Ja daar zit ook een steekje losquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vindt het leuk dat Isaac heeft gezegd dat zijn hormonen gaan werken
Die vind ik ook steeds sneuer wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Babs en eerlijk? Over een half jaar misschienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!
Ik verbaas me daar ook over, Babette negeerde het ook, niemand die tegen Zoe zegt dat ze dingen ziet die er niet zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er nou niemand die gewoon eens eerlijk tegen haar is? Zoals Babs? Dit begint namelijk een heel eigen leven te gaan leiden!
En wat denk je van Ice...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |