Eens, ik snap dat het voor de productie een hel is, maar ik zou graag een koppel of 8 willen zien net zoals in PE. Het hoeven van mij dan weer niet perse BN'ers te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Terechte winnaars wat mij betreft, en mooi afgeroomd met de winst van Expeditie Robinson een paar seizoenen terug.Op naar een nieuw seizoen. Vond het leuk, leek toch minder op Peking Express en het Amerikaanse The Amazing Race dan had ik had gehoopt maar het was best vermakelijk. Volgend seizoen toch meer een afvallersrace van maken zoals Peking Express denk dat dit toch leuker en spannender is om naar te kijken, een beetje competitie.
Zeker, ik vond Bas bij vlagen echt heel vervelend over komen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:59 schreef Mrmime het volgende:
Eeeuh leuk die credits voor Bas, maar Sem had mijn inziens echt een dik compliment verdiend
Nouja het had hier al geholpen als je soms kaartjes had en tijdstippenquote:Op donderdag 4 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, ik snap dat het voor de productie een hel is, maar ik zou graag een koppel of 8 willen zien net zoals in PE. Het hoeven van mij dan weer niet perse BN'ers te zijn.
Dit was wel slecht gedaan ja, het was gewoon een beetje afwachten en aan het eind tussendoor snel op de foto kijken om een idee te krijgenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het had hier al geholpen als je soms kaartjes had en tijdstippenIk heb nu bijv geeen idee hoe lang er tussen de teams zat bij aankomst en of het heel spannend was
Ja dit vond ik ook suf. En er was een Boulevard filmpje, waarin Eva zei dat "een mooi bedrag" gegeven hadden aan de taxichauffeur, maar toen ik het filmpje keek, leek het alsof het ging om het geld dat ze sowieso betaalden, ipv een deel uit de prijzenpot (was die er überhaupt?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Verder was het ook wel een enórme anticlimax met hoe het aan het eind werd gedaan. Ineens pats boem klaar, aftiteling
Zou toch tof als jullie dat nav zo'n show beslissenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Bariloche lijkt me wel echt een heerlijk plekje om te wonen als je dat zo ziet. Semi-modern, lekker rustig, prachtige omgeving, volgens Wikipedia een klimaat wat echt op mijn lijf geschreven is....ik ga eens overleggen of we daar in de toekomst iets kunnen kopen om in de Nederlandse/Europese zomer naartoe te gaan
Nou ja, zij kent Bariloche en Ushuaia wel, waarbij ze aangaf dat Ushuaia een beetje een shithole is vergeleken met Bariloche (en er zitten meer Brazilianen dan Argentijnen en het is er grotendeels vies en tjokvol zwerfhonden), maar inderdaad, ik had niet gedacht dat Bariloche wellicht best een optie zou kunnen zijn voor mij, ooitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou toch tof als jullie dat nav zo'n show beslissen![]()
![]()
(En gevoelsmatig zit je vriendin dan ook dichterbij bij familie, maar dat is waarschijnlijk ons vertekende wereldbeeld vanuit het Westen)
Ja ik had nog wel een stukje nagenieten willen zien. Dat ze nog weer terug gaan naar de chauffeur (waar ze 'tot straks!' tegen riepen), alvorens die weer naar huis ging. En nog even met z'n zessen ergens eten en napraten enzo. Maar nee, ineens klaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vond ik ook suf. En er was een Boulevard filmpje, waarin Eva zei dat "een mooi bedrag" gegeven hadden aan de taxichauffeur, maar toen ik het filmpje keek, leek het alsof het ging om het geld dat ze sowieso betaalden, ipv een deel uit de prijzenpot (was die er überhaupt?)
https://www.rtlboulevard.(...)ichauffeur-ratw-mooi
Haha nouja toch een kleeiin duwtje in de rug dan door RATWquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, zij kent Bariloche en Ushuaia wel, waarbij ze aangaf dat Ushuaia een beetje een shithole is vergeleken met Bariloche (en er zitten meer Brazilianen dan Argentijnen en het is er grotendeels vies en tjokvol zwerfhonden), maar inderdaad, ik had niet gedacht dat Bariloche wellicht best een optie zou kunnen zijn voor mij, ooit
Dichterbij familie zit ze dan zeker, maar dat zou voor haar niet de hoofdreden zijn
Ja precies.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik had nog wel een stukje nagenieten willen zien. Dat ze nog weer terug gaan naar de chauffeur (waar ze 'tot straks!' tegen riepen), alvorens die weer naar huis ging. En nog even met z'n zessen ergens eten en napraten enzo. Maar nee, ineens klaar
Met één aflevering per checkpoint.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
De eerste afleveringen waren spectulairder en leuker om te zien dan de latere afleveringen. Dwars door landen met behoorlijke veiligheidsrisico's als El Salvador, Honduras en Guatemala reizen, primitieve hotels, etc. Vooral de laatste afleveringen waren een beetje mwa. Reizen door Argentinië is wat minder spannend dan reizen door Midden-Amerika. Argentinië doet wat Europeser/Spaanser aan dan de landen in Midden-Europa, het is allemaal wat minder primitief.
Ik hoop vooral op een nieuw seizoen waarbij er van Utrecht naar Singapore gereisd wordt. Checkpoints kunnen staan in:
Start: Utrecht, Nederland
1: Budapest, Hongarije
2: Istanbul, Turkije
3: Tbilisi, Georgië
4: Baku, Azerbeidzjan
5: Astana, Kazachstan
6: Ürümqi, China
7: Wuhan, China
8: Hong Kong, China
9: Hanoi, Vietnam
10: Vientiane, Laos
11: Phnom Penh, Cambodja
12: Bangkok, Thailand
13: Kuala Lumpur, Maleisië
Finish: Singapore, Singapore
Punten voor wel/niet werken zou ik niet doen, dat moet in principe een keuze zijn en een afweging tussen minder geld maar sneller door kunnen of meer geld maar een extra stop makenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:45 schreef GereDathan het volgende:
Jammer dat Howard en Dre niet wonnen, die hebben echt genoten van de reis en zich niet op laten jagen. Wat een toffe gasten.
Jammer voor Bas en Sem dat ze zo laat waren dat het checkpoint al dicht moest.
Voor een volgend seizoen zou ik een puntensysteem voor de afvallers wel waarderen. Nu viel team Commandeur af omdat ze 1 keer te laat waren door een misrekening terwijl ze alle keren ervoor veel beter eindigden. Misschien een idee om punten te geven voor de plek waarop je eindigt en als je werkt voor je geld.
Als je er een soort systeem aan hangt dat als eerste arriveren 3 punten oplevert en werken per X uur 1 punt dan kan het ineens wel een spannende twist geven. Je kan ook geld besparen op eten en drinken (iets wat team Komproe en Ragas niet deden) ipv de reis.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punten voor wel/niet werken zou ik niet doen, dat moet in principe een keuze zijn en een afweging tussen minder geld maar sneller door kunnen of meer geld maar een extra stop maken
Maarja werken word je in principe al "gestraft" doordat het tijd kost, en als je slim bent kun je dat daarna weer inhalen door strategisch geld in te zetten. Denk dat dat al genoeg is.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als je er een soort systeem aan hangt dat als eerste arriveren 3 punten oplevert en werken per X uur 1 punt dan kan het ineens wel een spannende twist geven. Je kan ook geld besparen op eten en drinken (iets wat team Komproe en Ragas niet deden) ipv de reis.
Of iets met werk punten voor een mooier uitje.
Tis maar een idee hoor
Ik heb het idee dat het idd ging om het resterende budget. Ik vond Eva trouwens machtig irritant had echt het idee dat ik naar een 22 jarige stond te kijken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vond ik ook suf. En er was een Boulevard filmpje, waarin Eva zei dat "een mooi bedrag" gegeven hadden aan de taxichauffeur, maar toen ik het filmpje keek, leek het alsof het ging om het geld dat ze sowieso betaalden, ipv een deel uit de prijzenpot (was die er überhaupt?)
https://www.rtlboulevard.(...)ichauffeur-ratw-mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |