25 miljard is zonder enige hulp? Nou, dat zie ik dan toch wel anders en dat is ook wel een rare voorstelling van zaken die je daar neerzet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het slecht is om minder veeteelt te hebben in Nederland. Maar van de ene op de andere dag zeggen dat een derde van de bedrijven in die sector maar moet sluiten en meer dan de helft moet inkrimpen, zonder verder enige hulp te bieden, is natuurlijk een clownesque manier van politiek bedrijven. Natuurlijk zijn die mensen boos, dat zou ik ook zijn als er opeens vanuit de andere kant van het land wordt geroepen dat ik maar wat anders moet gaan doen voor de kost.
Was er niet nog maar 1 FVD'er over in de 1e Kamerquote:
Juist de BBB bewijst dat dit soort protest stemmen slecht aflopen, PVV en fvd zijn haar voorgegaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij wederom een gooi doen naar het premierschap, maar ik denk dat Nederland wel een beetje klaar is met hem
Ze gaan meestal vanuit dat partijen in provincies ook voor zelfde partij stemmen in EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is deze exitpoll EK? Daar hebben we toch niet op gestemd? Of is dit een soort algehele nationale uitslag?
Ik denk dat dit echt helemaal niets te maken heeft met de daadwerkelijke EK verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is deze exitpoll EK? Daar hebben we toch niet op gestemd? Of is dit een soort algehele nationale uitslag?
Welke hulp krijgen die ex-boeren nou echt? Ze mogen hun bedrijf verkopen om daarmee hun banklening af te betalen. En wat dan? Ergens gaan solliciteren op een kantoorbaan ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
25 miljard is zonder enige hulp? Nou, dat zie ik dan toch wel anders en dat is ook wel een rare voorstelling van zaken die je daar neerzet.
Ja inderdaad !quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Provinciale verkiezingen en eerste kamer verkiezingen moeten uit elkaar gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |