abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2023 @ 01:25:23 #1
453928 PSVCL
Makkelijk kampioen
pi_208526598


Heb sterk het gevoel dat degenen die zich hebben laten injecteren met het mrna corona vaccine zijn gehackt,bestuurbaar zijn. (doormiddel van nano technologie / grafeen)
In ieder geval gedeeltelijk, straks wanneer 6G en 7G van kracht is volledig. Dat het onderdeel is van de transhumanisme agenda.
En dat het oversterfte verhaal een psy op is , een smoke screen. Uiteraard zullen er gevallen zijn waarbij het vaccine niet goed is gevallen en daardoor verzwakt raken, overlijden. Maar dat je naar het grotere plaatjes moet kijken en niet moet laten afleiden door het oversterfte verhaal.


Hieronder een aantal filmpjes van duivels in menselijk vorm Harari en Klaus, over het hacken en besturen van mensen:

https://www.bitchute.com/video/A8Vo96H0H2Uc/

twitter



Dit noemen we hidden in plain sight. Dat doen ze denk ik om hunzelf straks vrij proberen te pleiten bij God, ze hebben namelijk de waarheid verteld en mensen een keus gelaten. Niemand is gedwongen (daarom geloofde ik nooit in een vaccinatieplicht) , met ¨ze¨ bedoel ik de duivel/djinns/demonen en diens leger. Het kwaad wat zichtbaarder is dan ooit, zeker nadat een portal (CERN) is geopend.

Wordt vervolgd
  zaterdag 25 maart 2023 @ 01:29:12 #2
453928 PSVCL
Makkelijk kampioen
pi_208526612
Grafeenoxide reageert op warmte, water, elektriciteiten en stralingen..frequenties.
Jinns zijn gecreëerd uit smokless fire (electriciteit)
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 01:48:57 #3
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208526693
Even dicht, misschien past ie ook in een voorgaand topic.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')