Mag ik vragen, wat voel je als je onder zo'n chemtrails door loopt?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is natuur, haha.
Buienradar als een betrouwbare bron zien is fout nummer 1.quote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Buienradar(niet altijd accuraat, ik weet het) gaf eind afgelopen week aan dat heel deze week volop de zon zou schijnen bij een temperatuur van 19 graden. Net als vorig week. Daar is niks meer van over, werd met de dag bijgesteld naar ´bewolkt´ weer.
Er klopt idd niks meer van.
Je merkt dat het lente word als de regen wat warmer word.quote:Op maandag 17 april 2023 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ondanks dat het lente is lijken de dagen wel donkerder te worden i.p.v. langer licht. Hmz.
Vlak voor Pasen toch.. die periode en tijdens Pasen zelf was het opvallend druk met vliegverkeer, om het half uur lawaai.., vond dat verdacht aangezien ik ze afgelopen week amper heb gehoord. De ratten hebben hun werk blijkbaar weer gedaan. Het resultaat is zichtbaar.quote:Op maandag 17 april 2023 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vorige week opeens flink onweer 's nachts het ging best goed los, apart en laatst 's avonds vette strepen ondanks dat het laat in de avond was en donker evengoed nog dikke strepen te zien, als je goed keek zag je de vliegtuigjes hun werk doen.
het voelt alsof je gevaxxed bentquote:Op maandag 17 april 2023 18:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mag ik vragen, wat voel je als je onder zo'n chemtrails door loopt?
Ervaar je bepaalde klachten?
Altijd gooien met bots en npc crap, verzin eens wat nieuws?quote:Op maandag 17 april 2023 21:42 schreef PSVCL het volgende:
Kon je bots/npc´s maar uitschakelen
[..]
Vlak voor Pasen toch.. die periode en tijdens Pasen zelf was het opvallend druk met vliegverkeer, om het half uur lawaai.., vond dat verdacht aangezien ik ze afgelopen week amper heb gehoord. De ratten hebben hun werk blijkbaar weer gedaan. Het resultaat is zichtbaar.
Nu er openlijk over wordt gesproken in jullie MSM , en de ¨heilige¨ CIA ontkend het niet meer... blijf je dan alsnog je kop in het zand steken?quote:Op maandag 17 april 2023 21:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Altijd gooien met bots en npc crap, verzin eens wat nieuws?
Is ook zo vreemd arrogant... Zo beter dan de rest voelen of zo.quote:Op maandag 17 april 2023 21:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Altijd gooien met bots en npc crap, verzin eens wat nieuws?
Hou ff lekker op met uitlokken, en laat het gesprek gaan zonder te tag-teamen ok?quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is ook zo vreemd arrogant... Zo beter dan de rest voelen of zo.
Die vliegtuigstrepen waar jij je zo over opwindt zijn nog steeds gewoon condenssporen, ook de MSM en CIA zegt daar niks anders over.quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nu er openlijk over wordt gesproken in jullie MSM , en de ¨heilige¨ CIA ontkend het niet meer... blijf je dan alsnog je kop in het zand steken?
Weermanupilatie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die vliegtuigstrepen waar jij je zo over opwindt zijn nog steeds gewoon condenssporen, ook de MSM en CIA zegt daar niks anders over.
Want mensen continu npc en bots noemen is niet uitlokkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou ff lekker op met uitlokken, en laat het gesprek gaan zonder te tag-teamen ok?
Ook over Geo engineering en Wheater Modification/Enhanced weathering wordt al veel langer gesproken en geschreven ...quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die vliegtuigstrepen waar jij je zo over opwindt zijn nog steeds gewoon condenssporen, ook de MSM en CIA zegt daar niks anders over.
Of bv deze TEDtalk uit 2007 over dit onderwerp door een wetenschapper die er al sinds 1989 mee bezig is:quote:Extreme and risky action the only way to tackle global warming, say scientists
This article is more than 14 years old
· Geo-engineering 'better than doing nothing'
· Fake clouds among ideas in Royal Society papers
Is goed. Zeg je dan ook wat van de name calling?quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou ff lekker op met uitlokken, en laat het gesprek gaan zonder te tag-teamen ok?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 06:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Want mensen continu npc en bots noemen is niet uitlokken
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is goed. Zeg je dan ook wat van de name calling?
Jullie hebben gelijk, en ik heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Dus daarvoor sorry aan julliequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:17 schreef Questular het volgende:
Ontopic bots en npc’s zijn echt overal tegenwoordig.
Is goedquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, en ik heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Dus daarvoor sorry aan jullie![]()
@:PSVCL zou fijn zijn als je iedereen gewoon een mens zou noemen ook al hebben zij een andere mening dan jij. Jij lokt met jouw benamingen reacties uit en zo komen we nooit uit deze cirkel met zijn allen.
Vandaag weer goed bezigquote:
Nou vertelquote:Op woensdag 19 april 2023 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vandaag weer goed bezig
[ afbeelding ]
Hier strakblauwe lucht en geen vliegtuigtrepen. Ook logisch met zo'n lage luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vandaag weer goed bezig
[ afbeelding ]
ChEmTrAiLsSSSquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je nooit gehoord hebt van het condenseren van waterdamp in een koude atmosfeer kan je hiervan in de war raken.
Van veel dingen kunnen domme mensen in de war rakenZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |