Ik had vandaag tijdens het editten pas door dat ze hadden gevideobombd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
Moest hier ook van glimlachen, en werd er ook rustig van
Leuk me echt heel leuk om heel lang met hem over het ESF te praten
Die annotaties naar Joker Out en Sudden Lights
Dus....quote:Op zondag 15 januari 2023 17:25 schreef Arizona het volgende:
We verkneukelen we ons nu wel om België, maar we moeten ons eigen lied nog maar afwachten
Dat zal die arrogante rijkeluiskindjes van ons lerenquote:Op woensdag 19 april 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus....Het verkneukelen is wel voorbij.
Ik vind het lied van België nu veel leuker dan in het begin, Gustaph heel sympathiek en ik gun hem dan ook een hogere eindklassering dan onze eigen inzending.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-monday-1-mayquote:01 May 2023 at 17:57 CEST
🇧🇪 Belgium takes to the stage…
This is such a feelgood pop anthem, and Gustaph’s pink and white outfit is incredibly stylish. It's a love-filled inspo bop about the people who never let us down, though good times and bad, and Gustaph is SLAYING it.
Staging-wise, there's a flight of stairs, three backing singers, and an LED backdrop of vogueing, drag queens and all the people who make Gustaph's world a better place. We’re having a Green Room dance, and can’t wait to see the crowd go mad for this next Thursday.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:07 schreef grazz het volgende:
In de laatste aflevering van de Noorse previewshow eindigt Gustaph samen met Loreen op een gedeelde eerste plek. Beide inzendingen kregen in totaal 82 punten.
Voor het eindresultaat betekent dit:
1. Frankrijk
2. Finland
3. België en Zweden
quote:
Ook gewoon door zijn jasje heen zeiken.quote:
Ik gun het hem van harte. Het was een goed optreden net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Gustaph gaat als een malle bij de bookies
Tof voor hem. Hij springt er vooralsnog positief bovenuit in deze halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentjequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
zat trouwens een geweldige shot in bij "Look at us now"
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook plaatsen. Mooi momentje![]()
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
klopt ja, hij zat niet mooi strak in de makeup.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Enige puntje van kritiek is zijn makeup. Het leek een beetje alsof hij oogontsteking had
Misschien had dat oog nog een Pannecouckiaanse betekenisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop het! Al is het alleen maar om al die fokkers uit te lachen die zo negatief tegen deze inzending stondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |