Ah, op die fiets. Als je centrumpartijen ook mee gaat rekenen is het inderdaad een verlies, dat kloptquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA SGP en VVD reken ik onder centrum (rechts). D66 reken ik wel als links evenals VOLT.
OPNL en 50+ classificeer ik niet.
Maar wat zijn de SGP, VVD, en CDA dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Als je centrumpartijen ook mee gaat rekenen is het inderdaad een verlies, dat klopt
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o wat erg he van die schrale natuur
wat vreselijk
Toch wel ten koste van de coalitie mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
Mogelijk zelfs 17 zetels: https://www.telegraaf.nl/(...)tels-in-eerste-kamer
Natuur is niet schraal, de grond is schraal. Dat heet zo, en betekent grofweg dat alle relevante voedingsstoffen in de bodem in gelijke mate aanwezig zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o wat erg he van die schrale natuur
wat vreselijk
Weet ik zo niet. Misschien zit dat in die restzetel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel ten koste van de coalitie mag ik hopen?
en krijgen ze dan de acute bos kriebels als ze in het bos lopen ??quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Natuur is niet schraal, de grond is schraal. Dat heet zo, en betekent grofweg dat alle relevante voedingsstoffen in de bodem in gelijke mate aanwezig zijn.
Die natuur zorgt er bijvoorbeeld voor dat gewassen van boeren bestoven worden, aangezien dat is waar de insecten wonen. Zorgt er ook voor dat plagen als eikenprocessierups een beetje binnen de perken blijven.
Een ecosysteem wat uit balans is heeft allerlei onprettige gevolgen. Dat beperkt zich echt niet tot de mensen die graag een wandelingetje maken in het bos.
Kun je ook inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en krijgen ze dan de acute bos kriebels als ze in het bos lopen ??
nou voor die schrale natuur is het verschrikkelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kun je ook inhoudelijk reageren?
quote:LIVE | Voorlopige prognose: BBB op 16 en mogelijk 17 zetels in Eerste Kamer
1 uur geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Caroline van der Plas van de BoerBurgerBeweging (BBB) heeft een monsterzege behaald voor de Provinciale Staten.
De BoerBurgerBeweging lijkt in alle twaalf provincies in één klap een partij van formaat te worden..
De coalitie krijgt een flinke terugslag te verduren en van de enorme zege van Forum voor Democratie vier jaar geleden is weinig over. Volg de laatste ontwikkelingen op verschillende locaties in Nederland in dit liveblog.
Zo rechts is BBB ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
BBB wil wel en zo fanatiek staat de VVD er echt niet in, zeker niet op stikstof. Die gaan maar al te graag over rechts, alleen is dat 15 jaar geen optie geweest met malloten als Wilders en Baudet.
Hier hetzelfde. Geen gekke Geert of Thierry, maar een redelijk alternatief.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En het is echt niet zo alsof VVD en CDA nou zo fanatiek zijn in het stikstofverhaal. Eigenlijk ligt hier echt een unieke kans voor rechts, voor het eerst sinds Fortuyn kunnen we vol gas over de rechterflank. Zou voor mij een droom zijn die uitkomt.
BBB is recht door ZEEquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef koemleit het volgende:
[ twitter ]
dat verhaal over "linkse tranen" kan ook wel de prullenbak in.
wat is dit voor gejank joh. met d'r "schijt aan de democratie".
Terwijl dat een van de zeer positieve punten is van ons stelsel, je KUNT geen schijt hebben aan de democratie.
Alles wat beslist wordt in ons stelsel is per definitie democratisch.Raisa heeft dan ook nog nooit wat zinnigs gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja zou mooi zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Geen gekke Geert of Thierry, maar een redelijk alternatief.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon rechtser dan VVD en CDA.
CDA zie ik meer als midden. Nouja paar jaar geleden. Nu is het niks meer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
niet zo rechts links denkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is voor de meeste mensen ook veel interessanter dan de economische as. We hebben het toch al ontzettend goed in Nederland.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is meer een "progressief" vs "conservatief" discussie dan "links" vs "rechts".
Ze deden mee in 3 provincies toch? Dan heb je aardig wat stemmen nodig in die provincies om op 1 zetel te komen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk serieus 0 zetels trouwens? Hoe is dat eigenlijk mogelijk?
Deden maar in 2 provincies mee toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk serieus 0 zetels trouwens? Hoe is dat eigenlijk mogelijk?
4 jaar geleden pakten ze er nog 2 toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze deden mee in 3 provincies toch? Dan heb je aardig wat stemmen nodig in die provincies om op 1 zetel te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |