Die zijn versplinterd nu FvD is weggevaagd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is wel een schande ja voor Roffa,
waar zijn die havenarbeiders
Oorspronkelijk enorme PvdA stadquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:28 schreef superniger het volgende:
Lol. Sinds wanneer is Roffa een links bolwerk?
Die wonen niet meer in Rotterdam en die verdienen tegenwoordig ver boven modaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die hebben geen stemrecht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Sinds ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:28 schreef superniger het volgende:
Lol. Sinds wanneer is Roffa een links bolwerk?
Dat is niet gek, net als Zeeland. Stel je voor dat we niets aan het klimaat doen dan liggen ze daar straks onder de zeespiegel. Paniek!quote:
Die geloven niet meer in stemmen denk ik. Opkomst verder gedaaldquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En de VVD by far nog altijd de grootste daarquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:52 schreef Faraday01 het volgende:
12% voor bbb in het elitaire wassenaar
Ho ho, de gemeente Emmen is veel meer dan alleen de stad Emmen. Heel veel boerenland daar. En als PVV/FvD bolwerk is het niet zo gek dat het nu naar de BBB gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef hollandia02 het volgende:
bbb in de gemeente Emmen 35 procent, en dat is een stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |