Waarom krijgen ze allemaal zo'n pierrot kleur? Of komt dat door het licht daar?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1 kapsalon van Wendy
Stream 2 schminkparadijs van Zoe
...
Sas is bijna oranjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze allemaal zo'n pierrot kleur? Of komt dat door het licht daar?
Iedereen wil lijken op Kim K*ardashian) Ik vind het vreselijk lelijkquote:
Ik vind die Kardashian's lelijk. Totaal het verkeerde voorbeeld van de jeugd. Die stralen juist uit, hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen wil lijken op Kim K*ardashian) Ik vind het vreselijk lelijk
Dat dus. Door blijven roken is het slechtste wat hij kan doen nu.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Marciano vindt goede voeding belangrijk want hij zit ook met zijn gezondheid.....nou dan zou ik maar eens stoppen met roken als ik Marciano was. En zijn medicijnen niet vergeten te slikken
Ik ben het helemaal eensquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die Kardashian's lelijk. Totaal het verkeerde voorbeeld van de jeugd. Die stralen juist uit, hoe het niet moet.
irritatie over die kamerwissel en dat meer mensen zich ergeren aan Mirthequote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:58 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi vraagt aan Jappie of hij het al heeft gehoord over Mirthe
myrthe mag er van mij ook uit ze heeft 2 gezichtenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
irritatie over die kamerwissel en dat meer mensen zich ergeren aan Mirthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |