quote:Op maandag 20 maart 2023 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk
Hiernaast zijn de buren blijkbaar permanent aan het verbouwenDan hoor ik een boor, dan wordt er getimmerd, dan een schuurmachine
Goedemorgenquote:Op maandag 20 maart 2023 09:04 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen. De buren krijgen nieuwe kozijnen, ze zijn al lekker aan het boren
Lekker irritantquote:Op maandag 20 maart 2023 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk
Hiernaast zijn de buren blijkbaar permanent aan het verbouwenDan hoor ik een boor, dan wordt er getimmerd, dan een schuurmachine
Volgens mij na 19u al niet meer, klusgeluiden.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef TaMieke het volgende:
Als je een heel huis gaat verbouwen snap ik dat het lang duurt. Maar na 22:00 mag het sowieso niet meer toch?
1:00 is sowieso absurd om dan iets te gaan doen.
Nee... en een beetje later of vroeger is leuk, maar met dit tijdstip... En ergens vermoed ik ook dat ze het grofvuil niet gebeld hebben voor de kapotte meubels voor de deur. 't Ziet er niet uitquote:Op maandag 20 maart 2023 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik herrie (hihaho) zou schoppen als er even een gaatje geboord wordt, maar het is volgens de meeste APV's niet de bedoeling dat er lekker de hele avond geklust en gesloopt gaat worden.
Als het vooraf gecommuniceerd wordt, vind ik het overigens meestal wel best als het wel een keer later (of vroeger) wordt, maar zo schat ik de buren van Child niet in.
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaarquote:Op maandag 20 maart 2023 09:31 schreef TaMieke het volgende:
Als je een heel huis gaat verbouwen snap ik dat het lang duurt. Maar na 22:00 mag het sowieso niet meer toch?
1:00 is sowieso absurd om dan iets te gaan doen.
Dat is inderdaad ook zo netjes. Ik ga er niet vanuit dat ze hier tot zolaat door gaan. Maar snap als je zelf aan het verbouwen bent, dat je vaak 's avonds pas echt meters kan maken en dat je langer door wil gaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaar.
Groot gelijk, mensen die op zulke ongoddelijke tijdstippen herrie maken zijn meestal ook niet voor rede vatbaar wanneer je ze aanspreekt.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het tot bedtijd prima. Alleen midden in de nacht echt niet. Volgende keer bel ik de politie. Dat zei mijn begeleider ook dat ik moest doen.
Vandaag lekker luieren. Niks lukt eventjes nu
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb tijdens onze verbouwing aangehouden dat het om 21 opgeruimd moest zijn en er geen machines meer aangingen (dus ook geen stofzuiger enzo). Beetje rekening houden met elkaar.
Das lullig ja.. gelukkig hoefden we daar hier geen rekening mee te houdenquote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.
Daar ben ik sinds hun verbouwing van de badkamer wel een beetje klaar mee. Dat werd door een beunhaas gedaan, dus 's avonds en in het weekend. Zit je zaterdagochtend na een avond bier drinken om 8 uur rechtop in bed vanwege de herrie. En 's avonds gingen ze ook gewoon tot 21.00 door
Oh ja, lekker dan.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hield er altijd nog eerder mee op ivm kleine kinderen bij de buren. Afgesprokennom na 19.00 niet meer te boren enzo.
Daar ben ik sinds hun verbouwing van de badkamer wel een beetje klaar mee. Dat werd door een beunhaas gedaan, dus 's avonds en in het weekend. Zit je zaterdagochtend na een avond bier drinken om 8 uur rechtop in bed vanwege de herrie. En 's avonds gingen ze ook gewoon tot 21.00 door
Dat zal je leren bier te drinken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon doen. En dan om 7:15 eenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:57 schreef rival het volgende:
Ik ga morgen beginnen met de badkamerverbouwing, mag al vanaf 7 uur herrie maken zag ik net
Laatst nog geholpen met een keuken slopen bij iemand. Toen kwamen de buren gewoon koffie brengen omdat ze dachten dat we dat wel konden gebruiken gezien alle herrie die ze hoorden en alle bende in de tuin. zo kan het dus ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:05 schreef rival het volgende:
Ik slaap dan nog
Ik ben meestal rond 8 uit bed dus de buren hebben een uurtje mazzel
Ja normale omgang met de burenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog geholpen met een keuken slopen bij iemand. Toen kwamen de buren gewoon koffie brengen omdat ze dachten dat we dat wel konden gebruiken gezien alle herrie die ze hoorden en alle bende in de tuin. zo kan het dus ook.
Positieve vermelding voor @Debsterr natuurlijk die de buren gewoon ff uitnodigt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:36 schreef rival het volgende:
Ja normale omgang met de buren
Dat lijkt hier op het forum soms bijzonder
Normale omgang.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja normale omgang met de buren
Dat lijkt hier op het forum soms bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |