Een linkse partij. Niks midden en niks rechts. Een partij die weigert compromissen te sluiten en fel ingaat op het neoliberale rechts.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarop zouden jongeren dan moeten stemmen?
Jongeren stemmen niet allemaal op de geitenwollensokkenstudentenpartijen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:42 schreef Nexum het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Stemmen jongeren dan echt zo weinig? Zijn het dan echt de ouderen en de 30+ers die kinderen hebben wiens stem alleen er toe doet? Moeten wij studenten dan echt maar jaren wachten tot ons salaris goed genoeg omhoog gaat zodat ik godverdomme eindelijk op mezelf kan wonen? Hoelang moet ik dit gezeik nog doorstaan?
zwijnen zelfs...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jongeren stemmen niet allemaal op de geitenwollensokkenstudentenpartijen.
Niet alle jongeren zijn student, niet alle jongeren denken dat de linke wolk de antwoorden heeft. Veel jongeren zijn ook gewoon domme populistische zwijnen die toen op FvD stemden en nu BBB
Welke partijen zijn dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Een linkse partij. Niks midden en niks rechts. Een partij die weigert compromissen te sluiten en fel ingaat op het neoliberale rechts.
Maar die tegelijkertijd hordes asielzoekers binnen willen laten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Een linkse partij. Niks midden en niks rechts. Een partij die weigert compromissen te sluiten en fel ingaat op het neoliberale rechts.
BBB gaat juist niet bouwen....quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
Jongeren stemmen op BBB. Fuck stikstof. Bouwen. Ze willen ook ergens wonen.
Terecht.
Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet alle jongeren zijn student, niet alle jongeren denken dat de linke wolk de antwoorden heeft. Veel jongeren zijn ook gewoon domme populistische zwijnen die toen op FvD stemden en nu BBB
Volgens de stemmers welquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hanca het volgende:
En steeds maar weer die Van der Plas interviewen, is zij de enige die er toe doet ofzo?
Volt juist denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
Terecht.
Welke overwinnaar dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hanca het volgende:
En steeds maar weer die Van der Plas interviewen, is zij de enige die er toe doet ofzo?
Hmmja, heel gek, voor iemand die in drie provincies een monsterzege behaaltquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hanca het volgende:
Maar die logica gaat toch mank? De provincie bepaald de stikstofregels niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
Terecht.
Ik ben student, ik ben in een werkersgezin opgegroeid, ik vind dat ik in mijn opvoeding dingen gemist heb en ik zou ook wel een luxe leventje willen. Maar ik weet dat er met mij, net zoveel andere mensen zijn die hetzelfde hebben moeten doorstaan. Hoe kan je dan nog op partijen zoals VVD, BBB etc stemmen. Ik begrijp het gewoon niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder streng op de stikstof gaat daar sowieso in helpen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BBB gaat juist niet bouwen....
Nee, jongeren stemmen volt juist (dacht ik)quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Maar die logica gaat toch mank? De provincie bepaald de stikstofregels niet.
Nexie, wij in ESF hebben allemaal links gestemdquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Pardon, luxeleventje? Jij denkt dat die 30ers en 40ers gewoon hoppa binnen waren of zo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben student, ik ben in een werkersgezin opgegroeid, ik vind dat ik in mijn opvoeding dingen gemist heb en ik zou ook wel een luxe leventje willen. Maar ik weet dat er met mij, net zoveel andere mensen zijn die hetzelfde hebben moeten doorstaan. Hoe kan je dan nog op partijen zoals VVD, BBB etc stemmen. Ik begrijp het gewoon niet.
Zijn de gemiddelde Nederlandse jongeren dan echt zo makkelijk beïnvloedbaar? Zien ze echt niet in dat het niet zo langer kan?
Weten die stemmers veelquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Daar kan ik geen goed antwoord met argumenten opgeven want daarvoor heb ik te weinig kennis van Nederlandse politiek. Ik beargumenteer dit nu vooral op gevoel, neem me niet kwalijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke partijen zijn dat dan volgens jou?
Ah, iedereen die anders stemt dan jij is een dom zwijn?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
iets met Minervaquote:
Daarom is de huidige politiek ook zo verrot. Het gaat helemaal nooit meer over de inhoud, enkel om gevoel. Men heeft de kiezer het gevoel gegeven dat de BBB heel wat gaat veranderen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik richt mij meer op de huizenmelkers gardequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon, luxeleventje? Jij denkt dat die 30ers en 40ers gewoon hoppa binnen waren of zo?
Asielzoekers zijn echt niet het grootste huidige probleem in Nederlandquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar die tegelijkertijd hordes asielzoekers binnen willen laten.
Komt omdat dit tyfus land volk heeft die meestal boven de 50 zijn die een eigen huisje hebben en denken dat de VVD er juist voor hun zijn. Pas als de vergrijzing stopt zul je de afdaling van de VVD zien, tot die tijd heb je te maken met VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben student, ik ben in een werkersgezin opgegroeid, ik vind dat ik in mijn opvoeding dingen gemist heb en ik zou ook wel een luxe leventje willen. Maar ik weet dat er met mij, net zoveel andere mensen zijn die hetzelfde hebben moeten doorstaan. Hoe kan je dan nog op partijen zoals VVD, BBB etc stemmen. Ik begrijp het gewoon niet.
Zijn de gemiddelde Nederlandse jongeren dan echt zo makkelijk beïnvloedbaar? Zien ze echt niet in dat het niet zo langer kan?
Wat voor dingen heb je dan allemaal wel neit gemist en hoe ligt dat aan de BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar partij is de grote winnaar, deze club zal de komende 4 jaar een essentiële rol gaan spelen. Terecht dus dat ze wordt geïnterviewd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hanca het volgende:
Dat is Lamyae Aharouay, deed voorheen de podcast "Haagse Zaken" en is CDA-Watcher.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef koos_vriendloos het volgende:
waarom staat er een hijabi bij CDA
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt omdat dit tyfus land volk heeft die meestal boven de 50 zijn die een eigen huisje hebben en denken dat de VVD er juist voor hun zijn. Pas als de vergrijzing stopt zul je de afdaling van de VVD zien, tot die tijd heb je te maken met VVD.
Al is er misschien nog hoop door partijen zoals Volt, BBB enz..
Gefrustreerd mannetje gespot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De woorden crisisoverleg, spoedoverleg en crisisberaad zijn al gevallen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef capricia het volgende:
Einde coalitie?
Die kan zo niet meer regeren met deze BBB in de EK...
Dat zeiden ze vier jaar geleden ook over Forum. (Ongeveer) 85% heeft er niet op gestemd hequote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef capricia het volgende:
Einde coalitie?
Vandaar dat de VVD pas de grootste werd toen de boomers al boomer waren: 2012.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt omdat dit tyfus land volk heeft die meestal boven de 50 zijn die een eigen huisje hebben en denken dat de VVD er juist voor hun zijn. Pas als de vergrijzing stopt zul je de afdaling van de VVD zien, tot die tijd heb je te maken met VVD.
Al is er misschien nog hoop door partijen zoals Volt, BBB enz..
De uil wordt opgezetquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
De druiven bij FvD en ON zijn zuur:
[ twitter ]
En Els is van PVV via FvD op de BBB-trein gesprongen:
[ twitter ]
BBB wil zoveel mogelijk natuur behouden als ik het goed begrijp. (Correct me sowieso als dit niet klopt). Ik wil meer natuur opofferen voor betaalbare huizen. Simpel als datquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor dingen heb je dan allemaal wel neit gemist en hoe ligt dat aan de BBB
Meerderheid centrumrechts lijkt nu wel een zekerheid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
Dat gaat richting 20 zetels in de eerste kamer?
Zouden er al sms'jes met de Noki Ja worden verstuurd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De woorden crisisoverleg, spoedoverleg en crisisberaad zijn al gevallen.
Gezien de uitslagen wel, ze is de enige die gigantisch wint.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:46 schreef Hanca het volgende:
Wat val jij door de mand zegquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grachtengordel in shambles. Kennen niemand die BBB stemt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:47 schreef Godshand het volgende:
Nederland die er vandaag achter komt wat een boerenlullen land ze nog steeds zijn
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
BBB wil zoveel mogelijk natuur behouden als ik het goed begrijp. (Correct me sowieso als dit niet klopt). Ik wil meer natuur opofferen voor betaalbare huizen. Simpel als dat
BBB wil vooral boeren. Verder moet het allemaal uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
BBB wil zoveel mogelijk natuur behouden als ik het goed begrijp. (Correct me sowieso als dit niet klopt). Ik wil meer natuur opofferen voor betaalbare huizen. Simpel als dat
je had in die tijd ook niet veel partijen die tegenstand boden pipo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat de VVD pas de grootste werd toen de boomers al boomer waren: 2012.
Heel vloeibaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Hanca het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat die 2030 geen hard getal wordt maar toch vloeibaar tussen 2030 en 2035.
Rechtse Raisa 🥵quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
De druiven bij FvD en ON zijn zuur:
[ twitter ]
En Els is van PVV via FvD op de BBB-trein gesprongen:
[ twitter ]
21, ik word 22quote:
Het probleem van de Nederlandse politiek. De rest van de studenten is even stupide als jij, geen argumenten maar gevoelquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:47 schreef Nexum het volgende:
[..]
Daar kan ik geen goed antwoord met argumenten opgeven want daarvoor heb ik te weinig kennis van Nederlandse politiek. Ik beargumenteer dit nu vooral op gevoel, neem me niet kwalijk
Thierry ligt nu in foetus houding onder zijn vleugel denk ik. Heb het wel een beetje met hem te doen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Gaat het kabinet nu vallen op het stikstofbeleid?
Dat is waar. Maar dit gaat wel een heel groot probleem zijn om nog überhaupt iets van het regeerakkoord door de EK te krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vier jaar geleden ook over Forum. (Ongeveer) 85% heeft er niet op gestemd he
BBB wil juist zoveel mogelijk natuur slopen...maar inderdaad ook niet bouwen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wellicht met steun van PvdA & GL?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef capricia het volgende:
Einde coalitie?
De financiers achter BBB willen gewoon veevoer verkopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
BBB wil vooral boeren. Verder moet het allemaal uitgewerkt worden.
Ja, en toen de boomers zelf werkzaam waren stemden ze dus niet massaal VVD. En daarna ook niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je had in die tijd ook niet veel partijen die tegenstand boden pipo.
ter illustratie: pvda had toen 30 zetels met Samsom aan het roer!!
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Dat is niet erg waarschijnlijk. Voorlopig moet de BBB nog maar eens wat gaan laten zien en de BBB zal, als ze de provincieen gaan besturen, het beleid gaan uitvoeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Het beleidsplan voor de provincie waar ik woon zegt dat ze zoveel mogelijk natuur willen behouden en geeft sterk de indruk dat ze niet voor nieuwbouw en betaalbare huizen zijn. Dat geeft mij niet de indruk dat het een partij is die voor studenten opkomt en de huizencrisis begrijpt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Xzaz God @Zipportalquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua ek is vooral voor het toetsen. Daar moeten we ook strakker mee worden. De eerste kamer wordt nu als een derde kamer gebruiktquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dit gaat wel een heel groot probleem zijn om nog überhaupt iets van het regeerakkoord door de EK te krijgen.
Het partijtje van Omtzigtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef ems. het volgende:
Leuk om te zien dat BBB de nieuwe FvD is. Ben benieuwd welke partij na de aanstaande implosie van BBB volgende keer de trend gaat zijn.
We willen vooral ons platteland behouden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
weinig mensen in de Nederlandse geschiedenis kochten op die leeftijd een eigen huis.quote:
Jij denkt dat CDA gewoon blijft zitten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet erg waarschijnlijk. Voorlopig moet de BBB nog maar eens wat gaan laten zien en de BBB zal, als ze de provincieen gaan besturen, het beleid gaan uitvoeren.
Het CDA zal zich moeten gaan profileren dus die kans is wel aanwezig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |