Ik heb wat met vliegtuigen. Altijd al gehad en ik heb in de jaren 70 heel eat uurtjes in de tuin naar vliegtuigen liggen kijken. En dan tellen hoe lang de contrail bleef hangen. Die verdween namelijk altijd snel. Heeeel soms was de streep vrij lang te zien.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
? Ik zie helemaal geen chemtrails in dat flimpje. Alleen condensatie dat het gevolg is van dat de luchtdruk boven de vleugels lager is dan onder de vleugels, en het vocht in de oververzadigde lucht dus tot condensatie wordt gebracht.
Dat de luchtdruk boven de vleugels lager is dan onder de vleugels, dat is de bedoeling. Dat is namelijk de "opwaartse druk" die het vliegtuig in de lucht houdt. Daarom hebben vleugels hun vorm. Otto Lilienthal had dat in 1891 al uitgevonden.
Overigens is dat vliegtuig dat je op het filmpje ziet een tankvliegtuig om straaljagers in de lucht bij te tanken.
Het heeft speciaal gevormde vleugels om ondanks dat het nokvol zit met brandstof, toch stabiel en relatief langzaam te kunnen vliegen zodat de straaljager kunnen tanken. De vorm van de vleugels draagt bij aan de condensvorming, want ze moeten veel meer lift genereren dan vleugels voor lichtere vliegtuigen. De luchtdruk aan de bovenkant van de vleugels moet veel lager zijn dan bij normale vleugels. Dat levert extra luchtweerstand op en dus meer luchtwervelingen, waardoor de condenssporen groter zullen worden dan bij normale vliegtuigen.
Ik zie alleen dingen die te verwachten zijn, en te verwachten zijn met of zonder uitstoot van chemicaliėn. Dus is er geen enkel greintje bewijs voor of hier wel of geen extra chemicaliėn worden uitgestoten.
En bij gebrek aan bewijs kun je geen conclusie trekken. Elke conclusie die je wel probeert te trekken is alleen maar "geloof", en geloof is geen bewijs.
Verder valt er niet te discussiėren, denk ik zo. Tenzij je nu over "geloof" en "religie" wil gaan discussiėren, natuurlijk. Maar dat is off-topic. Daarnaast vind ik het een complete verspilling van mijn leven om over "geloof" of "religie" te discussiėren, tenzij het onderwerp iets is als: "Hoe kunnen we er voor zorgen dat de mensheid volledig gaat stoppen met 'geloof' en 'religie', en in de realiteit gaat leven?". Maar dan zijn we snel uitgediscussieerd, want dat is onmogelijk.
Omdat bij slecht weer er al wolken hangen. Dan ga je het ook niet zien hequote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is natuur, haha.
Jij bent gehackt.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat bij slecht weer er al wolken hangen. Dan ga je het ook niet zien he
Heb je daar een verdere uitleg over?quote:
Dat had ik met alle plezier in dit topic willen bespreken : BNW / Een theorie m.b.t vaccinatiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je daar een verdere uitleg over?
Soms doet die lul zoiets.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat had ik met alle plezier in dit topic willen bespreken : BNW / Een theorie m.b.t vaccinatie
Helaas onterecht gesloten door @:loveyoulongtime![]()
Ik denk dat SC inmiddels een goed topic is daarvoor, Covid is toch niemand meer mee bezig?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gooi het covid topic dan open.. anders kennen we het nergens meer kwijt
Lekker offtopic danquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat had ik met alle plezier in dit topic willen bespreken : BNW / Een theorie m.b.t vaccinatie
Helaas onterecht gesloten door @:loveyoulongtime![]()
Het leeft gelukkig niet meer nee...maar mocht je alsnog iets kwijt willen over de na effecten van de plandemie zou het fijn zijn als je dat ergens kwijt kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat SC inmiddels een goed topic is daarvoor, Covid is toch niemand meer mee bezig?
Kijk! en dat zou nou eens een goed topic zijn die je kan openenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het leeft gelukkig niet meer nee...maar mocht je alsnog iets kwijt willen over de na effecten van de plandemie zou het fijn zijn als je dat ergens kwijt kan.
Plaats dat voortaan dan wel in SC topic
Ik zal het proberen zodra ik weer online ben/tijd heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk! en dat zou nou eens een goed topic zijn die je kan openenJij noemt het een plandemie, anderen een scamdemic, anderen een pandemic.. Maar zou je een topic openen compleet neutraal om de na effecten van wat alles ons de laatste jaren gebracht heeft te belichten denk ik dat je echt een kans van slagen hebt. Maar ga er dan ook neutraal in en stop moeite in je OP, tuurlijk kun je jouw mening toelichten, maar sta ook open voor andere meningen.
Wij als mods proberen je niet tegen te houden kerel, maak er eens een echt topic over waarna na de openingspost niet iedereen over elkaar heen buitelt om zijn of haar of they gelijk te halen.
Open een topic erover, geef voorbeelden en dan wanneer jij daar een respectvolle mening over geeft over de post die je gemaakt hebt zullen andere mensen er ook respectabel op ingaan. Dat denk ik echt. Maar soms zeg je best nuttige dingen om op het andere moment met de botte bijl te hakken. Dat werkt gewoon niet.
En als iedereen dat "olie" op het vuur eens zou vermijden, wat voor mooie wereld zouden we dan in leven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zal het proberen zodra ik weer online ben/tijd heb.
Had die andere topic wat gehaast en enthousiast getypt waardoor het een beetje direct/warrig over kan komen.. maar komt goed man, je hebt een punt.![]()
Gooi af en toe idd wat olie op het vuur om reacties uit te lokken van het ¨andere kamp¨, om het topic een beetje levend te houden. Is verder niet persoonlijk bedoeld. Zie het als banter.
Ondanks dat het lente is lijken de dagen wel donkerder te worden i.p.v. langer licht. Hmz.quote:Op zondag 16 april 2023 01:20 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ter*nglijers
[ twitter ]
Ik stel voor deze weer open te gooien zodra de tribunalen van start gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat SC inmiddels een goed topic is daarvoor, Covid is toch niemand meer mee bezig?
Ik heb zo het idee dat alleen Aziaten op de hoogte zijn hiervan, dat zijn vrijwel de enige nog met een mondkapje.quote:Op zondag 16 april 2023 01:20 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ter*nglijers
[ twitter ]
Buienradar(niet altijd accuraat, ik weet het) gaf eind afgelopen week aan dat heel deze week volop de zon zou schijnen bij een temperatuur van 19 graden. Net als vorig week. Daar is niks meer van over, werd met de dag bijgesteld naar ´bewolkt´ weer.quote:Op maandag 17 april 2023 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ondanks dat het lente is lijken de dagen wel donkerder te worden i.p.v. langer licht. Hmz.
Jawel, want 'April doet wat hij wil'.quote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Buienradar(niet altijd accuraat, ik weet het) gaf eind afgelopen week aan dat heel deze week volop de zon zou schijnen bij een temperatuur van 19 graden. Net als vorig week. Daar is niks meer van over, werd met de dag bijgesteld naar ´bewolkt´ weer.
Er klopt idd niks meer van.
Vorige week opeens flink onweer 's nachts het ging best goed los, apart en laatst 's avonds vette strepen ondanks dat het laat in de avond was en donker evengoed nog dikke strepen te zien, als je goed keek zag je de vliegtuigjes hun werk doen.quote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Buienradar(niet altijd accuraat, ik weet het) gaf eind afgelopen week aan dat heel deze week volop de zon zou schijnen bij een temperatuur van 19 graden. Net als vorig week. Daar is niks meer van over, werd met de dag bijgesteld naar ´bewolkt´ weer.
Ik baal daar ook van, maar ik zie er geen complot in. Dat krijg je als je op de grens van koud en warm weer zit. Een hogedrukgebied verplaatst zich iets anders dan verwacht en de hele weersverwachting verandert.quote:Op maandag 17 april 2023 16:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |