Precies mijn gedachte, of beter nog. Neem gewoon een oud mobieltje mee met een tijdelijk nieuw nummer.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Andere simkaart en je telefoonnummer doorgeven aan 1 persoon.
Klaar.
Probleem is dat je in disney world ( dus niet disneyland) je telefoon nodig hebt kmdat daar je reserveringen in staan, maar ook voor vietuele wachtrijen en dergelijke, daar kan je je niet bevinden zonder telefoon. Dus dat is geen optie.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, of beter nog. Neem gewoon een oud mobieltje mee met een tijdelijk nieuw nummer.
Voordelen; je mobiele gegevens zullen bij aankomst door de douane niet gecheckt kunnen worden (heb je niet bij je) en je hebt sowieso geen last van 'thuis' tenzij je het nummer doorgeeft aan mensen die bij bijvoorbeeld nood je kunnen bellen. En een ander voordeel is, je pakt niet snel je gewoonte op (is niet je normale telefoon met je normale omgeving)
Sowieso goed plan om het internet even lekker links te laten liggen! en te genieten ven elkaar en de omgeving waarin jullie je bevinden!
Kan toch ook op de tijdelijk nieuwe telefoon?quote:Op zondag 19 maart 2023 08:44 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Probleem is dat je in disney world ( dus niet disneyland) je telefoon nodig hebt kmdat daar je reserveringen in staan, maar ook voor vietuele wachtrijen en dergelijke, daar kan je je niet bevinden zonder telefoon. Dus dat is geen optie.
Misschien overweeg ik een nieuwe simkaart
Ergens in één of ander vaag winkeltje een dagen oude Telegraaf scoren zodat je iets van het nieuws meekreeg en dat was het wel.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:25 schreef Molo het volgende:
Hier trouwens zo oud dat ik mijn eerste vakanties altijd mediastilte had
De telefooncel op de Franse camping was dermate duur dat je die eens per week even gebruikte om te vragen of oma thuis nog leefde en dat was het
quote:Op zondag 19 maart 2023 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie eerder een probleem met je mindset.
Ze gaan 2 weken naar disneyworld... Ik zie een beetje de mentale leeftijd van wibi soerjadi voor me als ie het over disney heeft.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:23 schreef Molo het volgende:
Hoe oud of onervaren zijn jullie dat je de driehonderd stappen die mogelijk zijn tussen alles of niets totaal overslaan?
Dankjewel, voor je compliment .quote:Op zondag 19 maart 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan 2 weken naar disneyworld... Ik zie een beetje de mentale leeftijd van wibi soerjadi voor me als ie het over disney heeft.
Anyway, ik zet op vakantie gewoon alle meldingen uit die ik alleen wil zien als ik zelf de app open (werkemail, whatsapp van meeste collega's op mute, etc). Klaar.
Sowieso niet ouder dan 12 als je weken naar Disneyland wilt gaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
Ze gaan 2 weken naar disneyworld... Ik zie een beetje de mentale leeftijd van wibi soerjadi voor me als ie het over disney heeft.
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat een pretpark leuk is, al is 2 weken wel overkill voor mij.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Anyway, ik zet op vakantie gewoon alle meldingen uit die ik alleen wil zien als ik zelf de app open (werkemail, whatsapp van meeste collega's op mute, etc). Klaar.
Tagde je me vanwege Disneyworld? Want social media stop hebben we daar bepaald niet gedaan natuurlijk haha. Zelfs hier topic bijgehouden.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:27 schreef maily het volgende:
@:superkimmi
En verder je meldingen uitzetten, en één keer per dag kijken of er belangrijke berichten zijn.
Veel plezier!
Vooral dit.. waar bemoeien mensen zich toch in godsnaam mee.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verder: doe gewoon wat goed voelt voor jou, voel jezelf nooit schuldig voor het nemen van een vakantie die bij jou past. Mogen anderen zeiken wat ze willen; is hun probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |