Ja, ik weet het. Echt om te huilen hoe het er daar bij staat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En in Brabant speelt het bovenmatig veel, want we hebben hier schrale zandgrond.
Stikstof is hier echt funest. Overal bramen, blauwalg, brandnetels![]()
Zelfs op de stuifzand gronden van de Loonse en Drunense Duinen stikt het van de bramen. Dan heb je het echt heel ver laten komen.
Vermoedelijk wonen we niet heel ver van elkaar dan (of je rijdt graag ver). Ik zit net wat boven Drachten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ook in Groningen kunnen we trouwens gewoon bouwen, hier speelt stikstof eigenlijk niet (we hebben alleen aan de rand een klein stikstofgevoelig Natura 2000 gebied).
[..]
Ja, ik kom er ook graag met mijn camera...
Dat daar pal naast een groot pretpark ligt waar 5 miljoen mensen jaarlijks op bezoek komen, helpt ook niet echt mee, zalmazegguhquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En in Brabant speelt het bovenmatig veel, want we hebben hier schrale zandgrond.
Zelfs op de stuifzand gronden van de Loonse en Drunense Duinen stikt het van de bramen. Dan heb je het echt heel ver laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in Hoogezand, maar wil nog wel eens een eindje rijden om een paar uur door te brengen in de natuur, vooral als er bijzondere vogelsoorten zijn gespot.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vermoedelijk wonen we niet heel ver van elkaar dan. Ik zit net wat boven Drachten.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:26 schreef koemleit het volgende:
[ twitter ]
dat verhaal over "linkse tranen" kan ook wel de prullenbak in.
wat is dit voor gejank joh. met d'r "schijt aan de democratie".
Terwijl dat een van de zeer positieve punten is van ons stelsel, je KUNT geen schijt hebben aan de democratie.
Alles wat beslist wordt in ons stelsel is per definitie democratisch.Ik vind het knap, ~20% van de stemmen. Maar het is geen meerderheid en je kan daar als kabinet dus rustig schijt aan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je als partij meer, dan moet je bij de volgende 2e-kamer verkiezingen goed scoren zodat ze (vrijwel) niet om je heen kunnen als grootste partij.
Lekker, bramen! Gewoon de natuur zijn gang laten gaan!quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de Kampina. Helemaal volet brandnetels en alg
[ afbeelding ]
Want de Efteling stoot stikstof uit, of wat?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat daar pal naast een groot pretpark ligt waar 5 miljoen mensen jaarlijks op bezoek komen, helpt ook niet echt mee, zalmazegguh
Oh ja, dat is nog wel een eindje uit de richting nog.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik woon in Hoogezand, maar wil nog wel eens een eindje rijden om een paar uur door te brengen in de natuur, vooral als er bijzondere vogelsoorten zijn gespot.
Inderdaad, gewoon de natuur zijn gang laten aan, en geen kunstmest uitrijden en overmatige stikstofuitstoot meer dus.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Lekker, bramen! Gewoon de natuur zijn gang laten gaan!
Niet alleen kunstmest, ook dat injecteren van koeienstront (kort voor het gaat regenen) kan wel wat minder...quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de natuur zijn gang laten aan, en geen kunstmest uitrijden en overmatige stikstofuitstoot meer dus.
Alsof VVD66 zich daar wat van aantrekt! Die gaan desnoods met 8 partijen in een kabinet om maar een meerderheid te hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ~20% van de stemmen. Maar het is geen meerderheid en je kan daar als kabinet dus rustig schijt aan hebben.
Wil je als partij meer, dan moet je bij de volgende 2e-kamer verkiezingen goed scoren zodat ze (vrijwel) niet om je heen kunnen als grootste partij.
Nog genoeg uitstoot die naar de Efteling terug te leiden is, zowel hun eigen uitstoot als reisbewegingen. Levert de laatste tijd ook wel wat gedoe op namelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want de Efteling stoot stikstof uit, of wat?
Die mogen ook niet meer bouwen he.
Er zijn hier veel en veel te veel varkens. Dat is het probleem. Dat moet minstens door de helft.
Username checks outquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog genoeg uitstoot die naar de Efteling terug te leiden is, zowel hun eigen uitstoot als reisbewegingen. Levert de laatste tijd ook wel wat gedoe op namelijk
Maar de varkens zijn zeker het grootste probleem
Welke linkse tranen? Want jij bent de enige die zich daar druk over lijkt te makenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn de linkse tranen al wat opgedroogd?
De tranen over een (weliswaar kleine) plus?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn de linkse tranen al wat opgedroogd?
Een plus?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tranen over een (weliswaar kleine) plus?
Een klein minnetje bij SP, klein plusje bij PvdA en PvdD, het is allemaal weinig schokkends aan de linkerkant, praktisch een gelijkspel. Ik ga er voor het gemak niet van uit dat je centrumpartijen onder links rekent.quote:
Groen Links is in staat om het provinciehuis te gaan bezettenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig hoe links altijd de mond vol heeft over democratie maar nu deze gesproken heeft een karikatuur van zichzelf maakt
Doel je op gebruikers hier? Over specifieke politici? En wie valt er onder dat "links"? Waar doel je nu precies op?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig hoe links altijd de mond vol heeft over democratie maar nu deze gesproken heeft een karikatuur van zichzelf maakt
CDA SGP en VVD reken ik onder centrum (rechts). D66 reken ik wel als links evenals VOLT.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een klein minnetje bij SP, klein plusje bij PvdA en PvdD, het is allemaal weinig schokkends aan de linkerkant, praktisch een gelijkspel. Ik ga er voor het gemak niet van uit dat je centrumpartijen onder links rekent.
o wat erg he van die schrale natuurquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de Kampina. Helemaal volet brandnetels en alg
[ afbeelding ]
vreselijk , om te huilen, al die schrale natuurquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Echt om te huilen hoe het er daar bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |