quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou er dan achter zitten voor Jeff om zoiets te verzinnen?
Stoken en de boel op stelten zettenquote:
Jeff een beetje kennende zou hij andere dingen daarvoor uitkiezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Stoken en de boel op stelten zetten
Ja en dat ze op Babs gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
Ik begrijp, dat Kenzy aan Marciano over de geheime podcast heeft verteld.
nou ben benieuwd of marciano zijn mond gaat houdenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef Pindaaatje het volgende:
Ja Kenzy heeft het verteld aan Marciano. Hij moest zweren het tegen niemand anders en zeker niet Isaac te vertellen.
dat hebben babs en ice erdoor gedruktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Bern zegt dat ze getekend hebben voor basisbehoeften.
Sasha zegt geen eten is geen basis behoefte.
Ik denk dat het hun "straf" is voor het vele eten wat ze ( kenzy) hebben gespendeerd aan het halfjaar feest. ( sterke drank,champagne,heel, veel vlees etc etc echt voor honderden euro's)
Mocht Bern die 9 ton winnen zal hij ooit sterven met nog steeds die 9 ton op z'n rekening.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat het hun "straf" is voor het vele eten wat ze ( kenzy) hebben gespendeerd aan het halfjaar feest. ( sterke drank,champagne,heel, veel vlees etc etc echt voor honderden euro's)
mooi tochquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht Bern die 9 ton winnen zal hij ooit sterven met nog steeds die 9 ton op z'n rekening.
Nee hoor ook Kenzy, ze was tenslotte manager en dat was ook haar afscheidsfeest als manager. Het feest 'savonds was van Ice en Babs.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat hebben babs en ice erdoor gedrukt
Eten is een basisbehoeftequote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
die hebben nog nooit meegedaan met sporten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:59 schreef espri het volgende:
Iedereen sport en zag in een flits Jasper en Wanda nog steeds in de kas zitten.
Jasper toch wel? Vooral toen vanwege het boksen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
die hebben nog nooit meegedaan met sporten.
dat was dan de bokstraining, niet het gewone sportenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Jasper toch wel? Vooral toen vanwege het boksen.
Ah oke, ik zat verkeerd dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was dan de bokstraining, niet het gewone sporten
Het is nu een rode draad in het verhaal, een echte afluistergate.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy vertelt Marciano over de opname
Filmpje: https://streamable.com/exg956
Geloof er niks van dat Jeff t zoenen heeft bedachtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Jeff een beetje kennende zou hij andere dingen daarvoor uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |