Bij jumbo volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2023 22:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Likkoekjes! Dat is lang geleden, bestaan die nog?
Yep, in elke supermarkt wel te krijgen volgens mij!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Likkoekjes! Dat is lang geleden, bestaan die nog?
Dermatol?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Even een vraag tussendoor: wie weet hoe dat gelige poeder heette dat voornamelijk werd gebruikt voor brandwondjes? Het zat in een geelgekleurd tubetje.
Bij voorbaat dank.
Ik kan me het vooral voor op de schaafwonden op mijn knieën herinneren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Even een vraag tussendoor: wie weet hoe dat gelige poeder heette dat voornamelijk werd gebruikt voor brandwondjes? Het zat in een geelgekleurd tubetje.
Bij voorbaat dank.
Zwavelpoeder. Tenminste, dat hadden wij thuis voor wondjes. De merknaam weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Bij voorbaat dank.
Volgens mij is dit het. Dank je!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me het vooral voor op de schaafwonden op mijn knieën herinneren.
[ afbeelding ]
Poeder of tubetje? Het poeder was van Purol als ik het mij goed herinner.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Bij voorbaat dank.
Dacht dat dat spul verboden was. Artsen zijn er namelijk helemaal niet blij mee....quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me het vooral voor op de schaafwonden op mijn knieën herinneren.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb gelukkig nooit meer schaafwonden op mijn knieën dus ik gebruik het sowieso niet meer.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Dacht dat dat spul verboden was. Artsen zijn er namelijk helemaal niet blij mee....
Boh! Die waren mega lekker!quote:
Dat is voor mijn tijd, maar het viel mij al op hoe bizar het is dat ik reclame uit zo midden jaren 80 allemaal nog herken. Herhaling, weinig variatie, nog veel aandacht voor gehad, ik weet het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |