Handjes zwaaien dus en hopen dat niemand achter het scherm kijkt bij de Tovenaar van Oz. Ach, werkt al jaren voor de PVV, de FvD en wat dies meer zij dus why not.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat staat er niet, waar dat geld vandaan moet komen. Gewoon 'Het Rijk'.
Ik vind dit allemaal niet zulke rechtse standpunten. Dus ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk vorm gaat krijgen.
En als je BBB niet als 'rechtser dan de VVD' ziet, dan is rechts kleiner geworden.
Dat sws.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
De populairste populisten beloven ruimschoots gratis geld.
SP in, wat was het, 2006? Maar ja, Balkenende ging er niet mee in zee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
De BBB is natuurlijk de zoveelste in een reeks van partijen waar het gedesillusioneerde deel van het electoraat zijn hoop op vestigt. Na de LPF, de PVV, Verdonk (in mindere mate) en FvD is daar nu dus de BBB.
Het is afwachten, maar dikke kans dat ook de BBB de verwachtingen niet waar kan maken, waarna een nieuwe partij over een paar jaar weer in dat gat springt.
Dan had Nederland twee jaar geleden anders moeten stemmen. VVD heeft nou ook weer geen gigantisch verlies geleden trouwens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:03 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad afwachten inderdaad. Alhoewel dit wel aantoont dat Nederland een nieuwe wind in het kabinet wilt en het huidige spuugzat is.
Bos lijkt me sterkquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt de B's makkelijk rebranden:
Banken
Business
Bruinkool
Bos
Je kunt er alle kanten mee uit
Gristus, Gelderlandquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja inderdaad... de linkse bolwerken A'dam, R'dam & Utrecht (Misschien ook Nijmegen) blijven links stemmen... Vandaar ook zo nu en dan rariteit nieuwsberichten zoals, uit je sociale huis als de kinderen groot zijn! (A'dam)
Aardverschuiving Eerste Kamer; zo is er in jouw gemeente gestemd.
Alles is voor BBB.quote:
En dan die hele kleine vvd enclave boven Arnhemquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alles is voor BBB.(Alles is voor Bassie, alles is voor Bassie!)
Mijn gemeente (Apeldoorn) is nog niet geteld zie ik. Daar zit doorgaans wel de nodige VVD.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dan die hele kleine vvd enclave boven Arnhem
Er zijn gekkere dingen gebeurd, een beetje draaien is een populist niet vreemdquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bos lijkt me sterk
Ik zie het wel voor me dat ze allerlei woonwijken in de natuur willen bouwen
Ja, LPF toestanden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is dat BBB waarschijnlijk hun eerste paar mensen op de lijst nog wel fatsoenlijk gescreend heeft en ook op basis van eerdere ervaring daar heeft geplaatst, er komen nu alleen ineens veel meer ongeleide projectielen bij die nooit hadden gedacht in de Staten gekozen te worden. Succes daarmee Caroline
Niet heel vreemd als ze op het provinciehuis bommetjes als "Stroe City" droppen, wat al niet mogelijk is omdat het tegen Natura2000 gebied aan ligt.quote:
Dat ik dat niet verwacht had. Niet in deze hoedanigheidquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is er specifiek met Gelderland? Gaat precies zoals in alle provincies.
My peoplequote:
En dat geeft de coalitie nog twee jaar om de onbeschrijfelijke puinhoop die hiertoe heeft geleidt op te ruimen. Heb er een hard hoofd in of ze ertoe in staat zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Het mooie is dat BBB waarschijnlijk hun eerste paar mensen op de lijst nog wel fatsoenlijk gescreend heeft en ook op basis van eerdere ervaring daar heeft geplaatst, er komen nu alleen ineens veel meer ongeleide projectielen bij die nooit hadden gedacht in de Staten gekozen te worden. Succes daarmee Caroline
Dat zou mij niet verbazen maar aan de andere kant, mischien zien die boeren nu juist meer brood in verkopen omdat ze hopen op een hogere prijs door BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zouden er boeren zijn die in gesprek waren met de provincie over stoppen/uitkopen nu vrolijk doorgaan met de gedachte dat iedereen vrolijk op de oude voet verder kan?
Rutte heeft gewoon weer een plaat voor zijn kop hoor, ook na gisteren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:03 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad afwachten inderdaad. Alhoewel dit wel aantoont dat Nederland een nieuwe wind in het kabinet wilt en het huidige spuugzat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |