Ik kreeg toen iets van 50, kleingeld ja. Geloof als je daar moet zitten toch het dubbele ofzo, maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar tientjes hoor een halve dag ofzo?
Ik wil wel een keer. Maar komt nooit uit.
180¤quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar tientjes hoor een halve dag ofzo?
Ik wil wel een keer. Maar komt nooit uit.
Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
Jawel hoor neem je een dag verlof op.
Héééle grote kleurplatenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:51 schreef Hanca het volgende:
Als ik mijn kinderen niet meer van school moet halen, zit ik gegarandeerd in een stembureau. Maar daar gaan zitten met kinderen is geen optie (straks gaan ze vliegtuigjes vouwen)
Oh.quote:
Wat moet er dan gesubstitueerd worden?quote:
Ja en s'avonds na 2100 tellen he. Maar de vergoeding verscheelt per gemeente Zit tussen de 170¤ en 230¤.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een halve dag? Dat betaalt dan wel prima
Ik ben weer thuis. Ze hebben mij niet aangehouden ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Ok. Ik heb net een foto gemaakt bij het hotel waar FvD vanavond zit. De politie is mij nu aan het volgen![]()
Wat een volk joh. Allemaal van die balletjes strak in pak. Samen met meisjes in mantelpak. En er zitten ook typische wappen tussen
In het onderwijs heb je 14 weken vakantie…dat lijkt me voldoende compensatiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend een werkgever waar je nooit vakantie kan nemen.
Ik heb wel vakantie hoor, wees maar niet bang. Ik kan het alleen niet zelf inplannen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend een werkgever waar je nooit vakantie kan nemen.
Speel jij woordvoerder ouleh?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef koos_vriendloos het volgende:
er zijn nu twee actieve topics voor de verkiezingen. Beter wordt er 1 gesloten zodat we in 1 verder kunnen
Een klein lintdorpje met amper 100 inwoners is toch wel een uitdaging. Dan worden de afstanden al heel snel vrij groot. Maar een echte kern hoort er altijd wel één te hebben ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al is je kern nog zo klein, één stembureau moet toch kunnen?
Ik vond het in 2021 ook wel leuk om te doen. Had toch vakantie, in Coronatijd, 2 dagen op stembureau gezeten. Wel lange dagen gemaakt, inclusief tellen. Maar was leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh.
Ik zou het voor de leuk doen. Gratis.
Hier hebben we het overigens, voor de goede orde, over een kern van zo'n 900 inwoners.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een klein lintdorpje met amper 100 inwoners is toch wel een uitdaging. Dan worden de afstanden al heel snel vrij groot. Maar een echte kern hoort er altijd wel één te hebben ja.
Worden we beflikkerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |