Weet je pas als de hele uitslag bekend is. Het is even iets ingewikkelder dan de percentages van heel Nederland bij elkaar optellen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er nog staatjes van hoe de 1e kamer er uit komt te zien?
I know maar zag op NPO2 dat ze wel iets hadden maar wel met voorbehoud van hoe GL/PvdA omgaan met een mogelijke restzetel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je pas als de hele uitslag bekend is. Het is even iets ingewikkelder dan de percentages van heel Nederland bij elkaar optellen.
Daar is het nog veel te vroeg voor. Het grootste deel van het land is nog niet binnen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ja, dat is onzin gebaseerd op de exit polls van 3 provincies.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I know maar zag op NPO2 dat ze wel iets hadden maar wel met voorbehoud van hoe GL/PvdA omgaan met een mogelijke restzetel.
Dat ze dan opschieten met tellen daarquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:07 schreef Nattekat het volgende:
@:Houtenbeen post mijn gemeente even, ik wil slapen.
Dat weet je pas als de stemming voor de 1e kamer geweest is. Zelfs bij die verkiezing is het een paar keer fout gegaan zodat de ene partij een zetel er bij kreeg en de andere 1 minder door 1 foutje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
Jawel, maar het is wel sterk richtinggevend, iedereen houdt rekening ermee dat er nog een stuivertje gewisseld kan worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat weet je pas als de stemming voor de 1e kamer geweest is. Zelfs bij die verkiezing is het een paar keer fout gegaan zodat de ene partij een zetel er bij kreeg en de andere 1 minder door 1 foutje.
voltquote:Op donderdag 16 maart 2023 02:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
Valt me op dat in de middelgrote steden groenlinks steeds flink verliest
Zeelandquote:
Oh lol 70% geteldquote:
Alle overige 30% aan bbb stemmen moest nog geteld worden 🤪🤪quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wij gingen er al vanuit dat die helemaal geteld was
Welke plaats?quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik geef of, straks om 9:00 weer fris en fruitig op werk
Mijn geluk kennende 5 minuten te vroeg, maar ik blijf bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |