quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Wat zou er dan achter zitten voor Jeff om zoiets te verzinnen?
Stoken en de boel op stelten zettenquote:
Jeff een beetje kennende zou hij andere dingen daarvoor uitkiezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Stoken en de boel op stelten zetten
Ja en dat ze op Babs gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
Ik begrijp, dat Kenzy aan Marciano over de geheime podcast heeft verteld.
nou ben benieuwd of marciano zijn mond gaat houdenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef Pindaaatje het volgende:
Ja Kenzy heeft het verteld aan Marciano. Hij moest zweren het tegen niemand anders en zeker niet Isaac te vertellen.
dat hebben babs en ice erdoor gedruktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Bern zegt dat ze getekend hebben voor basisbehoeften.
Sasha zegt geen eten is geen basis behoefte.
Ik denk dat het hun "straf" is voor het vele eten wat ze ( kenzy) hebben gespendeerd aan het halfjaar feest. ( sterke drank,champagne,heel, veel vlees etc etc echt voor honderden euro's)
Mocht Bern die 9 ton winnen zal hij ooit sterven met nog steeds die 9 ton op z'n rekening.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat het hun "straf" is voor het vele eten wat ze ( kenzy) hebben gespendeerd aan het halfjaar feest. ( sterke drank,champagne,heel, veel vlees etc etc echt voor honderden euro's)
mooi tochquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht Bern die 9 ton winnen zal hij ooit sterven met nog steeds die 9 ton op z'n rekening.
Nee hoor ook Kenzy, ze was tenslotte manager en dat was ook haar afscheidsfeest als manager. Het feest 'savonds was van Ice en Babs.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat hebben babs en ice erdoor gedrukt
Eten is een basisbehoeftequote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
die hebben nog nooit meegedaan met sporten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:59 schreef espri het volgende:
Iedereen sport en zag in een flits Jasper en Wanda nog steeds in de kas zitten.
Jasper toch wel? Vooral toen vanwege het boksen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
die hebben nog nooit meegedaan met sporten.
dat was dan de bokstraining, niet het gewone sportenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Jasper toch wel? Vooral toen vanwege het boksen.
Ah oke, ik zat verkeerd dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was dan de bokstraining, niet het gewone sporten
Het is nu een rode draad in het verhaal, een echte afluistergate.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy vertelt Marciano over de opname
Filmpje: https://streamable.com/exg956
Geloof er niks van dat Jeff t zoenen heeft bedachtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Jeff een beetje kennende zou hij andere dingen daarvoor uitkiezen.
Jammer dat ze dit soort dingen nooit in centraal zeggen.gooi t open, kijk naaf de reactoesquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is nu een rode draad in het verhaal, een echte afluistergate.
En de 1 zit erbij alsof het daar tropisch warm is, de ander op de noordpool.
Eergisteren heeft Wanda meegedaan met sporten, zelfs Bern was er verbaasd overquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad zo flauw..JW heeft ook het hoogste woord over dat roddelgebeuren, hij doet zelf niet anders allemaal 1 pot nat..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ook flauw dat mensen nu doen alsof de opgenomen mensen alleen roddelen en plannen maken.
Doen ze letterlijk allemaal
Wederom weer zo slecht te verstaan, zo jammer altijdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kamertje 5.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat Jeff t zoenen heeft bedacht
Ja en dat er steeds mensen langs lopen helpt ook niet echtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wederom weer zo slecht te verstaan, zo jammer altijd
Ja vooral Kenzy zelf met Wanda en Kim K destijds over Djedi,Wendy,Mexx,Maddie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ook flauw dat mensen nu doen alsof de opgenomen mensen alleen roddelen en plannen maken.
Doen ze letterlijk allemaal
En tot overmaat vliegt er een sportvliegtuigje over.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en dat er steeds mensen langs lopen helpt ook niet echt
Jah vermaak onsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Als het dan toch weer verdien moet zijn, hoop ik dat ze er een week(end)opdracht ingooien ofzo
Vaak wel.quote:
Het enige is dat de mensen waar over geroddeld is het nu horen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo flauw..JW heeft ook het hoogste woord over dat roddelgebeuren, hij doet zelf niet anders allemaal 1 pot nat..
Ja, in 20 sec gedaan zou kunnen zijn, maar door al het wachten minimaal 45 minuten duurtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaak wel.
Laat het maar weer een weekend duren, en niet zo 1 dat het alarm afgaat en dan een balletje moeten vangen, wat dan in 20 seconden is gedaan.
Dat hoop ik dus niet meer. Ik wil het gezicht van Babette zien als ze erop staat en dan pas over de opname hoort.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige is dat de mensen waar over geroddeld is het nu horen.
Ja inderdaad... de roddelaars worden in de hoogste boom gehangen.. het zal mij jeuken aka JWquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige is dat de mensen waar over geroddeld is het nu horen.
ellende is dat steedsquote:
Jawel, met circuit altijd. Jasper in elk geval.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Heh? Laatst zei ze nog van niet ..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Baps is hier gekomen voor het experiment...
Ze hebben natuurlijk een contract met zo'n verhuurbedrijfje gevonden die allerhande opdrachten kant en klaar hebben staan die normaal gesproken door scholen en zulks worden gehuurd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
Ze horen alweer dingen die opgeblazen worden weer zo'n ding uit het jaar kruik..
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Baps is hier gekomen voor het experiment...
Ook niet voor het geld, zei ze van de week... waarom is Babs er dan?quote:
Ik denk dat een groep mensen idd vooral meedoet voor de beleving , als je dan ook nog wint is dat leukquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook niet voor het geld, zei ze van de week... waarom is Babs er dan?
Ik denk voor de gezelligheid..![]()
Ze zitten nu een half uur boven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vandaag de streams wat later aangezet, zitten ze op de slaapkamers, dus alarm geweest. Ik hoor Wanda overal bovenuit gillen en lachen. Ze is weer helemaal de oude
Voor het groepsproces,het analyseren,het onderzoek voor haar scriptie (ooit)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nogmaals dat geldt ook niet voor iedereenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het groepsproces,het analyseren,het onderzoek voor haar scriptie (ooit)
Om op tv te komen ( kook kluizen en hunted) en natuurlijk voor 1 miljoen (maar dat zeggen er niet veel)
Nee vanaf 11.15quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Net op tijd voor de verdienopdracht zie ik. Begrijp bij het teruglezen, dat ze al een kleine 45min in de slaapkamers zitten.
Wat betreft Babette rammen ze die 9 ton er doorheen met alleen maar leuke dingen doen... ik snap dat wel, dat is ook EJVJL.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat een groep mensen idd vooral meedoet voor de beleving , als je dan ook nog wint is dat leuk
Maar er is maar een kleine groep die echt alleen maar voor het geld daar zit
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vandaag de streams wat later aangezet, zitten ze op de slaapkamers, dus alarm geweest. Ik hoor Wanda overal bovenuit gillen en lachen. Ze is weer helemaal de oude
Dit iddquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat betreft Babette rammen ze die 9 ton er doorheen met alleen maar leuke dingen doen... ik snap dat wel, dat is ook EJVJL.
11:07 zag ik in de cos de eerste posting met alarm, dus bijna 45 min.quote:
Dat trekt het tere zieltje van links lullende, rechts vullende Bern niet...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat betreft Babette rammen ze die 9 ton er doorheen met alleen maar leuke dingen doen... ik snap dat wel, dat is ook EJVJL.
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat trekt het tere zieltje van links lullende, rechts vullende Bern niet...
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
11:07 zag ik in de cos de eerste posting met alarm, dus bijna 45 min.
Voor het groepsproces,het analyseren,het onderzoek voor haar scriptie (ooit)quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van zonder dat miljoen had niemand aan een jaar van je leven meegedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nogmaals dat geldt ook niet voor iedereen
Neuj.. dat komt niet goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat trekt het tere zieltje van links lullende, rechts vullende Bern niet...
Dat zag ik, maar wilde je nog niet zwaarder belasten met evidencequote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef espri het volgende:
[..]Je hebt gelijk en dat was ik zelf ook nog eens.
Ja dus? Het zegt meer over de kijker die graag invult en zelf met dat miljoen bezig is dan over een aantal deelnemers die daar wel met een andere insteek zijn gekomenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Om op tv te komen ( kook kluizen en hunted) en natuurlijk voor 1 miljoen (maar dat zeggen er niet veel)
[..]
Ik geloof er niets van zonder dat miljoen had niemand aan een jaar van je leven meegedaan.
Je geeft alles op baan,financiële zekerheid, afscheid van vrienden(GJ zijn overleden vriend)
Wat die banen betreft, ze hebben allemaal altijd best wel aparte beroepen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er niets van zonder dat miljoen had niemand aan een jaar van je leven meegedaan.
Je geeft alles op baan,financiële zekerheid, afscheid van vrienden(GJ zijn overleden vriend)
Janet zal daarom goed mee kunnen cossen hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zonder de klepel te zien hangen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:56 schreef Charmian het volgende:
ik wilde alweer klagen dat er een soundlock is, had ik zelf gemute
Heel apart jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac wist het jongens, Isaac wist het, 300%
Natuurlijk weet hij dat, hij heeft het script al ingezien voor de komende tijd...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac wist het jongens, Isaac wist het, 300%
Bern Mattin Mexx Wanda hebben hun baan opgezegd. Mattin wou een jaar onbetaald verlof maar kreeg dat niet toen zijn werkgever hoorde wat voor een programma het was. Toen moest hij ontslag nemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat die banen betreft, ze hebben allemaal altijd best wel aparte beroepen.
Zelden dat er iemand een jaar vrij hoeft te vragen aan hun werkgever.
er is tot nu toe altijd nog een eliminatie geweest tijdens de periode dat een manager daar zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Na het vertrek van Martin, zal er deze maand waarschijnlijk geen eliminatie meer komen.
Ja ik erger me kapot aan zijn rolquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet hij dat, hij heeft het script al ingezien voor de komende tijd...
Daar kan altijd van afgeweken worden zeker nu we richting het einde gaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
er is tot nu toe altijd nog een eliminatie geweest tijdens de periode dat een manager daar zit.
ook als er vrijwillige vertrekkers waren.
De groep wordt steeds kleiner. Maar we gaan het meemakenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
er is tot nu toe altijd nog een eliminatie geweest tijdens de periode dat een manager daar zit.
ook als er vrijwillige vertrekkers waren.
Weer een fail van Moraima incoming......quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:01 schreef espri het volgende:
Ik zie een touwladder hangen in de stijle opblaasgeval.
Oefff was ik ff vergeten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Weer een fail van Moraima incoming......
zo grappig, op een gegeven moment vraagt Marciano: "Je hebt t niet met je eigen oren gehoord"quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff had het ook niet zo op hoogtes ,maar dit is maar 6 meter , ik denk niet dat Bep daar om gaat jankenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:03 schreef R0T29 het volgende:
De hoogte in...."jankende Babette incoming"
Bij de monkeybar was het janken en gillen geblazenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff had het ook niet zo op hoogtes ,maar dit is maar 6 meter , ik denk niet dat Bep daar om gaat janken
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zo grappig, op een gegeven moment vraagt Marciano: "Je hebt t niet met je eigen oren gehoord"
Een loshangende…quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Is gewoon een touwladder , hoe moeilijk is dat
Dat was dan ook een totaal andere proefquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bij de monkeybar was het janken en gillen geblazen
Als je geen evenwicht hebt, kan het behoorlijk lastig zijn/wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Is gewoon een touwladder , hoe moeilijk is dat
Ik denk dat er een paar gaan zijn die een probleem hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je geen evenwicht hebt, kan het behoorlijk lastig zijn/worden
Ik lees dit net en zie hem stunten, hij sloopt zelfs de bel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:05 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Erik hier heel goed in gaat zijn, Die heeft geleerd om heel erg snel in een paal naar boven te klimmen bij het fierljeppen .
Die heeft niet echt last van hoogtevrees
Ja , het moet niet te makkelijk worden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:07 schreef espri het volgende:
[..]
Nee eng niet maar wel lastiger lijkt mij.
Moraimaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar gaan zijn die een probleem hebben
haha, dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees dit net en zie hem stunten, hij sloopt zelfs de bel.
Ik eigenlijk ook niet en zat met verbazing te kijken.quote:
Jan willem nu net ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Erik eigenlijk nog best mazzel dat ie de bel niet op z'n hoofd kreeg.
Zat ik net te denken....als die vol op je hoofd komt, is een doktersbezoekje wel gewenstquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Erik eigenlijk nog best mazzel dat ie de bel niet op z'n hoofd kreeg.
Mirthe klom meteen bij de eerste poging al naar boven. Niet vreemd dat Kenzy er moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:10 schreef puzziepie het volgende:
Niet te doen zegt Kenzi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:12 schreef puzziepie het volgende:
Schijnt toch niet zo makkelijk te zijn
Nee draaide, mag nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:11 schreef Judiwi het volgende:
Nou paperclip Jasper met moeite. Maar wel gehaald.
De brandweerladderklim (onderdeel militaire dienst) is hier van toepassing.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:12 schreef puzziepie het volgende:
Schijnt toch niet zo makkelijk te zijn
Eensquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:13 schreef espri het volgende:
[..]
Word tijd dat het eens niet allemaal zo makkelijk gaat.
Zij is altijd een doorzetter..👍quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
Aan de wilskracht ligt het niet bij Janet
Een smoes omdat niet te hoeven doen😂quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Moriama nu![]()
Die ding drukt op mijn voeten bij de eerste trede van de ladder
ik krijg weer beelden van een likkende janetquote:
Makkelijker dan ik dacht zei ze erbijquote:
Whats newquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:20 schreef mootie het volgende:
Moiraima eist ontzettend veel aandacht op bij dit soort dingen.
Gj, je hebt 20 seconden om even naar de ladder te kijken. Dan gaat de tijd in. Je hebt 7 seconden om boven te komen. Veel succes!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:21 schreef Kakadylo het volgende:
Kijk je mee GJ? Zestig minuten oefentijd!
Doet zeer hoor!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:18 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Een smoes omdat niet te hoeven doen😂
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik krijg weer beelden van een likkende janet
Dit zijn juist de opdrachten die haar perfect liggen en waarbij ze in dat opzicht finalemateriaal isquote:
quote:
Zo rolt Morrie.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft minstens 30 keer gezegd dat ze het gaat proberen.
Lacht nog meer en haakt af.
Die heeft vrijwel nooit iets verdient voor de groep.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:29 schreef humpty het volgende:
Morrie beetje dom lachen en geeft direct op...heb je niks aan
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:31 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Janet het al gehaald, die was net ook aan het worstelen naast Morri
Dát, of 'en nu zonder ladder'quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Er zal vast een tijdslimiet aan verbonden zijn straks.
Morgen Clubnight.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:32 schreef mootie het volgende:
Ze willen blijkbaar toch wel uitkeren, anders was er geen uur oefentijd.
Dat is behoorlijk pijnlijk. Dat gaat schuren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
Sneu voor Wanda, met een brandplek op je buik is dit doffe ellende.
Ai,pijnlijk.quote:
Zonder oefenen zouden ze idd weinig hoeven uit te keren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:32 schreef mootie het volgende:
Ze willen blijkbaar toch wel uitkeren, anders was er geen uur oefentijd.
Zoe blijft als een lui paard weer langs de kant en oefent nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice klautert als een luiaard naar boven
En dat accepteren snap ik dus niet. Janet is de oudste, wordt ook geen uitzondering voor gemaakt, Wanda een brandwond op d’r buik waar ze dus tegenaan ligt, ook geen uitzondering. Vind dat ze best dit eens mogen bespreken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima heeft het nu al opgegeven. Iedereen accepteert het ook gelaten.
Ze heeft het net gehaaldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoe blijft als een lui paard weer langs de kant en oefent niet
Nee joh het is Moraima. Heeft een eeuwig excuusquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:41 schreef espri het volgende:
[..]
En dat accepteren snap ik dus niet. Janet is de oudste, wordt ook geen uitzondering voor gemaakt, Wanda een brandwond op d’r buik waar ze dus tegenaan ligt, ook geen uitzondering. Vind dat ze best dit eens mogen bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |