Balkenende inderdaad haha, 41 zetels in 2006quote:
Onder Bak Ellende was er nog even een kleine opleving.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinds Lubbers ermee gestopt is het nooit meer goed gekomen.
Balkie liftte slim mee op Fortuyn maar werd uiteindelijk ook hard afgeserveerd, kon ik niet echt serieus nemen.quote:
Dat was ook bij een totaal gebrek aan beter. Kijk die tafel nog maar eens na de verkiezingen daarvoor.quote:
Het is alsof je VVD en PVV bij elkaar in een zaal zet en dan gaat roepen dat je de grootste bent.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Die samenwerking tussen GL en PvdA blijft zo krampachtig stom om te aanschouwen
PvdA'ers die juchen voor Jesse
Als duidelijke nummer twee.quote:
Ik ook niet, komt niet oprecht over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik van onze jesse moet vinden maat
Er is een boek van Pieter Gerrit Kroeger over het CDA deze eeuw dat ik heb. Daar gaat hij er op.quote:
Ja maar de linkse wolk!!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef superniger het volgende:
Maar jullie zijn 2 verschillende fracties.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Er is een boek van Pieter Gerrit Kroeger over het CDA deze eeuw dat ik heb. Daar gaat hij er op.
Het komt er een beetje op neer dat dit gewoon een soort van bedacht was met het idee dat hij later glorieus terug zou komen met een gooi naar het MP schap als de tijd rijp was.
Dit is wel de korte samenvatting.
Dit is wel echt genant jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
Klaver pronkt graag met andermans veren.
Op papier is het er een in de EK. Dat wordt ook smullen hoor, oerstom van de PvdA maar goed die hebben al zoveel verkwanseld de laatste 15 jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:42 schreef superniger het volgende:
Maar jullie zijn 2 verschillende fracties.
Daar moest ik meteen aan denkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:44 schreef JohnBercow het volgende:
'linksom linksom linksom linksom linksom linksom"
"Dan gaan we dat regelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |