quote:
Ook gewoon door zijn jasje heen zeiken.quote:
Ik gun het hem van harte. Het was een goed optreden net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Gustaph gaat als een malle bij de bookies
Tof voor hem. Hij springt er vooralsnog positief bovenuit in deze halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentjequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
zat trouwens een geweldige shot in bij "Look at us now"
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentje![]()
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
klopt ja, hij zat niet mooi strak in de makeup.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
Misschien had dat oog nog een Pannecouckiaanse betekenisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop het! Al is het alleen maar om al die fokkers uit te lachen die zo negatief tegen deze inzending stondenquote:
U las het hier als eerstequote:Op zondag 26 maart 2023 09:32 schreef molloot200 het volgende:
Dit moet de finale halen. Zou ook zo’n leuke story arc zijn. Van iedereen die ziedend was dat hij de NF won, naar iedereen die het fantastisch vindt. Ik denk nog steeds dat België de goede keuze heeft gemaakt en dat ze met Gustaph hoger zullen eindigen dan ze met welke andere keuze uit die NF dan ook hadden gedaan.
Zeker weten kun je dat nooit tenzij België het ESF had gewonnenquote:
Naaah, ik denk niet dat 1 van de andere nummers echt hoger had gescoord. Alleen Gala misschien als de jurys dat echt waren gaan dragen en dat écht was gaan leven. Maar ook daarvoor verwacht ik in dit uiteindelijke veld een 11-15 plek.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker weten kun je dat nooit tenzij België het ESF had gewonnen
Ik had alle drama in de voorrondes gemist maar vind het een prima nummer. Kwam bovendien beter uit de verf in de finale dan in de halve finale. Terecht hoog geëindigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |