigen valt, heeft Coldeweijer niets meer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, kijkend naar Coldeweijer: niet heel veel.
Het valt niet zo snel in duigen, ze spinnen er juist garen bij.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee? als dit verdienmodel in duigen valt, heeft Coldeweijer niets meer.
Hetzelfde geldt voor roddelpraat.
Roddelpraat is letterlijk elke programma aan het smeken voor die 5 euro donaties.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt niet zo snel in duigen, ze spinnen er juist garen bij.
Ze kunnen wel wat publiciteit gebruiken dus... goh, je verwacht het niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Roddelpraat is letterlijk elke programma aan het smeken voor die 5 euro donaties.
Ja, ok. Maar dat het allemaal zo top gaat, is dus niet waar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat publiciteit gebruiken dus... goh, je verwacht het niet.
Ik heb dan ook nooit gesteld dat het top zou gaan, ik denk alleen niet dat ze heel veel schade ondervinden van een rechtszaak, eerder meer aandacht voor hun roddelkanaal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dat het allemaal zo top gaat, is dus niet waar.
Hoezo heeft het er alle schijn van?quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die A. is.
Maar ik vind ook dat als je iets beweert de bewering wel juist moet zijn dus ik verwacht van Roddelpraat ook wel even wat uitleg over het verschil in leeftijd enzo.
Dus: het roddelkanaal is alles behalve een stabiel - veroordeling zorgt ervoor dat ze buiten hun roddelpraat kanaaltje nergens meer aan de bak komen - geen schade.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gesteld dat het top zou gaan, ik denk alleen niet dat ze heel veel schade ondervinden van een rechtszaak, eerder meer aandacht voor hun roddelkanaal.
Ze komen toch al nergens aan de bak...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus: het roddelkanaal is alles behalve een stabiel - veroordeling zorgt ervoor dat ze buiten hun roddelpraat kanaaltje nergens meer aan de bak komen - geen schade.
Maar goed. Wat jij wil.
Nee, dan leef je wel echt de leef. Vooral Jan Roos.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze komen toch al nergens aan de bak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |