quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:07 schreef grazz het volgende:
In de laatste aflevering van de Noorse previewshow eindigt Gustaph samen met Loreen op een gedeelde eerste plek. Beide inzendingen kregen in totaal 82 punten.
Voor het eindresultaat betekent dit:
1. Frankrijk
2. Finland
3. België en Zweden
quote:
Ook gewoon door zijn jasje heen zeiken.quote:
Ik gun het hem van harte. Het was een goed optreden net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Gustaph gaat als een malle bij de bookies
Tof voor hem. Hij springt er vooralsnog positief bovenuit in deze halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentjequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
zat trouwens een geweldige shot in bij "Look at us now"
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentje![]()
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
klopt ja, hij zat niet mooi strak in de makeup.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
Misschien had dat oog nog een Pannecouckiaanse betekenisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop het! Al is het alleen maar om al die fokkers uit te lachen die zo negatief tegen deze inzending stondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |