En even later heeft hij het door.quote:
zo te zien, moet je het kruislings doen, die ladder vastpakken. Dus kracht zetten met linkerbeen, dan rechterhand gebruiken.quote:
Bullshit. Eunice is gewoon een doorzetter. Buiten dat is er geen sprake van vriendje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitsloven voor haar nieuwe vriendje JW....
Eunice doet altijd haar best, heeft niks met JW temaken .quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ow, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
slaat nergens opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ging over stemmen op manager voor volgende maand, Kim en Zoe willen zich verkiesbaar stellenquote:
Kijk jij wel streams zus?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Bullshit. Eunice is gewoon een doorzetter. Buiten dat is er geen sprake van vriendje.
Weet ik , ik heb het gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging over stemmen op manager voor volgende maand, Kim en Zoe willen zich verkiesbaar stellen
Die herhalen mijn post.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:49 schreef Ebinas het volgende:
Eunice en Mirthe vinden het een leuke opdracht
Heeft dat zin?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Niemand die Moraima even aangeeft, dat ze er geld mee kunnen verdienen en dat ze toch maar even moet oefenen. Snap dat makkelijke accepteren niet.
Die doet niet anders, volgens mij is ze er in haar slaap nog mee bezigquote:
Isaac wilde helpen , Bep , en nog wat mensen , maar Morrie ... tjaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Niemand die Moraima even aangeeft, dat ze er geld mee kunnen verdienen en dat ze toch maar even moet oefenen. Snap dat makkelijke accepteren niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |