Nee duurt altijd een dag voordat alles binnen isquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat het tellen zo traag, bij de gemeenteraadsverkiezingen heb je toch ook op de avond zelf altijd al een zo goed als volledige telling?
Ik weet 100000000% zeker dat met de gemeenteraadsverkiezingen er op de avond zelf al een uitkomst wasquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee duurt altijd een dag voordat alles binnen is
Dit is altijd nachtwerk, het gaat alleen plots heel hard zo vlak na middernacht doorgaans.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet 100000000% zeker dat met de gemeenteraadsverkiezingen er op de avond zelf al een uitkomst wasof in ieder geval een prognose dan per gemeente
SP leden dienen een gedeelte van hun inkomen aan de partij af te staan. De Marijnissen clan is de komende eeuw nog niet weg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef superniger het volgende:
Is Lillian Marijnissen al opgestapt?
6 verkiezingen oprij verloren.
LilianGodin.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:07 schreef superniger het volgende:
Is Lillian Marijnissen al opgestapt?
6 verkiezingen oprij verloren.
Nou dan snap ik het niet meerquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is altijd nachtwerk, het gaat alleen plots heel hard zo vlak na middernacht doorgaans.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:09 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
SP leden dienen een gedeelte van hun inkomen aan de partij af te staan. De Marijnissen clan is de komende eeuw nog niet weg.
Het is tijd voor Renske Leijten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LilianGodin.
Ik gun haar de wereld, maar ja die partij…
Wie is haar vader dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:12 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Het is tijd voor Renske Leijten.
Noord Koreaanse boerenquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:18 schreef Godshand het volgende:
Boeren partij de grootste...
Boer zegt Koekoek!
Wel winst voor links-midden dus heel andere trendquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is wel een schande ja voor Roffa,
waar zijn die havenarbeiders
Die zijn versplinterd nu FvD is weggevaagd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oorspronkelijk enorme PvdA stadquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:28 schreef superniger het volgende:
Lol. Sinds wanneer is Roffa een links bolwerk?
Die wonen niet meer in Rotterdam en die verdienen tegenwoordig ver boven modaal.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die hebben geen stemrecht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Sinds ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:28 schreef superniger het volgende:
Lol. Sinds wanneer is Roffa een links bolwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |