abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208508150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je kan ook iets aan de kaart stellen hier zonder meteen mods te gaan uitschelden.
Ik geloof niet dat ik ooit op Fok een mod heb uitgescholden.
Wel heb ik nare opmerkingen gemaakt tegen Paul. Die is geen mod, maar redactie frontpage.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208508167
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:18 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik ooit op Fok een mod heb uitgescholden.
Wel heb ik nare opmerkingen gemaakt tegen Paul. Die is geen mod, maar redactie frontpage.
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die A. is.

Maar ik vind ook dat als je iets beweert de bewering wel juist moet zijn dus ik verwacht van Roddelpraat ook wel even wat uitleg over het verschil in leeftijd enzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2023 17:32:36 ]
pi_208508241
Lees nergens iets over NOS:

quote:
Studeerde Geschiedenis (UVA), Religiestudies (UVA), Master Holocaust- en genocidestudies (UVA), Postacademische Dagblad Opleiding Journalistiek (EUR)

Schreef eerder voor Quest, Babel, Eindeloos, Groene Amsterdammer, de Volkskrant, Cineville.nl, Viva, Ouders van nu

Was scenarioschrijver bij AT5

Was redacteur, eindredacteur en coördinator bij katern Vonk bij de Volkskrant.

2016-2021 Schreef vanuit Berlijn voor onder meer de Volkskrant en Intermediair

2019 Non-fictie debuut bij Querido De jongen die wilde mislukken

Zomer 2021 na 5 jaar terug vanuit Berlijn naar Nederland

Nu Verslaggever Waterland voor het Noordhollands Dagblad en freelance journalist voor de Volkskrant.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2023 17:30:29 ]
  donderdag 23 maart 2023 @ 17:32:56 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208508277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:11 schreef manny het volgende:

[..]
Interessante vraag. Denk niet dat je dat bewust doet (geen idee trouwens), Waarom denk jij dat mensen denken dat je er schuldig aan bent dat je foute mannen aantrekt eigenlijk ?
Je brengt het als een verwijt, een verwijt impliceert dat ik er schuld aan zou hebben.

In beide gevallen ben ik nergens op ingegaan, sterker nog: de Buisonjé kwam me achterna omdat ik hem negeerde :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208508299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die Angela is.

Maar ik vind ook dat als je iets beweert de bewering wel juist moet zijn dus ik verwacht van Roddelpraat ook wel even wat uitleg over het verschil in leeftijd enzo.
Om te beginnen zie ik niet in wat dit met mijn post te maken heeft.

Verder verwacht ik nu van jou wel even uitleg over je stelling dat het er alle schijn van heeft dat het die vrouw is. Jij beweert dat, zonder enige bewijs.

Verder vind ik het niet prima dat 'anonieme getuigen aangepakt' worden, door internetfiguren die 'naspeuringen' gaan doen.
Het is aan de krant hoe ze omgaan met anonieme bronnen, en die bronnen hebben het recht om anoniem te zijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_208508354
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:35 schreef OllieA het volgende:

[..]
Om te beginnen zie ik niet in wat dit met mijn post te maken heeft.

Verder verwacht ik nu van jou wel even uitleg over je stelling dat het er alle schijn van heeft dat het die vrouw is. Jij beweert dat, zonder enige bewijs.

Verder vind ik het niet prima dat 'anonieme getuigen aangepakt' worden, door internetfiguren die 'naspeuringen' gaan doen.
Het is aan de krant hoe ze omgaan met anonieme bronnen, en die bronnen hebben het recht om anoniem te zijn.
Maar je vindt het wel prima dat figuren als Egbers genadeloos worden neergemaaid door de politiek correcte meute? Dat vind ik dan weer opmerkelijk.

Verder denk ik dat A. de schijn tegen heeft omdat ze meteen letterlijk alles heeft verwijderd en ook even met een bericht had kunnen komen dat ze het niet is.
pi_208508368
Waarom moet het vandaag de dag altijd zo'n heksenjacht zijn.
  donderdag 23 maart 2023 @ 17:53:00 #133
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_208508450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ophef, schande, verontwaardiging, hebben de mensen weer wat te doen op de socials
Feyenoord!!! * Barça
pi_208508470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar je vindt het wel prima dat figuren als Egbers genadeloos worden neergemaaid door de politiek correcte meute? Dat vind ik dan weer opmerkelijk.

Verder denk ik dat A. de schijn tegen heeft omdat ze meteen letterlijk alles heeft verwijderd en ook even met een bericht had kunnen komen dat ze het niet is.
Hoe kom je erbij dat ik dat wel prima vind? Als Egbers vreemd wil gaan moet hij dat vooral zelf weten. Interesseert me totaal niet. Dus wel opmerkelijk, dat jij dat opmerkelijk vindt.

Om de een of andere reden wil jij maar voortdurend dat dit topic gaat over vreemdgaan, en wie daar de partijen in waren. En dan ga je op zoek wie dan de stageaire geweest moet zijn. Beetje onfris, wel.

Wmb gaat dit topic over de verziekte werksfeer, en daarin was Egbers niet de enige speler.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator donderdag 23 maart 2023 @ 18:31:54 #135
5428 crew  miss_sly
pi_208508883
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:54 schreef OllieA het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat wel prima vind? Als Egbers vreemd wil gaan moet hij dat vooral zelf weten. Interesseert me totaal niet. Dus wel opmerkelijk, dat jij dat opmerkelijk vindt.

Om de een of andere reden wil jij maar voortdurend dat dit topic gaat over vreemdgaan, en wie daar de partijen in waren. En dan ga je op zoek wie dan de stageaire geweest moet zijn. Beetje onfris, wel.

Wmb gaat dit topic over de verziekte werksfeer, en daarin was Egbers niet de enige speler.
De TT is ook immers "Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om grensoverschrijdend gedrag". De hele Egbers wordt er niet in genoemd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 maart 2023 @ 18:50:52 #136
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_208509076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208510192
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Om het nog groter te maken dan het is?
Geen weldenkend mens neemt serieus wat dat tuig roept, als je daar een zaak van maakt blijven ze het dusdanig uitmelken dat de rechtszaak in het nieuws komt en dat betekent publiciteit voor hen en mensen die over 10 jaar nog denken dat zij degene was waar het om ging, want rook, vuur, "ze roepen niet zomaar wat", enz.
Niemand is blij als hij/zij wordt veroordeeld voor laster en/of smaad. Echt niet.

Weet je welke gevolgen zo'n veroordeling hebben?
  donderdag 23 maart 2023 @ 20:11:47 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208510400
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niemand is blij als hij/zij wordt veroordeeld voor laster en/of smaad. Echt niet.

Weet je welke gevolgen zo'n veroordeling hebben?
Nou, kijkend naar Coldeweijer: niet heel veel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? donderdag 23 maart 2023 @ 20:12:57 #139
70532 loveli
N
pi_208510419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

In het profiel dat ze daarvoor had, was totaal geen vermelding van werkzaamheden bij de NOS. Dus of het was al eerder opgeschoond ivm Tom, of het is de verkeerde.
crap in = crap out
pi_208510431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, kijkend naar Coldeweijer: niet heel veel.
Nee? als dit verdienmodel in duigen valt, heeft Coldeweijer niets meer.

Hetzelfde geldt voor roddelpraat.
  donderdag 23 maart 2023 @ 20:15:13 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208510464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee? als dit verdienmodel in duigen valt, heeft Coldeweijer niets meer.

Hetzelfde geldt voor roddelpraat.
Het valt niet zo snel in duigen, ze spinnen er juist garen bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208510543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het valt niet zo snel in duigen, ze spinnen er juist garen bij.
Roddelpraat is letterlijk elke programma aan het smeken voor die 5 euro donaties.
  donderdag 23 maart 2023 @ 21:13:49 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208511198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 20:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Roddelpraat is letterlijk elke programma aan het smeken voor die 5 euro donaties.
Ze kunnen wel wat publiciteit gebruiken dus... goh, je verwacht het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208511286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 21:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze kunnen wel wat publiciteit gebruiken dus... goh, je verwacht het niet.
Ja, ok. Maar dat het allemaal zo top gaat, is dus niet waar.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 00:23:44 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208513079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 21:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, ok. Maar dat het allemaal zo top gaat, is dus niet waar.
Ik heb dan ook nooit gesteld dat het top zou gaan, ik denk alleen niet dat ze heel veel schade ondervinden van een rechtszaak, eerder meer aandacht voor hun roddelkanaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208513121
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind dat op het moment dat mensen zonder enige vorm van proces in kranten gecancelled en 'ge-exposed' worden het ook prima is dat anonieme getuigen aangepakt worden. In dit opzicht heeft het er alle schijn van dat het toch die A. is.

Hoezo heeft het er alle schijn van?
Leeftijd klopt niet. Heeft ze wel bij de nos gewerkt?

En niemand die met al dit gedoe heeft gezegd meid was nog jonger?
pi_208517451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb dan ook nooit gesteld dat het top zou gaan, ik denk alleen niet dat ze heel veel schade ondervinden van een rechtszaak, eerder meer aandacht voor hun roddelkanaal.
Dus: het roddelkanaal is alles behalve een stabiel - veroordeling zorgt ervoor dat ze buiten hun roddelpraat kanaaltje nergens meer aan de bak komen - geen schade.

Maar goed. Wat jij wil.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 14:25:43 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208517731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 14:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus: het roddelkanaal is alles behalve een stabiel - veroordeling zorgt ervoor dat ze buiten hun roddelpraat kanaaltje nergens meer aan de bak komen - geen schade.

Maar goed. Wat jij wil.
Ze komen toch al nergens aan de bak...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208517744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 14:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze komen toch al nergens aan de bak...
Nee, dan leef je wel echt de leef. Vooral Jan Roos.

Bedoel, ik ben helemaal niet pedant. En iedereen probeert datgene wat hij/zij kan. Maar LOL
  vrijdag 24 maart 2023 @ 20:23:58 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208522221
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')