Dat hij het ook op tv zelf zegt. Dan ben je toch jezelf voorbij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:08 schreef Noek het volgende:
Tom tegen zn side mokkel:"Dit kun je niet zeggen, zo maak je mijn huwelijk kapot."
Wat een staatsdebiel.
Ik heb zo maar het vermoeden dat dat huwelijk na dit niet zo lang meer stand gaat houden.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat hij het ook op tv zelf zegt. Dan ben je toch jezelf voorbij.
Zijn vrouw is nog bij hem en vind het allemaal maar best. Die mag ook wel een ruggengraat kweken. Misschien dat Tommie daarom buiten de deur ging neuken.
Als die nuance niet van belang is, wat maakt het dan uit dat ze na drie jaar sms’jes sturen niet verder komen dan wat kusjes?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:37 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Welke nuance maakt dat het ok is dat een werkgever gescheld en getreiter maar laat gaan op de werkvloer?
Verder is het lekker wat geroddel over de affaire zelf. Dat boeit verder niet, dat is niet het probleem dat de vk aankaart.
Dat is gewoon een side discussie die ontstaat door wat Janke en Tom zelf de wereld in gooien.
Zie Humpberto Tanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:39 schreef Soury het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden dat dat huwelijk na dit niet zo lang meer stand gaat houden.
De kinderen waren toen 9 en 14 volgens het ADquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:21 schreef Leandra het volgende:
Kind is van 1992... ben wel heel benieuwd hoe oud ze was toen het ontdekt werd en of ze nu werkelijk iets zinnigs kan zeggen over wat er destijds gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door opgebaarde op 18-03-2023 15:53:19 ]
En die camerabewaking. Ze doet het laten overkomen alsof de politie daar een camera in haar kozijn zet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over de politiebewaking heeft ze het in haar interview met het AD, maar ik kan dat artikel niet lezen. Hier staat een samenvatting:
[..]
En in dat stuk staat ook een andere lezing (uit de Story, dus de vraag is hoe geloofwaardig dit is):
[..]
Dat maakt ook helemaal niet uit, heeft niets met het probleem te maken wat de vk aankaart.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als die nuance niet van belang is, wat maakt het dan uit dat ze na drie jaar sms’jes sturen niet verder komen dan wat kusjes?
Huh, wat is dat over drie jaar sms'jes sturen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als die nuance niet van belang is, wat maakt het dan uit dat ze na drie jaar sms’jes sturen niet verder komen dan wat kusjes?
Juist teveel ruggengraatquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:37 schreef Duiveltja het volgende:…
Zijn vrouw is nog bij hem en vind het allemaal maar best. Die mag ook wel een ruggengraat kweken. Misschien dat Tommie daarom buiten de deur ging neuken.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kinderen waren toen 9 en 14 volgens het AD
Edit:Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Janke:Echt, alsof zij erbij was.quote:Volgens haar bleef de affaire bij zoenen. Van seks zou geen sprake zijn.![]()
Dat Tom goed kan liegen wisten we al. Hij heeft tenslotte meerdere jaren een geheime relatie onderhouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 18-03-2023 16:24:57 ]Definitely not CIA
Je haalt wat tijden/jaren en gebeurtenissen door elkaar maar geeft niet. Tom neemt het ook niet zo nauw met de feiten dus je zit in het juiste team.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zij wordt voor de trein gegooid, positie onhoudbaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)was-daar-woest-over/
Vrouwtje hangt van leugens aan elkaar
Wat ik van Aïcha gezien heb, kreeg ik niet de indruk dat het een gemis is dat ze het journaal niet heeft gehaald. Als nieuwslezer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat alles nu alleen nog maar over die affaire van Egbers gaat terwijl dat eigenlijk maar een klein onderdeel was van het Volkskrantartikel.
Niemand heeft het meer over hoe Aïcha Marghadi behandeld is en de algehele sfeer, wat ik eigenlijk nog wel erger vond.
Dat is het punt toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik van Aïcha gezien heb, kreeg ik niet de indruk dat het een gemis is dat ze het journaal niet heeft gehaald. Als nieuwslezer.
Ja dat is mooi spinwerk geweest. Een nagenoeg platonische amourette van drie jaar met een deerntje van 22 dat hopelijk ook nog knettergek blijkt te zijn, is makkelijker te vergeven dan 20 jaar seksisme, racisme en pesterijen op de redactie van een programma van de publieke omroep.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat alles nu alleen nog maar over die affaire van Egbers gaat terwijl dat eigenlijk maar een klein onderdeel was van het Volkskrantartikel.
Niemand heeft het meer over hoe Aïcha Marghadi behandeld is en de algehele sfeer, wat ik eigenlijk nog wel erger vond.
Nouquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:24 schreef loveli het volgende:
Wat ik van Aïcha gezien heb, kreeg ik niet de indruk dat het een gemis is dat ze het journaal niet heeft gehaald. Als nieuwslezer.
Niet dat het verhaal van Aïcha verder zo sterk was natuurlijk. Haar collega's wilden haar cake niet eten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Als dat het enige is dat je onthouden hebt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet dat het verhaal van Aïcha verder zo sterk was natuurlijk. Haar collega's wilden haar cake niet eten.
Pietje Ruk weer hoor, wat ben je toch domquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet dat het verhaal van Aïcha verder zo sterk was natuurlijk. Haar collega's wilden haar cake niet eten.
Is hem/haar hier al meerdere keren uitgelegd maar het wil niet doordringen. Gewoon lekker laten brabbelen, er op reageren is volstrekt zinloos en nutteloosquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als dat het enige is dat je onthouden hebt.
Volkskrant artikel gelezen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet?
Het probleem met dat soort privékwesties is, dat je er in je bedrijf wel degelijk last van hebt. De verziekte sfeer staat niet los van de privékwestie.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind de 'nagenoeg platonische amourette' (inderdaad) zelfs grotendeels een privékwestie en bijna helemaal buiten de Studio Sport-misstanden vallen. Afgezien van dat de sfeer daarna verziekt was dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |