Henk heeft het voor elkaar gekregen mijn toen 83 jarige opa bij het CDA weg te jagen na een leven lang erop stemmen.quote:
Aan hem hebben we heel die stikstofcrisis te danken.quote:
hoe kan dat nouquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch nog een CDA-gemeente
Beek (Li)
[ afbeelding ]
Zal me niks verbazen als de BBB het het slechtst doet in Limburg. Die provincie heeft echt schijt aan allesquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
Natuurlijk moeten we dat afwachten, maar het is goed dat ze nu ook over centrumrechts kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten, nietwaar? Het stemgedrag in de 2e Kamer stemt mij niet vrolijk tot op heden.
Woensdagquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Bijzonder ja. Wellicht de gemeente met de oudste populatie mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef KingRoland het volgende:
als je digitaal gaat stemmen krijg je ook totaal andere zetels, vooral omdat de jongeren dan gaan stemmen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw favoriete boerenlobbypartij scoort niet zo achterlijk hoog in Voorschoten.
Dat zei hij natuurlijk alleen maar als je zijn woorden op een bepaalde manier interpreteert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Noorlander wil geen controleerbare verkiezingen, volgens hem is het alleen belangrijk omdat anders bepaalde partijen het in twijfel gaan trekken. Vieze antidemocratische gladjakker is het.
Nooit dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Klopt, het is nog erger dan ik had verwachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingen zorgen niet voor een vergroot vertrouwen in de gemiddelde intelligentie vd mensheid iig
Vooral Zuid-Limburgquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de BBB het het slechtst doet in Limburg. Die provincie heeft echt schijt aan alles
Verkiezingen zijn in principe altijd op woensdag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Het ging over de randstad, en Voorschoten ligt toch echt in de randstad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dr wonen 50 boeren hier
oh oke nou jammer dan moet ik werkequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn in principe altijd op woensdag.
Dat is mooi. Voor @KingRoland is het weekend dan al begonnen.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingen zorgen niet voor een vergroot vertrouwen in de gemiddelde intelligentie vd mensheid iig
wtfquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is mooi. Voor @:KingRoland is het weekend dan al begonnen.
ja en als ze in de randstad al 12% krijgen dan weet je dat de tijd rijp isquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging over de randstad, en Voorschoten ligt toch echt in de randstad.
Zuid-Limburg is ook vrij stedelijk dus wellicht minder vals boerensentiment.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bijzonder ja. Wellicht de gemeente met de oudste populatie mensen.
Dan zullen ze toch met de BBB overstag moeten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
VVD zal vooral balen dat het CDA zo is weggevaagd, dat maakt hun route over rechts stukken lastiger
Ze krijgen de 12% die de FvD had.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
ja en als ze in de randstad al 12% krijgen dan weet je dat de tijd rijp is
Dit ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef TheVulture het volgende:
VVD zal vooral balen dat het CDA zo is weggevaagd, dat maakt hun route over rechts stukken lastiger
Voor het echt leuke heeft coalitie + GL/PvdA of coalitie + BBB geen meerderheid.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit ja.
En dan kunnen ze nog bij Volt of eventueel PvdD aankloppen, daar wordt het beleid ook echt niet slechter van.
Enorme ravage natuurlijk met de BBB zo, maar de situatie in de EK had echt veel erger gekund. Er vanuit gaande dat deze verhouding stand houdt.
Grote stroomstoring 50 jaar geleden?quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
In Bergen wint 50PLus enorm... hoezo dat dan
Denk dat ze daar een of andere lokale coryfee op de lijst hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
In Bergen wint 50PLus enorm... hoezo dat dan
Dat is dus einde tijdperk Rutte 4quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het echt leuke heeft coalitie + GL/PvdA of coalitie + BBB geen meerderheid.
Zal wel een of andere dorpsgek op de lijst staanquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk dat ze daar een of andere lokale coryfee op de lijst hebben.
Ik ben nog niet toe aan Rutte 5 hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is dus einde tijdperk Rutte 4
Ow, ik moet er echt niet aan denken om nu TK verkiezingen te hebben. Laat Rutte nog maar een jaartje of twee zitten...quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is in het belang van geen enkel onderdeel van Rutte 4 dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie Rutte 5 er nog wel komen, hoor. De peilingen voor de 2e Kamer geven de VVD nog steeds een ruime meerderheid als grootste partij.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben nog niet toe aan Rutte 5 hoor.
Dan lopen ze helemaal leeg naar BBB en JA21…weet niet of links daar wat mee opschiet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Prima trouwens dat Hoeksta blijft zitten. Is het met een beetje geluk volgende keer gewoon definitief afgelopen met de reserve-VVD.
Tuurlijk wel. Verdeel en heersquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan lopen ze helemaal leeg naar BBB en JA21…weet niet of links daar wat mee opschiet.
Ageren tegen de strontwolk? Om dan weer de grootste te worden over twee jaar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:05 schreef Hexagon het volgende:
Ach Mark kan met iedereen samenwerken dus Rutte V kan gewoon met de BBB
Ik vrees daar ook voor ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie Rutte 5 er nog wel komen, hoor. De peilingen voor de 2e Kamer geven de VVD nog steeds een ruime meerderheid als grootste partij.
Ja. Maar niet veel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees daar ook voor ja.
Is nog altijd beter dan Schippers I.
Ik was vandaag vrij ipv morgenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef monkyyy het volgende:
NOS stopt om 1 uur. Voor niets de agenda voor morgenochtend schoongeveegd
Ja, jammer dit. Verkiezingsnachtenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Hermans Iquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees daar ook voor ja.
Is nog altijd beter dan Schippers I.
Ik denk dat als de VVD Rutte kwijt raakt ze ook de grootste partij niet meer zullen worden.quote:
Misschien wel goed, de arbeider roept hier morgenochtend weerquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Caroline Iquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat als de VVD Rutte kwijt raakt ze ook de grootste partij niet meer zullen worden.
Die zitten te dansen en te hossen vanwege BBB winst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien wel goed, de arbeider roept hier morgenochtend weer
Inderdaad, als dat al gaat gebeuren dan niet vandaag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Van der Wulp is ook wel vermoeiend hoor. Het is toch logisch dat Rutte en Kaag geen paniek gaan lopen spelen
Ja, maar Rutte gaat nergens heen. Zolang de VVD de grootste blijft kan Rutte VI ook nog.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat als de VVD Rutte kwijt raakt ze ook de grootste partij niet meer zullen worden.
Heeft BBB vast wel een mening over. Ze zijn tenslotte de grootste.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denk alleen dat over een half jaar de ontwikkelingen van de afgelopen week in de banken sector meer invloed heeft dan deze verkiezingen.
Ik vermoed dat ze allicht Karremans (die uit Rotterdam) gaan uitspelen als Rutte niet meer wil.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit, de vraag is dan wel wie er dan profiteert... ik denk dat Kaag ook niet meer het momentum heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FRAUDE!!! Lolquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:10 schreef hhh38 het volgende:
In Limburg komen de uitslagen het snelst.
Vermoeden van...
Zou mooi zijn als Caroline de eerste vrouwelijke premier wordt. Voor de emancipatie zou het goed zijn.quote:
Veel niet-werkenden om te tellen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:10 schreef hhh38 het volgende:
In Limburg komen de uitslagen het snelst.
Vermoeden van...
Boeren Bank Bewegingquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Heeft BBB vast wel een mening over. Ze zijn tenslotte de grootste.
Ik denk dat ze eerst nog even wat tijd nodig heeft om in die rol te groeien.quote:
Soort Rabo dus.quote:
Je kan bij de rechtse filosofen aanschuiven:quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hier een flauwe grap kunnen maken over groeien maar ik laat hem even voorbij gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst nog even wat tijd nodig heeft om in die rol te groeien.
'van één been in de klei, naar het premierschap voor mij'
Als GL/PvdA één goede leider kiest kan dat vrij makkelijk de grootste partij worden denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, de vraag is dan wel wie er dan profiteert... ik denk dat Kaag ook niet meer het momentum heeft.
Simpels, Wouter Bos moet terugkomen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als GL/PvdA één goede leider kiest kan dat vrij makkelijk de grootste partij worden denk ik.
Rutte gaat waarschijnlijk te lang door met een keer een echt dramatisch resultaat zoals Balkenende ook had.
Goed kanaal ditquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:12 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat men Van der Plas prima vindt voor deze verkiezingen, maar een deel zal Van der Plas niet als premierskandidaat zien.
[..]
Je kan bij de rechtse filosofen aanschuiven:
Die zitten lekker te zuipen en te babbelen.
quote:#1176: De pijnappelklier als kosmische antenne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |