Australië zat er wel een beetje in. Die ‘moet’ naar de finale waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Australië en Nederland blijven de teacher's pet hè
En dan straks weer overcompenseren in de finale.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Australië en Nederland blijven de teacher's pet hè
Ja ik zie de kwalificatiekansen voor Kroatië wel stijgen. Ook zo tussen Ierland en Zwitserland in.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Em31 het volgende:
Wel prima allemaal, had alleen nooit verwacht dat ze Kroatië zo’n goede plek zouden geven.
Bij de 1e sowieso, maar denk dat de 2e eerder Oostenrijk gaat, of Georgië of zo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef NailQueen het volgende:
De afsluiters zouden nog wel eens de winnaars van de halve finale kunnen worden.
Dat is het voornaamste gekke inderdaad. Geld stinkt niet voor de EBU, want dit trekt natuurlijk meer televotes dan Malta ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Em31 het volgende:
Wel prima allemaal, had alleen nooit verwacht dat ze Kroatië zo’n goede plek zouden geven.
Blijft belachelijk dat die mee mogen blijven doen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australië zat er wel een beetje in. Die ‘moet’ naar de finale waarschijnlijk.
Zul je net zien dat die gasten iets raars gaan doen. Las dat ze bij een nettere talkshow ofzo laatst allemaal hun onderbroek uit gingen doen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is het voornaamste gekke inderdaad. Geld stinkt niet voor de EBU, want dit trekt natuurlijk meer televotes dan Malta ofzo.
Voyager is live heel sterk dus ik sluit ze niet uit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij de 1e sowieso, maar denk dat de 2e eerder Oostenrijk gaat, of Georgië of zo.
Eens, maar ze zijn wel een van mijn favorieten dit jaar, dus vooruit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijft belachelijk dat die mee mogen blijven doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |