Wel dat de verkiezingen zijn gefraudeerdquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond geen speech over witte boreale mensen nee
ik denk het wel, maar pas vannachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijgen we niet zoals bij de Gemeenteraadsvergaderingen de uitslagen per gemeente? Of per provincie?
Er is geen enkele nieuwe partij die dit kan managen... en Caroline zal de aandacht moeten delen. Ik gok dat ze dat niet zomaar kan verkroppen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch heb ik meer vertrouwen in een Caroline dan in Thierry, als het gaat om explosieve groei. Die laatste is zo narcistisch als wat, dus was het alleen de vraag wanneer die het zelfdestructieve in gang zou zetten.
Caroline heb ik wat dat betreft hoger zitten.
De geschiedenis leert dat zo'n megagroei vrijwel altijd tot chaos leidt. Zo erg als bij FVD zal het niet worden maar de coalitievormingen zullen uiterst stroperig gaan en dan krijg je afsplitsingen van leden die weigeren water bij de wijn te doen wbt stikstof.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch heb ik meer vertrouwen in een Caroline dan in Thierry, als het gaat om explosieve groei. Die laatste is zo narcistisch als wat, dus was het alleen de vraag wanneer die het zelfdestructieve in gang zou zetten.
En da's niet omdat er meer woningen zijn maar dat naast dat tekort, het nog minder te betalen is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De woningprijzen dalen juist.....
Ik heb nog een klein beetje de hoop dat er een hoop redelijke mensen zitten die in de praktijk minder rechts populistisch blijken te zijn dan ze tot nu toe doen voorkomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Natuurlijk gaat hij wederom een gooi doen naar het premierschap, maar ik denk dat Nederland wel een beetje klaar is met hemquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De VVD heeft ook wel een probleem, want ik zie en hoop dat Rutte niet nog eens keer premier wil worden.
de BBB gaat het platteland vooropstellen en woningbouw gaat er weer komen aan de randen van de dorpenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit is alleen leuk omdat de coalitie weggevaagd gaat worden
Om de Quote 500 in stand te houden /cynische modusquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom moeten wij de hele wereld voeden?? We zijn de tweede exporteur, achter de VS.
Ik bedoelde dat Caroline niet met zoiets zou komen. Thierry kan zo meteen ook over marsmannetjes beginnen, die is knettergek.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel dat de verkiezingen zijn gefraudeerd
Als de BBB iets te zeggen heeft, gaat er helemaal niet meer gebouwd worden. Maar ze zoeken het maar lekker uit in die boerenprovincies, heb ik geen last van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de BBB gaat het platteland vooropstellen en woningbouw gaat er weer komen aan de randen van de dorpen
Alles wat de coalitie fantaseert zal keihard worden neergesabeld in de eerste kamer
Ik denk ook niet dat het slecht is om minder veeteelt te hebben in Nederland. Maar van de ene op de andere dag zeggen dat een derde van de bedrijven in die sector maar moet sluiten en meer dan de helft moet inkrimpen, zonder verder enige hulp te bieden, is natuurlijk een clownesque manier van politiek bedrijven. Natuurlijk zijn die mensen boos, dat zou ik ook zijn als er opeens vanuit de andere kant van het land wordt geroepen dat ik maar wat anders moet gaan doen voor de kost.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom moeten wij de hele wereld voeden?? We zijn de tweede exporteur, achter de VS.
Ik zie Caroline ook niet snel haar goddelijke lijf tentoonspreiden terwijl ze aan een zakje snuift en gaat kakelen over het poesje van Venus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Marcel Vink van de Telegraaf (uiteraard) is er.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:01 schreef PirE het volgende:
Zijn er überhaupt camera's bij Thierry? Die zal wel met een kilo coke in zijn Fuhrerbunker zitten ragen.
In deze boereale wereld.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Caroline ook nog speechen? De koe uit Moddergat strekt zijn poten vroeg in de morgen
Volgens kieskompas is BBB ongeveer net zo links als D66 alleen wat conservatiever dus vraag me af hoe je aan deze logica komtquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rutte heeft zijn zin, de Linkse Wolk kan provinciaal buitenspel gezet worden.
25 miljard is zonder enige hulp? Nou, dat zie ik dan toch wel anders en dat is ook wel een rare voorstelling van zaken die je daar neerzet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het slecht is om minder veeteelt te hebben in Nederland. Maar van de ene op de andere dag zeggen dat een derde van de bedrijven in die sector maar moet sluiten en meer dan de helft moet inkrimpen, zonder verder enige hulp te bieden, is natuurlijk een clownesque manier van politiek bedrijven. Natuurlijk zijn die mensen boos, dat zou ik ook zijn als er opeens vanuit de andere kant van het land wordt geroepen dat ik maar wat anders moet gaan doen voor de kost.
Was er niet nog maar 1 FVD'er over in de 1e Kamerquote:
Juist de BBB bewijst dat dit soort protest stemmen slecht aflopen, PVV en fvd zijn haar voorgegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij wederom een gooi doen naar het premierschap, maar ik denk dat Nederland wel een beetje klaar is met hem
Ze gaan meestal vanuit dat partijen in provincies ook voor zelfde partij stemmen in EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is deze exitpoll EK? Daar hebben we toch niet op gestemd? Of is dit een soort algehele nationale uitslag?
Ik denk dat dit echt helemaal niets te maken heeft met de daadwerkelijke EK verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is deze exitpoll EK? Daar hebben we toch niet op gestemd? Of is dit een soort algehele nationale uitslag?
Welke hulp krijgen die ex-boeren nou echt? Ze mogen hun bedrijf verkopen om daarmee hun banklening af te betalen. En wat dan? Ergens gaan solliciteren op een kantoorbaan ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
25 miljard is zonder enige hulp? Nou, dat zie ik dan toch wel anders en dat is ook wel een rare voorstelling van zaken die je daar neerzet.
Ja inderdaad !quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Provinciale verkiezingen en eerste kamer verkiezingen moeten uit elkaar gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |