Hoger opkomst dan verwacht en iedereen moet 2 lange verkiezingsbiljetten invullen. Al dat gevouw en gezoek kost ook tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef Hanca het volgende:
Kom net bij een vergadering vandaan met 25 mensen en niemand had ooit zo lang in de rij voor het stembureau gestaan als vandaag. Is de opkomst zo veel beter, zijn er minder stembureaus of is de procedure dit jaar zo ingewikkeld?
Dat is toch altijd met deze verkiezingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoger opkomst dan verwacht en iedereen moet 2 lange verkiezingsbiljetten invullen. Al dat gevouw en gezoek kost ook tijd.
Al is je kern nog zo klein, één stembureau moet toch kunnen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet dat een gemeente het prima vindt dat niet alle kernen een stemlokaal hebben. Dat niet elk lintdorpje er één kan hebben is nog daar aan toe, maar alles meer dan dat...
Dat is schandalig en daar zou commotie over moeten komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij in het hotel is er een stembureau en daar waren de rijen ook krankzinnig.
De gemeente is van 6 naar 3 stemhokjes gegaan en van 8 stemlokalen hier in het dorp naar 3 stemlokalen gegaan. Bizar.
Hier is ook in sommige kerngemeenten gewoon geen stemlokaal meer, die moeten dan naar het dorp verderop. Bij het verzorgingstehuis hier is geen stemlokaal hier dus de minder valide ouderen komen al niet meer stemmen en het openbaar vervoer staakt... Het is genant hoe lastig het mensen gemaakt worden om te stemmen
Dat is omdat ze geen mensen kunnen vinden, alle boomers zijn inmiddels te krakkemikkig om daar te zitten. En alle anderen burgers zitten liever thuis op de bank met in de ene hand een mobiel en in de andere hand hun lul. Online te klagen over dat er te weinig stemhokjes zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet dat een gemeente het prima vindt dat niet alle kernen een stemlokaal hebben. Dat niet elk lintdorpje er één kan hebben is nog daar aan toe, maar alles meer dan dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik snap al niet dat er niet meer commotie is over bijvoorbeeld het openbaar vervoer wat juist vandaag staaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is schandalig en daar zou commotie over moeten komen.
Ik had van te voren opgezocht: lijst 1 en lijst 4. Die hele formulieren dus maar een klein stukje opengevouwen. Maar idd, dat zal niet iedereen doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoger opkomst dan verwacht en iedereen moet 2 lange verkiezingsbiljetten invullen. Al dat gevouw en gezoek kost ook tijd.
Ik verdenk onze gemeente ervan dat het ook een bezuiniging is. Bizarquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is omdat ze geen mensen kunnen vinden, alle boomers zijn inmiddels te krakkemikkig om daar te zitten. En alle anderen burgers zitten liever thuis op de bank met in de ene hand een mobiel en in de andere hand hun lul. Online te klagen over dat er te weinig stemhokjes zijn.
Het leek dit keer extra lang, maar misschien was dat vanwege mijn mood.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met deze verkiezingen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is omdat ze geen mensen kunnen vinden, alle boomers zijn inmiddels te krakkemikkig om daar te zitten. En alle anderen burgers zitten liever thuis op de bank met in de ene hand een mobiel en in de andere hand hun lul.
Betaalt toch best lekker als je in de bijstand zit ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is omdat ze geen mensen kunnen vinden, alle boomers zijn inmiddels te krakkemikkig om daar te zitten. En alle anderen burgers zitten liever thuis op de bank met in de ene hand een mobiel en in de andere hand hun lul. Online te klagen over dat er te weinig stemhokjes zijn.
Ik wil me best aanmelden als stembureaumedewerker, maar helaas wil mijn werkgever daar niet aan meewerken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou je gewoon humeur kunnen zeggen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het leek dit keer extra lang, maar misschien was dat vanwege mijn mood.
Ik doe dit normaal ook. Had ineens een black-out en stond als een idioot te vouwen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik had van te voren opgezocht: lijst 1 en lijst 4. Die hele formulieren dus maar een klein stukje opengevouwen. Maar idd, dat zal niet iedereen doen.
De provinciale verkiezingen worden steeds meer verkiezingen voor de landelijke politiek en dus ook populairder. Hoeveel mensen denk je dat zich verdiept hebben in wat de partij waarop ze gestemd hebben in de provincie wil tegenover naar de landelijke poppetjes kijken?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat mijn gevoel klopt dat er toch meer mensen zijn gaan stemmen. Iedereen boos dus naar de bus.
Je kunt je ook aanmelden als teller in de meeste gemeentenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil me best aanmelden als stembureaumedewerker, maar helaas wil mijn werkgever daar niet aan meewerken.
VVD-gemeente?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verdenk onze gemeente ervan dat het ook een bezuiniging is. Bizar
Paar tientjes hoor een halve dag ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Betaalt toch best lekker als je in de bijstand zit ofzo
Maarja dan moet er ook wel gewerkt worden
Dat is behoorlijk kut. Was bij de TK half 3 thuisquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanmelden als teller in de meeste gemeenten
Jawel hoor neem je een dag verlof op.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil me best aanmelden als stembureaumedewerker, maar helaas wil mijn werkgever daar niet aan meewerken.
Mensen in de bijstand janken vooral veel en kunnen weinig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Betaalt toch best lekker als je in de bijstand zit ofzo
Maarja dan moet er ook wel gewerkt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |