Thnxquote:Op zondag 19 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ze slaapt op pallets voor het ruim buiten ligt kussen op
Kenzie ligt daar zeker weet niet zeker of Mirthe of Bern naast haar ligt?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Op stream 2 zie ik toch het bed van Bern met dat aangezette stuk, wie liggen daar dan? Lijkt wel Mirthe en Kenzy, of hebben zij ook zo'n bed in elkaar geflanst?
Ja raar, wel met emmer er naast. Ziek door drank of door de rollade. Maar wie zijn het?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Op stream 2 zie ik toch het bed van Bern met dat aangezette stuk, wie liggen daar dan? Lijkt wel Mirthe en Kenzy, of hebben zij ook zo'n bed in elkaar geflanst?
Sommige bewoners zijn kwijt vanmorgenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar toch in het bed van Bern, waar is Bern dan.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar toch in het bed van Bern, waar is Bern dan.
Ik vind het maar een rare plek om te gaan slapen, ga dan onder de overkapping liggenquote:
Ik zag in ieder geval Mirthe en ik dacht Kenzy... emmer misschien voor het geval dat!quote:Op zondag 19 maart 2023 09:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja raar, wel met emmer er naast. Ziek door drank of door de rollade. Maar wie zijn het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |