abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208997307
Terechte winnaars wat mij betreft, en mooi afgeroomd met de winst van Expeditie Robinson een paar seizoenen terug. _O_ Op naar een nieuw seizoen. Vond het leuk, leek toch minder op Peking Express en het Amerikaanse The Amazing Race dan had ik had gehoopt maar het was best vermakelijk. Volgend seizoen toch meer een afvallersrace van maken zoals Peking Express denk dat dit toch leuker en spannender is om naar te kijken, een beetje competitie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208997317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Terechte winnaars wat mij betreft, en mooi afgeroomd met de winst van Expeditie Robinson een paar seizoenen terug. _O_ Op naar een nieuw seizoen. Vond het leuk, leek toch minder op Peking Express en het Amerikaanse The Amazing Race dan had ik had gehoopt maar het was best vermakelijk. Volgend seizoen toch meer een afvallersrace van maken zoals Peking Express denk dat dit toch leuker en spannender is om naar te kijken, een beetje competitie.
Eens, ik snap dat het voor de productie een hel is, maar ik zou graag een koppel of 8 willen zien net zoals in PE. Het hoeven van mij dan weer niet perse BN'ers te zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208997323
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 21:59 schreef Mrmime het volgende:
Eeeuh leuk die credits voor Bas, maar Sem had mijn inziens echt een dik compliment verdiend ^O^
Zeker, ik vond Bas bij vlagen echt heel vervelend over komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208997414
Trouwens wel een leuke finale aflevering met die Taxichauffeuse die hen helemaal naar het eindpunt bracht. Mooi voor het verhaal ook van Hugo en Eva.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 10:00:44 #105
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_208998919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens, ik snap dat het voor de productie een hel is, maar ik zou graag een koppel of 8 willen zien net zoals in PE. Het hoeven van mij dan weer niet perse BN'ers te zijn.
Nouja het had hier al geholpen als je soms kaartjes had en tijdstippen _O- Ik heb nu bijv geeen idee hoe lang er tussen de teams zat bij aankomst en of het heel spannend was :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 mei 2023 @ 19:24:35 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209032462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:00 schreef Meke het volgende:

[..]
Nouja het had hier al geholpen als je soms kaartjes had en tijdstippen _O- Ik heb nu bijv geeen idee hoe lang er tussen de teams zat bij aankomst en of het heel spannend was :D
Dit was wel slecht gedaan ja, het was gewoon een beetje afwachten en aan het eind tussendoor snel op de foto kijken om een idee te krijgen :+

Verder was het ook wel een enórme anticlimax met hoe het aan het eind werd gedaan. Ineens pats boem klaar, aftiteling :{

Wel tof met de taxi naar het einde, wel jammer dat het voor in principe het minst sportieve team was :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 mei 2023 @ 19:38:41 #107
284411 crew  heywoodu
pi_209032704
Overigens wel cool om ook Bariloche te zien, de andere plaats in Argentinië (naast Ushuaia) waar de Zuid-Amerikaanse langlaufwedstrijden gehouden worden :D (en in omgeving Neuquen zijn ook wel eens trainingskampen)

Bariloche lijkt me wel echt een heerlijk plekje om te wonen als je dat zo ziet. Semi-modern, lekker rustig, prachtige omgeving, volgens Wikipedia een klimaat wat echt op mijn lijf geschreven is....ik ga eens overleggen of we daar in de toekomst iets kunnen kopen om in de Nederlandse/Europese zomer naartoe te gaan :o

Win-win: ik zit niet in de hitte hier en vriendin kan daar op de sneeuw trainen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:42:35 #108
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209033793
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Verder was het ook wel een enórme anticlimax met hoe het aan het eind werd gedaan. Ineens pats boem klaar, aftiteling

Ja dit vond ik ook suf. En er was een Boulevard filmpje, waarin Eva zei dat "een mooi bedrag" gegeven hadden aan de taxichauffeur, maar toen ik het filmpje keek, leek het alsof het ging om het geld dat ze sowieso betaalden, ipv een deel uit de prijzenpot (was die er überhaupt? _O- )

https://www.rtlboulevard.(...)ichauffeur-ratw-mooi
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:43:37 #109
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209033811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Bariloche lijkt me wel echt een heerlijk plekje om te wonen als je dat zo ziet. Semi-modern, lekker rustig, prachtige omgeving, volgens Wikipedia een klimaat wat echt op mijn lijf geschreven is....ik ga eens overleggen of we daar in de toekomst iets kunnen kopen om in de Nederlandse/Europese zomer naartoe te gaan

Zou toch tof als jullie dat nav zo'n show beslissen *G* :D

(En gevoelsmatig zit je vriendin dan ook dichterbij bij familie, maar dat is waarschijnlijk ons vertekende wereldbeeld vanuit Europa _O- )
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 mei 2023 @ 20:45:27 #110
284411 crew  heywoodu
pi_209033841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:43 schreef Meke het volgende:

[..]
Zou toch tof als jullie dat nav zo'n show beslissen *G* :D

(En gevoelsmatig zit je vriendin dan ook dichterbij bij familie, maar dat is waarschijnlijk ons vertekende wereldbeeld vanuit het Westen _O- )
Nou ja, zij kent Bariloche en Ushuaia wel, waarbij ze aangaf dat Ushuaia een beetje een shithole is vergeleken met Bariloche (en er zitten meer Brazilianen dan Argentijnen en het is er grotendeels vies en tjokvol zwerfhonden), maar inderdaad, ik had niet gedacht dat Bariloche wellicht best een optie zou kunnen zijn voor mij, ooit :P

Dichterbij familie zit ze dan zeker, maar dat zou voor haar niet de hoofdreden zijn :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 mei 2023 @ 20:46:31 #111
284411 crew  heywoodu
pi_209033853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja dit vond ik ook suf. En er was een Boulevard filmpje, waarin Eva zei dat "een mooi bedrag" gegeven hadden aan de taxichauffeur, maar toen ik het filmpje keek, leek het alsof het ging om het geld dat ze sowieso betaalden, ipv een deel uit de prijzenpot (was die er überhaupt? _O- )

Ja ik had nog wel een stukje nagenieten willen zien. Dat ze nog weer terug gaan naar de chauffeur (waar ze 'tot straks!' tegen riepen), alvorens die weer naar huis ging. En nog even met z'n zessen ergens eten en napraten enzo. Maar nee, ineens klaar -O-
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:47:47 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209033871
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, zij kent Bariloche en Ushuaia wel, waarbij ze aangaf dat Ushuaia een beetje een shithole is vergeleken met Bariloche (en er zitten meer Brazilianen dan Argentijnen en het is er grotendeels vies en tjokvol zwerfhonden), maar inderdaad, ik had niet gedacht dat Bariloche wellicht best een optie zou kunnen zijn voor mij, ooit :P

Dichterbij familie zit ze dan zeker, maar dat zou voor haar niet de hoofdreden zijn :+
Haha nouja toch een kleeiin duwtje in de rug dan door RATW :P
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 20:49:05 #113
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209033893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja ik had nog wel een stukje nagenieten willen zien. Dat ze nog weer terug gaan naar de chauffeur (waar ze 'tot straks!' tegen riepen), alvorens die weer naar huis ging. En nog even met z'n zessen ergens eten en napraten enzo. Maar nee, ineens klaar -O-
Ja precies.

Desnoods de klassieke studioshow volgende week nog, waarbij ze ook zien hoe het de andere stellen vergaan is. Volgens mij weten Howard en Dre niet hoezeer de vistrip nu de Commandeurtjes genekt heeft, behalve dat ze zijn afgevallen daardoor. Dat soort dingen, überhaupt wat iedereen heeft meegemaakt.

Ik had Eva & Hugo ook nog wel willen zien reageren op dat ze die ene keer écht iemand keihard geld afhandig maakten doordat ze ze verkeerd verstonden.
pi_209041388
Een napraataflevering was inderdaad fijn geweest. Wat mij betreft doen ze volgend seizoen sowieso meer afleveringen. Dit ging wel heel erg rap.

Ik ben wel tevreden met de winst van Hugo en Eva ondanks hun fanatieke spel soms. *O* Ik was vooral blij dat ze alsnog met de taxidame meegingen. Dat was vast heel gezellig en fijn.

Nou ben ik benieuwd of Hugo ook het andere programma heeft gewonnen waar hij inzit, dat ik nog moet terugkijken.
Hotapnyc
  zondag 7 mei 2023 @ 11:09:28 #115
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_209041699
De eerste afleveringen waren spectulairder en leuker om te zien dan de latere afleveringen. Dwars door landen met behoorlijke veiligheidsrisico's als El Salvador, Honduras en Guatemala reizen, primitieve hotels, etc. Vooral de laatste afleveringen waren een beetje mwa. Reizen door Argentinië is wat minder spannend dan reizen door Midden-Amerika. Argentinië doet wat Europeser/Spaanser aan dan de landen in Midden-Europa, het is allemaal wat minder primitief.

Ik hoop vooral op een nieuw seizoen waarbij er van Utrecht naar Singapore gereisd wordt. Checkpoints kunnen staan in:
Start: Utrecht, Nederland
1: Budapest, Hongarije
2: Istanbul, Turkije
3: Tbilisi, Georgië
4: Baku, Azerbeidzjan
5: Astana, Kazachstan
6: Ürümqi, China
7: Wuhan, China
8: Hong Kong, China
9: Hanoi, Vietnam
10: Vientiane, Laos
11: Phnom Penh, Cambodja
12: Bangkok, Thailand
13: Kuala Lumpur, Maleisië
Finish: Singapore, Singapore
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_209042266
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
De eerste afleveringen waren spectulairder en leuker om te zien dan de latere afleveringen. Dwars door landen met behoorlijke veiligheidsrisico's als El Salvador, Honduras en Guatemala reizen, primitieve hotels, etc. Vooral de laatste afleveringen waren een beetje mwa. Reizen door Argentinië is wat minder spannend dan reizen door Midden-Amerika. Argentinië doet wat Europeser/Spaanser aan dan de landen in Midden-Europa, het is allemaal wat minder primitief.

Ik hoop vooral op een nieuw seizoen waarbij er van Utrecht naar Singapore gereisd wordt. Checkpoints kunnen staan in:
Start: Utrecht, Nederland
1: Budapest, Hongarije
2: Istanbul, Turkije
3: Tbilisi, Georgië
4: Baku, Azerbeidzjan
5: Astana, Kazachstan
6: Ürümqi, China
7: Wuhan, China
8: Hong Kong, China
9: Hanoi, Vietnam
10: Vientiane, Laos
11: Phnom Penh, Cambodja
12: Bangkok, Thailand
13: Kuala Lumpur, Maleisië
Finish: Singapore, Singapore
Met één aflevering per checkpoint. :Y

Overigens is Almaty een stuk interessanter dan Astana. :)
Hotapnyc
pi_209043632
Jammer dat Howard en Dre niet wonnen, die hebben echt genoten van de reis en zich niet op laten jagen. Wat een toffe gasten.

Jammer voor Bas en Sem dat ze zo laat waren dat het checkpoint al dicht moest.

Voor een volgend seizoen zou ik een puntensysteem voor de afvallers wel waarderen. Nu viel team Commandeur af omdat ze 1 keer te laat waren door een misrekening terwijl ze alle keren ervoor veel beter eindigden. Misschien een idee om punten te geven voor de plek waarop je eindigt en als je werkt voor je geld.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 mei 2023 @ 13:47:38 #118
284411 crew  heywoodu
pi_209043658
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:45 schreef GereDathan het volgende:
Jammer dat Howard en Dre niet wonnen, die hebben echt genoten van de reis en zich niet op laten jagen. Wat een toffe gasten.

Jammer voor Bas en Sem dat ze zo laat waren dat het checkpoint al dicht moest.

Voor een volgend seizoen zou ik een puntensysteem voor de afvallers wel waarderen. Nu viel team Commandeur af omdat ze 1 keer te laat waren door een misrekening terwijl ze alle keren ervoor veel beter eindigden. Misschien een idee om punten te geven voor de plek waarop je eindigt en als je werkt voor je geld.
Punten voor wel/niet werken zou ik niet doen, dat moet in principe een keuze zijn en een afweging tussen minder geld maar sneller door kunnen of meer geld maar een extra stop maken :P
pi_209043712
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Punten voor wel/niet werken zou ik niet doen, dat moet in principe een keuze zijn en een afweging tussen minder geld maar sneller door kunnen of meer geld maar een extra stop maken :P
Als je er een soort systeem aan hangt dat als eerste arriveren 3 punten oplevert en werken per X uur 1 punt dan kan het ineens wel een spannende twist geven. Je kan ook geld besparen op eten en drinken (iets wat team Komproe en Ragas niet deden) ipv de reis.

Of iets met werk punten voor een mooier uitje.

Tis maar een idee hoor ;)
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 14:08:46 #120
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209043921
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als je er een soort systeem aan hangt dat als eerste arriveren 3 punten oplevert en werken per X uur 1 punt dan kan het ineens wel een spannende twist geven. Je kan ook geld besparen op eten en drinken (iets wat team Komproe en Ragas niet deden) ipv de reis.

Of iets met werk punten voor een mooier uitje.

Tis maar een idee hoor ;)
Maarja werken word je in principe al "gestraft" doordat het tijd kost, en als je slim bent kun je dat daarna weer inhalen door strategisch geld in te zetten. Denk dat dat al genoeg is.

Maar ik zou inderdaad óf regelmatige afvallers (bijv elke etappe) of inderdaad een puntensysteem wel waarderen. Dat je minpunten krijgt voor elke minuut dat je eerder arriveert dan de anderen zou ook nog kunnen.
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 14:09:49 #121
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_209043939
En ik vond de uitstapjes tijdens de etappes meh. Ik zou liever zien dat ze bijv na elk checkpoint met z'n allen een uitstapje doen ofzo, dat je gewoon een aflevering dan begint met tien minuten uitstapje. Nu ging het vaak zo snel door.
pi_209044586
Wel stom trouwens dat er wel tijd is om weer zo'n speciaal tussenseizoen uit te zenden van het Perfecte Plaatje. Dat hoeft niet te worden uitgemolken en zo vaak achter mekaar te verschijnen. -O-
Hotapnyc
  zondag 14 mei 2023 @ 19:50:23 #123
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_209153143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:42 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het idd ging om het resterende budget. Ik vond Eva trouwens machtig irritant had echt het idee dat ik naar een 22 jarige stond te kijken.
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')