Het uitwissen van de afdruk van de bal ook.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:10 schreef Tim86 het volgende:
Bizar..
Uitgejouwde Chinese tennisster geeft huilend op na onsportief gedrag opponent https://www.nu.nl/sport-o(...)gedrag-opponent.html
Dat juichen van Toth bij de opgave is denk ik de ergste vorm van onsportiviteit die ik ooit in het tennis heb gezien.
Wat een walgelijk mokkel, dat ze maar nooit meer een bal mag raken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:10 schreef Tim86 het volgende:
Bizar..
Uitgejouwde Chinese tennisster geeft huilend op na onsportief gedrag opponent https://www.nu.nl/sport-o(...)gedrag-opponent.html
Dat juichen van Toth bij de opgave is denk ik de ergste vorm van onsportiviteit die ik ooit in het tennis heb gezien.
Precies, bakkie karma voor haar hopelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Die Hongaarse heeft hiermee ook praktisch eigenhandig haar carrière de nek omgedraaid. Dit blijft altijd aan haar kleven, en terecht.
Daarom zegt zij nu "met heel haar hart" —wink wink— (op advies van WTA of iemand anders) dat ze sorry is:quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Die Hongaarse heeft hiermee ook praktisch eigenhandig haar carrière de nek omgedraaid. Dit blijft altijd aan haar kleven, en terecht.
Langer en ongeknipt filmpje.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het uitwissen van de afdruk van de bal ook.
[ twitter ]
Afgezien nog van het falen van de scheids- en lijnrechters, maar dat is niets nieuws meer.
Halve finale tegen Daria Saville en dan eventuele finale tegen Akague, Pera of Sjnaider.. wie zijn dat allemaal?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:42 schreef Szura het volgende:
Gaat daarmee bijna voor het eerst de top 50 in. Niet een heel sterk bezet toernooi trouwens.
Ah, die naam klinkt wel bekend ja, al die getrouwde dames ook!quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef Szura het volgende:
Saville = Gavrilova, heeft nog ooit top 20 gestaan en een toernooi gewonnen dus dat is een beter record dan Rus zelf
Oh ja die ken ik nog wel. Daar had ik ff geen idee van. Maja, getrouwd dus. Dan wordt het wellicht wat lastig ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef Szura het volgende:
Saville = Gavrilova, heeft nog ooit top 20 gestaan en een toernooi gewonnen dus dat is een beter record dan Rus zelf
Ziggo heeft deze WTA rechten niet. Kijk op bookie sitequote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Challi het volgende:
1e set 6-0 voor Aranxta Rus, wil graag zien hoe dit verder afloopt maar ongelooflijk dat Ziggosport Tennis dit niet uitzendt, maar wel de herhaling van een reeds gespeelde partij bij de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |