Mijn vader had een film camera ook met 2 lampen. Ik kan er geen plaatje van vinden maar hij leek net een verlicht hertquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:31 schreef summer2bird het volgende:
OP een kleine update gegeven, dode linkjes vervangen, domo reclame erin gezet en een leuk titelplaatje gemaakt.
Als er nog iets in moet moet je maar ff roepen
In die makkelijke pakkennnnnnnnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:51 schreef deedeetee het volgende:
O help nu spookt het domo vla liedje weer door mijn hoofd
Ziet er bekend uit, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
Zoiets had mn pa voor foto's..
[ afbeelding ]
"Kun jij die Domo reclame uit de 80er jaren met die koeien nog voor de geest halen?"quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]![]()
Moemoe, blabla, hopjes, vanille en chocola. Aardbeien en blanke vla (heerlijk houdbare vla, oehaaa) we maken Domo Domo Domo vla, in die makkelijke pakken Whoeoeoeoeoe
FTFYquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:05 schreef deedeetee het volgende:
Mijn vader had ern stokoud boxje waar hij foto's mee maakte. Lukt op de foon niet om ern foto te plaatsen morgen ff proberen op de laptop.
Zoiets was het. Maakte prima foto's.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Boxcamera
Oh ja die reclame met die zingende koeien. En over koeien gesproken, er was er ook eentje met "Oh jee, we zijn de melk vergeten." En die met Peer Mancini, "Ik had nog zo gezegd, geen bommetje."quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]![]()
Moemoe, blabla, hopjes, vanille en chocola. Aardbeien en blanke vla (heerlijk houdbare vla, oehaaa) we maken Domo Domo Domo vla, in die makkelijke pakken Whoeoeoeoeoe
Oh jee, we zijn de melk vergeten is van nesquik, chokoladepoeder om chocomelk te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:13 schreef nomina het volgende:
[..]
Oh ja die reclame met die zingende koeien. En over koeien gesproken, er was er ook eentje met "Oh jee, we zijn de melk vergeten." En die met Peer Mancini, "Ik had nog zo gezegd, geen bommetje."
Ik had nog zo gezegd, geen bommetje is van Melkunie. Toevallig gisteren aan de kinderen laten zienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:13 schreef nomina het volgende:
[..]
Oh ja die reclame met die zingende koeien. En over koeien gesproken, er was er ook eentje met "Oh jee, we zijn de melk vergeten." En die met Peer Mancini, "Ik had nog zo gezegd, geen bommetje."
Als ze geen remia hebben gaan we naar huis.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd, geen bommetje is van Melkunie. Toevallig gisteren aan de kinderen laten zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |