Den Haagquote:
En dat met 45%, wie is dan de 55?quote:
In Zeeland als geheel is de combi gezakt. Heeft dus niet echt andere linksen aangetrokken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:24 schreef Recce het volgende:
Enschede is geteld. BBB 20,23%, GL 11,28%, PvdA 9,52%
Volgens mij zijn ze landelijk zo'n beetje hetzelfde gebleven of iets kleiner geworden. Ik vermoed dat ze zonder de verbinding meer hadden verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In Zeeland als geheel is de combi gezakt. Heeft dus niet echt andere linksen aangetrokken.
Woon ik in de BBB-ste gemeente van ons land?quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze landelijk zo'n beetje hetzelfde gebleven of iets kleiner geworden. Ik vermoed dat ze zonder de verbinding meer hadden verloren.
Nee, dat zijn de buren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Woon ik in de BBB-ste gemeente van ons land?
Ik denk dat Zwolle en Groningen en heel misschien Leeuwarden de enige gemeenten zijn in de 4 noordelijke provincies waar de BBB niet de grootste wordt.quote:
Staphorst niet ‘gewoon’ naar SGP?quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwolle en Groningen en heel misschien Leeuwarden de enige gemeenten zijn in de 4 noordelijke provincies waar de BBB niet de grootste wordt.
Dat is ook wel aannemelijk jaquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Staphorst niet ‘gewoon’ naar SGP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |