Je kan beter beginnen met definieren van 'woke'. Wat is woke? Waarom is gehele coalitie woke? Wat maakt hun woke?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals 'wappie', 'racist', 'populist' en 'boerenterreur' roepen?
De voormalig minister presidentquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Beetje respect graag voor de Premier, mevrouw van der Plas. Anders gaat hij jullie als straf weer Triple B noemen.
Niet nodig, want ze weten dat er met GL/PvdA gewoon wat voortgang gehaald kan worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef PirE het volgende:
Kaag en D'66 kennende gaan die nu compleet omdraaien op het stikstofbeleid.
Er is echt geen enkele coalitiepartij die er baat bij heeft om het nu te laten klappenquote:
Leek van niet inderdaad. Misschien de lokale omroep?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Maver24 het volgende:
Komen er geen exit polls meer. Wil zuid holland weten
Ik twijfel daar nog steeds over.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet nodig, want ze weten dat er met GL/PvdA gewoon wat voortgang gehaald kan worden.
Oh god, doe dat nou niet, voor je het weet zitten we weer kniediep in de woke.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan beter beginnen met definieren van 'woke'. Wat is woke? Waarom is gehele coalitie woke? Wat maakt hun woke?
Doen overal mee, maar kennelijk wil niemand op een huisjesmelker stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is BVNL exit of deden die überhaupt niet mee
Waar had ik wel bij moeten juichen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw ingenomenheid hierin echt niet. Voor links valt hier echt niks te juichen.
Nou ja, misschien dat PvdA - GroenLinks redelijk stabiel blijven.
Ik ben helemaal klaar met woke. Hopelijk wil Etto dat dan ook laten varen en het op inhoud houden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh god, doe dat nou niet, voor je het weet zitten we weer kniediep in de woke.
Ze hebben met die partijen geen meerderheid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet nodig, want ze weten dat er met GL/PvdA gewoon wat voortgang gehaald kan worden.
Met dierenactivisten die boerderijen inclusief het woonhuis overvallen en af en toe politici omleggen lijkt me dat niet de meest voordehandliggende aanname.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vriendjes van v. Meijeren weer?
Hadden ze ook op de SP of PvdD kunnen stemmen ofzo. Maar nee kennelijk houden ze van in de strontlucht wonen en de agroindustrie rijker maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: dit is geen stem van enkel boeren, maar van iedereen die het klimaat (nee, niet dat klimaat) vanuit Den Haag kotsbeu is.
Natuurlijk maar het gros van hun stemmen kwam blijkbaar niet van complotvolk en semi nazi's zoals we nu kunnen zien. Net zoals het gros van de BBB stemmen niet van boeren komen. Maar gewoon van lui die zelf op partijen hebben gestemd die de problemen die ze zien in Nederland niet oplossen. Gewoon weer achter het volgende populistische partijtje aanlopen. Dat BBB niet waar gaat maken wat mensen erin zien is ook zekerheid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. FvD is compleet buiten alle realiteitszin, vergeven van complotvolk en semi-Nazi's.
Dat rechts verder de politiek verkloot moge duidelijk zijn, maar FvD is echt van een geheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel andere orde.
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Mrmime het volgende:
Komen er nog meer exit polls? Ben benieuwd naar Denthe
Royston?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Mrmime het volgende:
Maar toch wordt er wel gewoon volop links beleid gevoerd. En zal dat waarschijnlijk doorgezet worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw ingenomenheid hierin echt niet. Voor links valt hier echt niks te juichen.
Nou ja, misschien dat PvdA - GroenLinks redelijk stabiel blijven.
Niet bitterballen, bier en wijn serveren. Minachting van je achterban.quote:
Woke = Alles dat Etto stom vindquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan beter beginnen met definieren van 'woke'. Wat is woke? Waarom is gehele coalitie woke? Wat maakt hun woke?
Gaan we het weer inhoudelijk over boerenterreur en grootbedrijflobby's hebben en domme zwijnen die populistisch stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met woke. Hopelijk wil Etto dat dan ook laten varen en het op inhoud houden.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die niet allang klaar zijn. NH wel gelijk 21.00 uur maar de rest niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Mrmime het volgende:
Etto gaat batshit crazy over "woke". Daarnaast heeft hij wél vaak nog goede punten. Helaas gaat hij verder @Weltschmerz achterna qua doorgedraaidquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies, en die coalitie weet ook dat BBB de beloftes over een ander beleid never nooit kan waarmaken...quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele coalitiepartij die er baat bij heeft om het nu te laten klappen
Gaat niet gebeuren
Blijven zuigen, Hex...quote:
Ik ken Etto inderdaad als inhoudelijk een goede debatter maar laatste tijd is het wat radicaler geworden ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto gaat batshit crazy over "woke". Daarnaast heeft hij wél vaak nog goede punten. Helaas gaat hij verder @:Weltschmerz achterna qua doorgedraaid![]()
Jij zit daarentegen meer aan de extreemlinkse kant van het spectrum.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Etto gaat batshit crazy over "woke". Daarnaast heeft hij wél vaak nog goede punten. Helaas gaat hij verder @:Weltschmerz achterna qua doorgedraaid![]()
Hetzelfde als elke partij dus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en die coalitie weet ook dat BBB de beloftes over een ander beleid never nooit kan waarmaken...
Benieuwd hoeveel afsplitsingen en alleenzitters er over 4 jaar zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het gros van hun stemmen kwam blijkbaar niet van complotvolk en semi nazi's zoals we nu kunnen zien. Net zoals het gros van de BBB stemmen niet van boeren komen. Maar gewoon van lui die zelf op partijen hebben gestemd die de problemen die ze zien in Nederland niet oplossen. Gewoon weer achter het volgende populistische partijtje aanlopen. Dat BBB niet waar gaat maken wat mensen erin zien is ook zekerheid.
Leuk hoor, zo’n dikke middelvinger, terwijl je je eigen huis in brand steekt…. :’)quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar had ik wel bij moeten juichen?
Dat links helemaal niks klaargespeeld krijgt weet ik als SP'er al jaren.
Het enige wat ik hier nog aan troost beleef is een dikke middelvinger vanuit de provincie naar Den Haag.
Boerenterreur en grootbedrijflobby's zie je nog wel?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we het weer inhoudelijk over boerenterreur en grootbedrijflobby's hebben en domme zwijnen die populistisch stemmen?
Inhoudelijk genoeg?
Oude mannen he, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Personeel is momenteel moeilijk te krijgen, zeker bij de NPO/NOS…quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom die niet allang klaar zijn. NH wel gelijk 21.00 uur maar de rest niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |