Dan nog is er geen enkel bewijs dat zij ooit bij de NOS heeft gewerkt...quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb de post van je gelezen. Het enige alternatief is nog dat de krant over de leeftijd heeft gelogen.
Het enige alternatief is gewoon dat ze het niet is en dat iemand geheel ten onrechte een onschuldige vrouw voor de wolven gooit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is er geen enkel bewijs dat zij ooit bij de NOS heeft gewerkt...
Klopt. Maar een programma als roddelpraat hoeft ook geen 'bewijs' te leveren. Het enige wat ze niet mogen doen is laster/smaad bedrijven. Dus moeten ze wanneer ze een verhaal de wereld in helpen, erop vertrouwen dat hun 'bron' betrouwbaar genoeg is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is er geen enkel bewijs dat zij ooit bij de NOS heeft gewerkt...
Dit.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het enige alternatief is gewoon dat ze het niet is en dat iemand geheel ten onrechte een onschuldige vrouw voor de wolven gooit.
Om het nog groter te maken dan het is?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar een programma als roddelpraat hoeft ook geen 'bewijs' te leveren. Het enige wat ze niet mogen doen is laster/smaad bedrijven. Dus moeten ze wanneer ze een verhaal de wereld in helpen, erop vertrouwen dat hun 'bron' betrouwbaar genoeg is.
Als dit allemaal gelogen is, verwacht ik dat de dame in kwestie aangifte gaat doen.
Als je al je internetactiviteit verwijdert nadat je door dat soort tuig onder een bus wordt gegooid en vervolgens overal wordt lastiggevallen door nog veel vervelender tuig is dat verdacht?quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wals was in 2008 wel 2022, ik acht de kans toch wel groot dat zij het is eigenlijk. Gezien alle politiek correcte meuk die ze in de Volkskrant heeft neergepend en het feit dat ze nu alle internetactiviteit heeft verwijderd is het wel vrij verdacht.
Eerlijk is eerlijk, lekker wijf mooie vrouw.
Dat je foute mannen aantrekt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al je internetactiviteit verwijdert nadat je door dat soort tuig onder een bus wordt gegooid en vervolgens overal wordt lastiggevallen door nog veel vervelender tuig is dat verdacht?
Serieus?
En op basis van haar politiek correcte stukken in de Volkskrant denk je zomaar dat het kan kloppen?
Want mensen die politiek correcte stukken schrijven zijn zo?
Volgens mij zijn mijn posts over het algemeen ook vrij politiek correct, ik heb op een feest een keer Xander de Buisonjé en Frits Wester achter me aan gehad, toen ze geen van beiden vrijgezel waren... welke conclusie trek je daar uit?
Er is toch ook weer een tweet verwijderd van een van degenen die haar heeft 'exposed'? Niet dat dat voor haar nog dingen goedmaakt, maar kennelijk voelden ze zelf op hun klompen al aan dat ze niet goed bezig waren.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om het nog groter te maken dan het is?
Geen weldenkend mens neemt serieus wat dat tuig roept, als je daar een zaak van maakt blijven ze het dusdanig uitmelken dat de rechtszaak in het nieuws komt en dat betekent publiciteit voor hen en mensen die over 10 jaar nog denken dat zij degene was waar het om ging, want rook, vuur, "ze roepen niet zomaar wat", enz.
Werd ook wel tijd, ondertussen wordt ze ook hier vrolijk geframed als degene waar het om zou gaan...quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is toch ook weer een tweet verwijderd van een van degenen die haar heeft 'exposed'? Niet dat dat voor haar nog dingen goedmaakt, maar kennelijk voelden ze zelf op hun klompen al aan dat ze niet goed bezig waren.
Ja grappig hè, terwijl ik wel vrijgezel wasquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een bijzondere gedachtengangen houden sommigen er toch op na…
Op twitter ook nog, zag ik. Door allerlei mensen voor van alles uitgescholden. Bizar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd, ondertussen wordt ze ook hier vrolijk geframed als degene waar het om zou gaan...
Ze is van internet verdwenenquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op twitter ook nog, zag ik. Door allerlei mensen voor van alles uitgescholden. Bizar.
Het domme broertje van Irene wil zijn gezicht weer symmetrisch hebben?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze is van internet verdwenen
[ twitter ]
Dat niet alleen, als dat jaartal 2005 niet zou kloppen maar het een paar jaar later zou zijn dan kloppen de andere jaartallen in het Volkskrantverhaal ook niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat leeftijden verhaal maakt het wel vreemd, 19-jarige stagiair lijkt me wat jong, zeker als ze er daarna nog is blijven doorwerken, dat duidt dan toch aan een eindstage van een studie en dan ben je geen 19. Zou ook niet weten waarom de Volkskrant dat foutief in hun artikel zou hebben staan.
Om Tom Egbers te sparen want een relatie met een 19 jaar oude stagiair danquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat leeftijden verhaal maakt het wel vreemd, 19-jarige stagiair lijkt me wat jong, zeker als ze er daarna nog is blijven doorwerken, dat duidt dan toch aan een eindstage van een studie en dan ben je geen 19. Zou ook niet weten waarom de Volkskrant dat foutief in hun artikel zou hebben staan.
Je kan ook iets aan de kaart stellen hier zonder meteen mods te gaan uitschelden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:30 schreef OllieA het volgende:
Even een bedankje aan de mod die mijn post hier heeft weggejorist. Was het een beetje een te persoonlijke aanval tegen Paul? Tegen de policy en zo?
Ook fijn dat jullie de roddelpraat van Paul gewoon laten staan. Een beetje verkapt namen droppen moet natuurlijk gewoon kunnen, binnen de policy en zo.
Natuurlijk is ze dat. Ze krijgt de meest afschuwelijke scheldkannonades naar haar hoofd, terwijl het niet zeker is, of zelfs heel twijfelachtig, dat zij degene is waar het om gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze is van internet verdwenen
[ twitter ]
Interessante vraag. Denk niet dat je dat bewust doet (geen idee trouwens), Waarom denk jij dat mensen denken dat je er schuldig aan bent dat je foute mannen aantrekt eigenlijk ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe ben ik daar op een of andere manier schuldig aan als ik er niet op inga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |