Jij ook niet aangezien het Rotterdammert is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Duidelijk geen Rotterdammer.
???????????????????????????????quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig bij gemeenteraadsverkiezingen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig bij gemeenteraadsverkiezingen
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
wat vinden jullie dan van de stikstof , zou 25 miljard genoeg zijn of moeten we er nog een 12 miljard bij doen ??
ik denk 37 miljard om te spenderen aan de stikstof lijkt me een goede zaak
En geen woningbouw en geen defensie en geen wegen en volop statushouders voorrang geven op woonruuimte
geweldig kabinet he
hoeveel miljard zou jij uitgeven aan stikstof ??quote:
Duur. Ik begreep dat het 70k kost voor een provincie om dat door Ipsos te laten doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom geen exitpolls van de andere provincies, die gemeentes boeit niet echt.
Duidelijk van links afgesnoept daar, is ook helemaal geen cda gemeentequote:
Eén kalkoenboer uit Ermelo op de Veluwe veroorzaakt meer stikstofneerslag dan alle automobilisten in Nederland (11 miljoen) besparen met de verlaging van de maximumsnelheid op snelwegen naar 100 kilometer per uur.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hoeveel miljard zou jij uitgeven aan stikstof ??
flikker toch op met je stikstof ventquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eén kalkoenboer uit Ermelo op de Veluwe veroorzaakt meer stikstofneerslag dan alle automobilisten in Nederland (11 miljoen) besparen met de verlaging van de maximumsnelheid op snelwegen naar 100 kilometer per uur.
Laat dat feit even op je inwerken hoe intens vervuilend al die vleesexport is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |